Gå til innhold
Føyka

Multivitaminer?

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Er ganske grønn på dette med kosttilskudd osv men har endelig fått mot i meg til å kjøpe en boks med multivitaminer (den rød og hvite boksen du får på apoteket). Jeg vet med meg selv at jeg ikke får i meg nok vitaminer og mineraler fra kostholdet mitt nå og tenkte derfor dette kunne bidra med å få noen ting på bedringensvei siden hele denne prosessen er en livsstilsendring som ikke skjer over natta...

Mitt spørsmål er egentlig om hva andres erfaringer med multivitaminer er? Fungerer det/fungerer det ikke? Merker man noen forskjell? (Har selv kun gått på det i 3 dager så regner evt ikke med å merke noe før om kanskje en uke eller noe)

Tusen takk for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg vil anbefale deg å få tatt en test hos lege for å sjekke om du mangler noen vitaminer/mineraler i kroppen. Hvis du mangler noe er det ikke sikkert at det er nok med en multivitamin for å få nivået opp igjen.

Ellers er det mye vitaminer og mineraler å hente fra frukt, grønt, fisk, kjøtt og melkeprodukter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider