Gå til innhold

Nytt fokus


Gjest camillen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Vekten viser i dag 93.9 kg , og jeg er " bare " 6 kg fra 100 kg !

 

Målet er 63 kg . Setter meg små delmål på 3 og 3 kg .

 

Jeg har en sykdom som gjør både trening og aktivitet vondt verre dessverre . Men som jeg så et sted, trim er gram - mat er kilo. Med andre ord skal en trene veldig mye for å gå ned en kilo i uken men det er mer effektivt og enklere å droppe den daglige cola'n , kipsen og osten !

 

Min sykdom krever hvile , ro , null stress og null grubling . Nå må jeg priotere meg selv og endre fokus !

 

Blir for mye cola og kips , selv om jeg digger grønnsaker og jeg må gjøre noe med mengden på ost og olje .

 

Dette er " starten for siste gang " og målet er en varig livsstilendring som gir kroppen den hvilen og roen den trenger , og ikke minst få stress og grubling til et minimum og ha fokus og priotering på sunn mat .

 

Men pannekaker og grøt er lov en sjelden gang . Taco kosen betyr mye for meg . Lørdagsgodt fra barndommen er velkommen tilbake . Kaker er nå bare lov i festlige lag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camillen, Så flott at du har tatt grep! Jeg er sikker på at din bestemmelse vil føre deg i riktig retning ! Sikkert lurt å sette mindre delmål, så det ikke blir for overveldende å skulle gå ned 30 kg. Jeg har satt meg det samme målet - ned 30 kg innen sommeren 2015, men hadde nesten 10 kg mer enn deg som startvekt. Vet at kostholdet er svært viktig i forhold til vektnedgang, så du får gjøre det av mosjon som du klarer - da blir det bonus:)

 

Ønsker deg lykke til fremover :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...