Gjest Føyka Skrevet August 8, 2014 Rapporter Share Skrevet August 8, 2014 Hei hei alle sammen! Er ganske grønn på dette med kosttilskudd osv men har endelig fått mot i meg til å kjøpe en boks med multivitaminer (den rød og hvite boksen du får på apoteket). Jeg vet med meg selv at jeg ikke får i meg nok vitaminer og mineraler fra kostholdet mitt nå og tenkte derfor dette kunne bidra med å få noen ting på bedringensvei siden hele denne prosessen er en livsstilsendring som ikke skjer over natta... Mitt spørsmål er egentlig om hva andres erfaringer med multivitaminer er? Fungerer det/fungerer det ikke? Merker man noen forskjell? (Har selv kun gått på det i 3 dager så regner evt ikke med å merke noe før om kanskje en uke eller noe) Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Hei, Jeg vil anbefale deg å få tatt en test hos lege for å sjekke om du mangler noen vitaminer/mineraler i kroppen. Hvis du mangler noe er det ikke sikkert at det er nok med en multivitamin for å få nivået opp igjen. Ellers er det mye vitaminer og mineraler å hente fra frukt, grønt, fisk, kjøtt og melkeprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå