Gå til innhold

TRIMOPTIMISTENE NOVEMBER 2014


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

God tur,Fa-mol og Meline :-) snufs kommer til å bli stille på denne tråden nå ;-)

 

Jepp,det blir ny tråd i desember ,Fa-mol:-)

 

Hadde tenkt å trene i helgen,men det ble bare med tanken denne gangen også.Fikk 4,5 tp denne uken.Er fornøyd med det. Satser på minst 5 tp neste uke.Skal på tur til Lillehammer neste helg,og det gleder jeg meg til(julemarked).

 

Ha en fin (trim)- uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lucilla! Jeg er inne for å melde om sol og varme i Sharm el Sheik! Og noen trimpoeng! :D Har ikke fått brukt trimrommet enda, men har tatt ei skikkelig svømmeøkt to av dagene. Mangler bare 0,4 TP før jeg er i mål, så da blir det svømming i morgen også. Mulig det blir trimrommet neste uke, for da kommer moren min nedover og vi får hjelp med barna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Så flinke dere er med trening. Ser dere har ny tråd hver måned og håper jeg får være med i desember :)/>

 

Hei Lisbethj72 Velkommen til oss. :) Så klart du kan då være med på desembertråden.Skal lage ny tråd nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er blitt desember, og jeg har nå kommet tilbake fra ferie, og fått summert og ajourført novemberoversikten. Totalt 79,6 trimpoeng i november. Jeg må samtidig si at det er aldri jeg går så mye som når jeg er på ferie. Hadde jeg vært hjemme hadde det blitt andre tall. :D

 

Så flytter jeg også over til desemberoversikten. Vi sees der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...