Gjest camillen Skrevet September 30, 2014 Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 Hei ! Vekten viser i dag 93.9 kg , og jeg er " bare " 6 kg fra 100 kg ! Målet er 63 kg . Setter meg små delmål på 3 og 3 kg . Jeg har en sykdom som gjør både trening og aktivitet vondt verre dessverre . Men som jeg så et sted, trim er gram - mat er kilo. Med andre ord skal en trene veldig mye for å gå ned en kilo i uken men det er mer effektivt og enklere å droppe den daglige cola'n , kipsen og osten ! Min sykdom krever hvile , ro , null stress og null grubling . Nå må jeg priotere meg selv og endre fokus ! Blir for mye cola og kips , selv om jeg digger grønnsaker og jeg må gjøre noe med mengden på ost og olje . Dette er " starten for siste gang " og målet er en varig livsstilendring som gir kroppen den hvilen og roen den trenger , og ikke minst få stress og grubling til et minimum og ha fokus og priotering på sunn mat . Men pannekaker og grøt er lov en sjelden gang . Taco kosen betyr mye for meg . Lørdagsgodt fra barndommen er velkommen tilbake . Kaker er nå bare lov i festlige lag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minsker'n Skrevet Oktober 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Hei Camillen, Så flott at du har tatt grep! Jeg er sikker på at din bestemmelse vil føre deg i riktig retning ! Sikkert lurt å sette mindre delmål, så det ikke blir for overveldende å skulle gå ned 30 kg. Jeg har satt meg det samme målet - ned 30 kg innen sommeren 2015, men hadde nesten 10 kg mer enn deg som startvekt. Vet at kostholdet er svært viktig i forhold til vektnedgang, så du får gjøre det av mosjon som du klarer - da blir det bonus:) Ønsker deg lykke til fremover :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest karamilla Skrevet Oktober 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2014 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest karamilla Skrevet Oktober 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2014 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå