Gå til innhold

Ned 15 kilo innen 25. april


Gjest HiLo70
 Share

Anbefalte innlegg

Då er det 8 dagar til kampen starter igjen. Litt usikker på vekta akkurat no, men skal vege meg neste mandag. 25. april skal bunaden på,og sist eg brukte den vegde eg ca 85 kilo. Berre å brette opp armane for bunaden skal på igjen :)

 

Er 44 år og 174,5 cm høg. Går en del turar med hunden kvar veke og har planar om å begynne med styrketrening igjen :) Min store last er at eg er altfor glad i sjokolade og godteri generelt.....

 

Veit veldig godt korleis eg skal gå ned i vekt. Har gjort det før, men må berre finne igjen gløden til å gjere det. 05.01.15 er den magiske datoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølve kampen mot kiloane startar neste mandag, men målet er ateg allereie no blir flinkare med treninga. Har i dag gått ca 1 time; mykje motbakkar i snøen :) Kjempegod trening :)

 

I morgon har eg tenkt å leite fram vektstanga mi :) Det blir litt forsiktig styrketrening i morgon... veit at eg blir veldig støl etter fleire månader med opphald :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er det 8 dagar til kampen starter igjen. Litt usikker på vekta akkurat no, men skal vege meg neste mandag. 25. april skal bunaden på,og sist eg brukte den vegde eg ca 85 kilo. Berre å brette opp armane for bunaden skal på igjen :)/>

 

Er 44 år og 174,5 cm høg. Går en del turar med hunden kvar veke og har planar om å begynne med styrketrening igjen :)/> Min store last er at eg er altfor glad i sjokolade og godteri generelt.....

 

Veit veldig godt korleis eg skal gå ned i vekt. Har gjort det før, men må berre finne igjen gløden til å gjere det. 05.01.15 er den magiske datoen :)/>

 

 

Ja, her er det 14 dager til det braker løs. Har gått på kurs før og gått ned. Problemet har vært å holde på dette da :-) Får håpe det holder nå.

Min plan er å gå ned 10 kilo til 1. april. Hadde vært kjekt med 5 kilo til før 17. mai for da går jeg rett inn i bunaden. Vekt i dag er 93 kilo. 1. april er jeg 81 kilo og 17. mai 76 kilo. Så før 1. august har jeg gått ned ytterligere 12 kilo og da er målet mitt på 69 kilo nådd. Tenk om det bare hadde vært så lett å gå ned som å skrive det :-) Men JEG VIL ned og SKAL klare det.

 

Lykke til til meg og deg og deg og deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det 14 dager til det braker løs. Har gått på kurs før og gått ned. Problemet har vært å holde på dette da :-) Får håpe det holder nå.

Min plan er å gå ned 10 kilo til 1. april. Hadde vært kjekt med 5 kilo til før 17. mai for da går jeg rett inn i bunaden. Vekt i dag er 93 kilo. 1. april er jeg 81 kilo og 17. mai 76 kilo. Så før 1. august har jeg gått ned ytterligere 12 kilo og da er målet mitt på 69 kilo nådd. Tenk om det bare hadde vært så lett å gå ned som å skrive det :-) Men JEG VIL ned og SKAL klare det.

 

Lykke til til meg og deg og deg og deg :-)

Lykke til du også☺ Vi klarer det vi vil klare, men av og til er ting lettare enn andre gongar. Vanskelig å sei kvifor. Eg har også klart det før... gjekk ned 16 kilo seinast for 3 år sidan og SKAL klare det igjen☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 1 time gåing i laussnøen i dag også☺ Dessverre ikkje styrketrening då begge armane mine verker.... Tørr ikkje gjer det verre med å løfte vekter... Men 1 time i laussnøen er eg fornøgd med☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :rolleyes:/>

jeg har samme virkelige startdato som deg HiLo 70.

Denne gangen må jeg gå ned i vekt pga artrose i føtter.

Har operert en fot i høst.så nå er det dags å ta grep.

 

Håper det er greit at jeg slenger meg med her også :P/>

Kjekt med noken som vil vere med☺ Her har det vore 2 dagar uten trening pga jobb og andre gjeremål, men i morgon blir det ut på tur igjen og vektstanga skal leitast fram☺ Julegodteriet er snart ete opp og då er det fullt fokus på rett kosthold igjen.

 

Skal du gå på kurs eller skal du gjer det på eiga hand? Eg går ikkje på kurs no, men følg opplegg frå tidlegare kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladiturliv

Hallo :rolleyes:/>

jeg har samme virkelige startdato som deg HiLo 70.

Denne gangen må jeg gå ned i vekt pga artrose i føtter.

Har operert en fot i høst.så nå er det dags å ta grep.

 

Håper det er greit at jeg slenger meg med her også :P/>

 

Hei, jeg ønsker å følge med deg og de andre her nissemor utover våren hvis det er ok. Jeg er også i 50 åra, har fibromyalgi og har nesten samme mål som deg for 2015.

Er 167 høy , veier 88,2 kg. Første delmål er 80 kg innen 15.april og 75 kg innen 4. Juli. Det er ca 600 gr. Pr uke.

