Gå til innhold

Model my diet


Meline
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle tipse dere om et verktøy jeg kom over en gang for lenge siden. Du kan fylle inn dine data og så får du se kroppen din slik den er nå (eller hvordan den var ved startvekten) og hvordan den vil se ut når du når målet ditt. Det blir selvfølgelig ikke helt riktig, men kanskje er det motiverende å se likevel?

 

Du finner det her på Model My Diet.

 

Fyll inn høyde i meter, kroppsfasong (pære, eple eller timeglass) og alternativet som passer best for din byste.

 

Under fyller du inn vekten du har nå (eller startvekten) og hvilken vekt som er målet ditt.

 

Trykk på Update og så får du se resultatet. Om du ikke synes det stemmer helt kan du prøve deg fram ved å trykke + eller - på "Adjust". Jeg har lagt inn mine data i dag, og synes selv at det ble mer riktig om jeg endret fra 0 til 1 her.

 

Du kan se figurene fra ulike vinkler om du trykker "Left" eller "Right" under en av figurene.

 

Går du inn på "More options" under "Body Shape" kan du velge hudfarge, få figuren til å se eldre eller yngre ut, gjøre om på øyne, nese og munn, velge hårfarge og hårfrisyre, legge til bakgrunn og endre klær på figuren.

 

Du kan selvfølgelig også velge å legge inn startvekt og vekten du har nå, så ser du hva du har oppnådd til nå! :D

 

Håper noen vil ha nytte av dette verktøyet.

  • Bra innlegg! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har sett denne, det er en morsom motivasjon!

 

Jeg vil anbefale folk å ta bilde av seg selv i speilet, i ulike posisjoner både ved start av slankeprosessen og underveis. Det er ikke så farlig om bildene er av knallkvalitet. Men det kan være inspirerende å gå tilbake til disse etterhvert. Man går seg gjerne blind på forandringer av egen kropp, og selv om vekta går ned, og centimeterne minker, så klarer man ikke helt å se endringer i utseende. Ved å ta frem gamle bilder, og gjenskape nye nå-bilder, ser man raskt at det er virkelig blitt en forskjell. Du trenger ikke dele bildene med noen, bare ha de til eget bruk. Skal love at dette er motiverende, for man ser ikke endringene selv fra dag til dag.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...