Gå til innhold

TRIMOPTIMISTENE OKTOBER 2014


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!! Beklager forsinkelsen ,men nå er jeg klar med ny måned. Jeg fikk ikke så mange trimpoeng forrige måned,ble 15,4 tp.Denne måneden skal jeg prøve på 20-25 tp.

 

Til nå denne uken har jeg fått 3,8 tp,og skal prøve å få til et trimpoeng til idag :-)

 

Gikk en lang tur i finværet igår,en må jo nyte de flotte høstfargene som er nå.

 

Ha en fin oktober :D/>/>

 

------------

 

Du lager ditt eget arbeidsmål, om det er minutter, trimpoeng, kilometer eller en blanding er helt opp til deg! :)/>/>/>/>

 

---

Håper det er flere som vil utfordre seg selv litt i Oktober måned!

 

PS: Hvis du velger å lage en full kalender er det fint om du bare har den i ett innlegg, slik at det blir lett å følge med (og at det ikke blir så mange tomme kalendere). (Trykk [rediger] innlegg for å skrive mer/oppdatere et tidligere innlegg)! Du kan selvfølgelig velge å oppdatere om utfordringen din ved å skrive mer og mer av kalenderen i nye innlegg i stedet - det er helt opp til deg!

 

Vær din egen sjef! Du skal lage DIN personlige utfordring! Vi andre heier på deg!

 

Hvis du vil kopiere noen andre sin måte å rapportere på kan du trykke [siter] - da vil du få med alle kodene de har brukt i sitt innlegg, i motsetning til hvis du kopierer selve innlegget inne i forumet.

 

Lykke til i oktober! :D/>/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.10:0

2.10:0

3.10:gått tur 1,1tp

4.10:gått tur 0.8 tp

5.10:0

sum uke:1.9tp (4,6tp)

 

6.10:0

7.10:aerobic 1,2 tp

8.10:0

9.10:0

10.10:0

12.10:0

sum uke:1,2tp

 

13.10:zumba 1,4

14.10:0

15.10:styrke 1 tp

16.10:aerobic 1,2

17.10:0

18.10:0

19.10:0

 

sum uke:3,6tp

 

20.10:styrke 1,4tp

21.10:aerobic 1,2tp

22.10:trimfri

23.10:zumba 1,6tp

24.10:

25.10:trimfri

26.10:

sum uke :4,2tp

 

27.10:zumba+styrke 1,5tp

28.10:trimfri

29.10:gått tur 1,2tp

30.10:0

31.10:0

 

sum uke: 2,7tp

 

sum oktober:

13,6 tp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med denne måneden også! I september fikk jeg 53,6 TP og nådde målet mitt. Jeg fortsetter med samme mål og skal ha minst 50 TP i oktober! Denne første uka i oktober er høstferie, så trimmen blir ikke helt som vanlig. I dag fikk jeg med familien på fjelltur. Registrerte samme antall TP som sist jeg gikk den turen, men det er mulig det egentlig ble flere forbrente kalorier, siden jeg i dag gikk hele turen med en 8 måneder gammel baby på ryggen! :)

 

****

Tiden strekker ikke til så målet om 50 TP er uoppnåelig. Endrer målet mitt til 25 TP.

****

 

Mine trimpoeng i oktober

 

Uke 40:

1/10: 3,6

2/10: 0,0

3/10: 0,0

4/10: 0,0

5/10: 4,7

Sum: 8,3

 

Uke 41:

6/10: 1,6

7/10: 0,0

8/10: 1,1

9/10: 0,0

10/10: 1,0

11/10: 0,0

12/10: 0,0

Sum: 3,7

 

Uke 42:

Mye å gjøre før en begivenhet i helga, i tillegg til syk baby, resulterte i 0,0 TP denne uka.

 

Uke 43:

20/10: 0,0

21/10: 2,2

22/10: 2,8

23/10: 0,0

24/10: 0,0

25/10: 0,0

26/10: 0,0

Sum: 5,0

 

Uke 44.

27/10: 0,0

28/10: 2,6

29/10: 2,9

30/10: 1,4

31/10: 1,1

Sum: 8,0

 

Totalt: 25,0 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en dårlig trimuke,men jeg har nå rørt mye på meg ellers da;) Har fått 1,2 tp.Ble aerobic på tirsdag. Har ikke vært helt i form,så satser på minst 6 tp til neste uke igjen. :-)

Håper flere blir med på tråden!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, det ble en dårlig trimuke her også. Det har blitt 3,7 TP, så uka som kommer må jeg virkelig stå på! Det er vanskelig å få til trening når vi er på tur og farter fra sted til sted og skal prøve å skvise inn flest mulig besøk. I dag har dagen blitt tilbrakt i bilen, så jeg håpte jeg skulle få gått en tur i kveld, men det ble alt for sent og jeg har heller prioritert å vasket klær og pakket ut etter de 10 dagene vi har vært på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel minst et år siden jeg var med her men nå er jeg med igjen. Har fått en liten gutt i mellomtiden. Var veldig flink med å gå ned 22 kg før graviditeten men gikk opp 25 kg i graviditeten, 12 er borte og jeg har 13 kg til der jeg var før jeg ble gravid, men har ønske om ytterligere 10 kg for å nå mitt endelige mål. Men først må jeg komme meg ut av godteri-avhengigheten min. Derfor er jeg her inne på greteroede.no for å registrere mat og få litt motivasjon. Denne treningstråden er veldig motiverende. Jeg vet ikke helt hva mål jeg skal sette meg så jeg bare skriver opp det jeg har gjort ut denne måneden så setter jeg heller mål for neste måned.

