Gjest lskfan Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Hei ! Jeg lurer på om det er noen som har en oppskrift på ovnsstekte grønnsaker? Er ikke flink på kjøkkenet. Takk på forhånd for tips! LSKfan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
equilla Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Det er mange fine steder å lete. Jeg har sett at Kiwi har en veldig fristende Grateng av rotgrønnsaker. Jeg har dessverre ikke prøvd den, men har tenkt til å gjøre det. Ellers har jeg sjekket ut flere av opplysningskontorene. Når det gjelder grønnsaker er Opplysningskontoret for frukt og grønt tingen - frukt.no. Ellers er det bare å prøve seg litt frem. Ta frem grønsaker man liker godt, eller som man har tilgjengelig i kjøreskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lskfan Skrevet Januar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2015 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2015 Et tips ang gratinerte grønnsaker er å kutte ønskede grønnsaker i båter feks potet, søtpotet, gulrot og løk. Ha dette i en pose og ha i litt vann samt ønsked krydder ... liker å bruke tørked chili, timian og grov pepper R ist posen godt og ha grønnsakene i form. Dryss over litt maldonsalt og stek i ca 40 min på 180 gr Sundt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå