Gå til innhold

Påskemål 06-03-06.


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

God morgen alle sammen. Så var vi igang med ny uke igjen,så det er bare og stå på bare 5 uker igjen til påske. når vi kommer til påske så kan vi vel kanskje skifte navn til sommermål.....eller?? også håper jeg vi etterhvert kan lage stabeliseringstråd?

 

her på østlandet var det kaldt idag,også har det begynnt og snø litt igjen!!gir seg vist ikke,synes det er nok jeg nå:-(

 

Ellers så har helgen gått greit uten for store utskeielser,noen små sjokoladebiter ble det..men det får gå..

 

 

Ha en fin mandag alle sammen og lykke til de som har veiedag idag:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Jeg er også Østlending, og da vi sto opp på lørdag var det -18 grader! Heldigvis varmet sola utover dagen, så vi var ute å laget snø-hule og tunneller i lange fine snø-hauger! -Jeg blir som ett barn igjen, og sønnen min jublet mens han kastet seg på knær og krabbet igjennom i gangene!

 

Har spist ganske bra i helgen, og føler meg "lettere" igjen! Med mindre jeg får problemer i kveld og i morgen (skal på syklubb og barseltreff), så bør jeg kunne ta ett jafs av de resterende kiloene på onsdag!

 

Trente en danse klasse på lørdag og er støl opp igjennom siden og hoftene, og fikk litt mere sympati for Danse Feber deltakerene! En ting er koreografi, men en annen ting er det vanvittige tempoet ting skal forgå i! Jeg kommer forresten til å gå glipp av både DanseFeber og den faste syklingen min foran TV'en i kveld, men i morgen er det spinning!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er noen uker igjen til påske... det virker dom det går litt trått med denne nedgangen.

Men av erfaring vet jeg at denne tiden er vanskelig for meg. Jobber overtid flere ganger i uken og det går utover forbrenningen. Men i allefall er det en fin dag her i Trøndelag. Riktignok minus 20 i dag men Sol og klart

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke 65,3

I dag 65,1

 

Er ikke mye å skryte av, men bedre enn ingenting.

Ja,nå er jeg også lei av den vinteren, håper sommeren snart er her!!!

Sommermål høre bra ut Synøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte fra nettet en ukes tid nå, som nevnt før pga lillesøsteren min som var på besøk for å være en god rollemodell. Vi snakker ikke om slanking, fordi hun sliter litt med selvbildet...

 

Men nå er jeg altså tilbake. Jeg glemte helt å veie meg forrige tirsdag, så det blir spennende å se hva veiedagen i morgen viser. Det har blitt litt utskeielser mens jeg har hatt besøk, men ikke alt for mye håper jeg....

 

Jeg krysser fingra for nedgang i morgen... siden jeg ikke veide meg forrige uke heller.... Det har egentlig vært litt deilig med "fri".

 

Men nå må jeg ta igjen det forsømte skolearbeidet.... Ha en fin kveld folkens! Har savnet dere i uken som var.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Har hatt besøk hele vinterferien, så det fristet ikke å ligge oppe på vektklubben. Jeg har ikke veid hele tiden, men innimellom. Litt annen mat har det blitt, men har klart å holde meg i skinnet sånn noenlunde likevel.

 

Var på vekten i morges, og den viste - 0,6 kg siste uke og 3 cm i midja.

Altså har jeg tapt 7,3 kg tilsammen, og hele 14 cm i midja. JIPPI!!!!!

 

Fortsetter fremdeles slik som før. Virker som om det skal gå greit å forsette slik.

 

Er glad jeg er inne hos dere igjen.

Har ikke fått lest alt fra siste uke enda, men det blir vel.

 

Fortsatt lykke til videre alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve
Hei Synøve' date=' hva slags betegnelse bruker du for å registrere eytoy kinetic-trening?[/quote']

 

 

Registrerer på aerobic lett og på moderat styrketrening. vet ikke om dette blir riktig men har prøvd og skrive opp hvor mange kalorier jeg forbrenner på hver av øvelsene..det står jo nederst i hjørne på hver øvelse.. så mener dette skal bli ganske riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Jeg har vært bortreist flere dager jeg også, så det er altfor lenge siden jeg har vært her inne...

 

Uken har gått relativt greit. Jeg har spist og kost meg litt ekstra, og det har blitt litt flere kosemerker enn tillatt. Men jeg har trimmet en del, så har faktisk gått ned i vekt!

 

Forrige uke: 62,9

Denne uke: 62,3

 

Kan nesten ikke tro at jeg har sett 2-tallet i to uker nå :-)

 

Lykke til med veiing dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...