 

Får redigere og skrive inn denne uken litt senere, opptatt med barn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel minst et år siden jeg var med her men nå er jeg med igjen. Har fått en liten gutt i mellomtiden. Var veldig flink med å gå ned 22 kg før graviditeten men gikk opp 25 kg i graviditeten, 12 er borte og jeg har 13 kg til der jeg var før jeg ble gravid, men har ønske om ytterligere 10 kg for å nå mitt endelige mål. Men først må jeg komme meg ut av godteri-avhengigheten min. Derfor er jeg her inne på greteroede.no for å registrere mat og få litt motivasjon. Denne treningstråden er veldig motiverende. Jeg vet ikke helt hva mål jeg skal sette meg så jeg bare skriver opp det jeg har gjort ut denne måneden så setter jeg heller mål for neste måned.

 

12. Tur i skog og mark 3,4 TP

14. Tur med vogn 5 TP

16. Oppvarming + Styrketrening 2,1 TP

17. Liten gåtur 1,3 TP

19. Tur 2,9 TP

20. Tur 3,5 TP

21. Vogntur 3,8 TP

23. Oppvarming + styrketrening 2,1 TP

 

Totalt: 20,3 TP

 

Det har absolutt sine fordeler med å være hjemmeværende. Skal ikke begynne å jobbe igjen før til sommeren så jeg får utnytte tiden jeg har.

 

 

Resten av måneden var veldig travel i tillegg til sykdom ble det derfor ikke mer trening eller turer på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du blir med i tråden, TinaP!

 

Jeg har hatt så mye å gjøre denne uka at jeg rett og slett ikke har fått tid til trening. Er mye aktiv, men registrerer ikke noe som trening, så det blir dårlig med TP. Så det spørs om jeg klarer å nå målet mitt denne måneden. Neste uke har jeg ingen planer, så da skal jeg samle en del TP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til tråden,TinaP.:-)Lykke til med å nå målet ditt for oktober måned.

 

Jeg har ikke fått så mange trimpoeng denne måneden,men jeg vil nå prøve å få det målet jeg har satt meg i oktober.

 

Stå på Meline, er helt sikker på at du vil nå målet ditt for oktober måned! :-)

 

Selv skal jeg finne fram trimtøyet mitt nå,og ta en trimøkt.Ikke hatt tid før idag.Ha en fin trimuke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en smule pinlig, men jeg må rapportere om ei uke uten ett eneste trimpoeng. Jeg har hatt så mye å gjøre i forkant av besøk i helga, og så ble det naturligvis ikke trening mens jeg hadde besøk, og på toppen av det hele har jeg syk baby som sliter med falsk krupp. Jeg har altså ikke kommet i gang med trening etter høstferien. Tviler sterkt på at jeg når målet mitt nå siden det bare er 11 dager igjen av oktober. Jeg mangler 38 TP, så om jeg skal nå målet må jeg i så fall ha et snitt på 3,45 TP hver dag framover. Jeg skal i alle fall prøve å få så mange poeng som jeg klarer. Håper vesla er i bedre form i morgen slik at vi kan ta en lang trilletur, og så skal jeg se om jeg klarer å komme i gang med litt jogging på kveldstid når mannen min er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at jenta di snart er i fin form igjen,Meline :-)

 

Idag blir det en trimfri dag her,pån igjen imorgen og på fredag.Er ikke så flink til å trene i helgene,men vil nå prøve å få til en trimtur på søndag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at jenta di snart er i fin form igjen,Meline :-)

Takk skal du ha, Lucilla! Hun er frisk og i full fart igjen nå. :)

 

Det er bare å bite i det sure eplet og innse at målet om 50 TP er alt for høyt. Det er bare tre dager igjen av måneden og jeg er like under 20 TP, så jeg halverer målet mitt og skal prøve å komme over 25 TP i stedet. Jeg har så lyst til å få til mere trening, men det er bare å innse at tiden ikke strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre,Meline :-)

 

Du klarer helt sikkert å få 25 tp denne måneden.Det er fortsatt noen dager i oktober.stå på :D/>

 

Idag ble det nesten 1 times trimtur i finværet.Litt kjøligere ,men gikk litt raskere så holdt en varmen ;-)Har fått ca.14 tp denne måneden,men satser å få et par trimpoeng til i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det nesten 1 times trimtur i finværet.Litt kjøligere ,men gikk litt raskere så holdt en varmen ;-)

Så herlig, særlig med finvær! Det frister ikke så mye å gå ut når det er grått og kaldt, spesielt ikke om det regner i tillegg, men når man først er ute og i gang så er det godt likevel. :) Her har det vært grått og regnvær i dag, men jeg har vært ute og trillet i dag også, til og fra babysang. Kom fram litt tidlig så jeg gikk en ekstra runde for å kunne registrere noen minutter ekstra.

 

Har fått ca.14 tp denne måneden,men satser å få et par trimpoeng til i oktober.

Da er du ikke langt unna 20 TP, så da har du målet ditt innenfor rekkevidde! Godt jobbet! :) Ikke alltid man klarer å nå målet sitt, men det er lurt å ha satt seg et mål, så står man kanskje på enda mer enn man ville gjort uten et mål å jobbe mot.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det den siste dagen i oktober, og denne dagen er ganske travel, så det var godt jeg kun manglet 1,1 TP. Nå har jeg tatt ei økt sånn at jeg fikk akkurat riktig antall, så da har jeg nådd det endrede oktobermålet mitt! :D

 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til vi skal reise bort en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...