Gå til innhold

Frulatskap sin kamp mot gravidkiloane del 3


Gjest Frulatskap
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Frulatskap

Gravid for tredje gang, og har i dei to andre svangerskapa hatt god hjelp av å registrere og "loggføre" kaloriinntaket.

 

Vil bruke denne tråden til å halde litt kontroll på meg sjølv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Frulatskap

Første vekene av svangerskapet har vore slik det pleier, kvalm og utan matlyst før det plutseleg snur og eg MÅ HA MAT NO!!

Vekt ved positiv test 91,8 kg, i dag veke 9 89,5 kg. Nedgang på 2,3 kg. Eg bør ta sikte på å komme meg ned til ca 85 før første jordmortime.

 

No er det ikkje sånn at eg slankar meg, men prøvar å vere bevisst på kva eg puttar i munnen. Porsjonane vert naturleg redusert, og det eg har mest lyst på er ei knekkande hard og god pære!

Eg prøvar å halde fram som før, og få til 3 treningsøkter i veka der pulsen er relativt høg. Det er berre å bite tenna saman og komme seg ut av sofaen. Ofte enklare sagt enn gjort ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Frulatskap

Vekene rasar avgårde og eg er no i 13+3 (trur eg). Vekta har stagnert på 89,3 kg. Ser ikkje ut til at eg kjem meg lenger ned. Måtte det vare lenge med 8-talet først :P

 

Formen er skral, og det er ikkje lett når det einaste du orkar tanken på er skive med nugatti og eit glas mjølk :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Eg vil gjerne følge deg, om du kjem tilbake no over nyttår.

Eg har termin 06.06.15 med tredjemann og starta på 83 kg før graviditet og er no etter jula 90 kg :(/>

 

Formen har vore laber med kvalme, sinnsjuk trøtthet og dårlig humør, men dette er no på vei opp. Som du ser av vekta har eg proppa i meg litt for mykje mat for å kompensere for trøtthet og kvalme. No er det på tide å ta grep!

 

Eg er no 18+5 og tida for den første glukosebelastninga nærmer seg... Målet er å holde seg under 90 kg om 2-3 veker. :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frulatskap

Hei

Då er vi omlag komt like langt :)/>

Kjekt å ha følgje med nokon!

 

 

Eg vil gjerne følge deg, om du kjem tilbake no over nyttår.

Eg har termin 06.06.15 med tredjemann og starta på 83 kg før graviditet og er no etter jula 90 kg :(/>/>/>

 

Formen har vore laber med kvalme, sinnsjuk trøtthet og dårlig humør, men dette er no på vei opp. Som du ser av vekta har eg proppa i meg litt for mykje mat for å kompensere for trøtthet og kvalme. No er det på tide å ta grep!

 

Eg er no 18+5 og tida for den første glukosebelastninga nærmer seg... Målet er å holde seg under 90 kg om 2-3 veker. :rolleyes:/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frulatskap

Trur eg er 19+0 idag (klarar ikkje heilt å skjønne dei her vekene??!! :blink:/> )

Vekta har gått opp, men det er ikkje noko logikk å spore. I jula trente eg kun eit par gongar, og åt ikkje spesielt fornuftig. Vekta sto stille. Når kvardagen kom har eg første veka hatt 4 gode treningsøkter, og eit kontrollert matinntak. Kva skjer?? Jau då legge eg på meg :o/>

Forstår det den som vil.

 

Har endå ikkje "tatt igjen" startvekt, men nærmar meg. 91,0 kg idag. Framleis uggen morgon og ettermiddag, men formen er mykje mykje betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)/>

Eg ligg no stabilt på rundt 89,5 kg og der håper eg å holde meg ei stund. Eg er 19+6 idag og glukosebelastninga blir på mandag. Hurray...

 

Eg har hittil gått opp ca 6,5-7 kg på 20 veker.. Eg var rimelig kvalm og trøtt i begynnelsen av graviditeten (fram til veke 16-17) og åt det eg fekk ned. Det viser igjen på vekta. No har halsbrannen for alvor komt, så apetitten er ikkje alltid på topp når en veit kva som venter når en har fortært feil mat :blink:/>

 

Vi har fått vite at vi får gut nr 3, så her blir det liv i leiren om nokre år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Frulatskap

Litt uregelmessig registrering her, men det betyr ikkje at eg lar alt "flyte". Føle meg ganske flink på aktivitetsfronten, og matfronten begrensar seg i grunn sjølv. Blir fort mett og fort svolten :unsure:

Vekt 90,9 i veke 22+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frulatskap

24+1 no og framleis 90,9 kg. Er ganske aktiv, og trenar/mosjonerar ca 4 dagar i veka. Det går mest i spinning, ski og gåturar. Håpar spyformen held seg vekke, og at eg har mange gode veker igjen før det blir tungt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Frulatskap

Veke 27+5 og vekta syner 92,4. Ikkje kjekt med vektoppgang, men eg ser at det sikkert ikkje er så gale. Må skjerpe meg på kosthaldssida sidan dette absolutt ikkje er bra no. Framleis "flink" å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Frulatskap

Det tar visst litt vel lang tid mellom kvar registrering her. Veke 31+6 i dag, og vekta har stabilisert ser på 91,6 kg. Ganske nøgd med det.

Spinnar framleis, men det blir lite gåturar då dette fører til vanvittig med kynnarar :(/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...