Håper du og de andre her klarer å hjelpe meg underveis og at jeg kanskje også kan være til inspirasjon for dere.

Ønsker lykke til fra start skuddet går i mprgen...★☆★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladiturliv

:rolleyes:/> gleder meg til i morgen :rolleyes:/>

 

veiedag-kan vi enes om den tror dere :mellow:/>

hver uke eller hver 14dag

kanskje mandag siden vi starter da ?

 

 

Jeg vil gjerne veie meg hver uke. Kan godt bruke mandag som veiedag jeg:)

har self fått en kraftig forkjøleøse så treningsøktene jeg hadde sett for meg hver dag med styrke og tøying er satt på vent, men jeg går turer. har gått 6 km mandag(i skogen), 1,5 km tirsdag på vei og 3 km i dag på lett snødekket vei.. Har skrevet meny for middag denne uka og har hittil klart å spise 5 g. pr dag medregnet mellommåltider.Så jeg er i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikkje hatt tid til å skrive på nokre dagar, men no er eg klar igjen :) Kjekt å sjå at fleire er med på laget :) Velkommen til Gladiturliv, nissemor og odalouise :) Håper dokke blir med lenge og at vi kan motivere kvarandre.

 

Gjekk på vekta 1. januar og resultatet vart nedslåande 101,9 kilo :angry: På startdatoen 5. januar var vekta 100,4, og bestemte meg då for at mine mål for denne veka skulle vere:

- trimme så mykje som mogleg

- ete 1 banan og srikke 1 glas melk før jobb

- 2 skiver til frokost på jobb, men sunt pålegg

- 1 frukt i pausen min

- 2 skiver til lunsj

- 1 moderat porsjon til middag og det er ikkje lov å forsyne seg med "litt meir"

- 1-2 skiver til kvelds

- i tillegg drikk eg 1-2 posar latte machiato (kaffi)

- visste at i skapet på jobb låg det twist og sjokoladerestar vi hadde fått av foreldre i barnehagen før jul og bestemte at eg kunne få smake litt i pausane mine

- skulle ikkje kjøpe godteri midt i veka

- fredag og laurdag er det lov med litt godteri heime

- 2,5 liter vatn kvar dag

 

Så langt denne veka har det gått veldig bra. Eg har stort sett halde meg til matplanen, nesten klart å drikke nok vatn kvar dag, har ete litt godteri i pausen min og har ikkje kjøpt godteri på butikken. I dag har eg handla for heile neste veke, inkludert godteri til helga, og eg har klart å la vere å smake på godteriet eg kjøpte :) Åt dessverre litt brownies til kvelds som dattra mi laga... Men alt i alt ganske fornøgd så langt i veka :)

 

Håper dokke andre også er godt i gang :) Eg går ikkje på kurs, og eg veg heller ikkje maten min. Veg ikkje maten pga at eg har ei tenåringsdatter i hus som eg ikkje vil gi feil signal til.

 

Litt usikker på om eg skal ha mandag eller onsdag som vegedag, men kjem til å vege meg 1 gong i veka :)

 

Har ikkje fått trimma så mykje som eg ville. Strekte leggen min i jula, og den likar ikkje heilt at eg går ute i snøen. Må legge inn en eller 2 dagar pause mellom turane, men håper det rettar seg snart så eg kan auke treningsmengda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var helga unnagjort. Litt for mykje godteri, men mykje mindre enn eg vanlegvis et i helgane :) Er i alle fall på rett veg, og eg har ikkje ete noko i dag :)

 

Har også fått trena litt :) 30 minutts gåtur i laussnøen i går, men det likar ikkje leggen som eg forstrekte i jula :( I dag har eg gått på vei, og det gjekk bra for leggen. 45 min gåing og 15 min styrke :)

 

Har prøvd å registrere treninga mi på sida her, men berre styrketreninga som viser trimpoeng. Er det fleire som har problem med dette?

 

Målet mitt for veka som kjem:

- matinntak og vassinntak som forrige veke

- søndag, mandag, tirsdag, onsdag og torsdag er godtefrie dagar

- styrketrening annakvar dag og tur minst 3 dagar

 

Skikkelig spent på veginga, men forventar ikkje kjemperesultat denne veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god ny uke til alle :rolleyes:

 

vekt idag er 86,9kg -0,6 :D

 

Håpet på litt mer ned ,men det er etter planen.

Jeg prøver å trene det jeg kan med den vonde foten,så det er jo bare å stå på B) det man kan.

Matinntaket ligger på 1400-1600pr dag,det er nok for meg.

drikke er ingen problem vann ca 1,5-2liter daglig+pepsi max.

delmål skal jeg ta i neste innlegg. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott nissemora, ned er ned uansett kor mykje det er☺

 

Her vart det omtrent som forventa denne veka. Vekta stoppa på 100.9, en nedgang på 0.5 kg sidan forrige veke☺ En begynnelse i alle fall☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart meg bra gjennom dagen :) Matinntaket bra, og redda meg også bra ut av handleturen på butikken. Reiste svolten på butikken og hadde veldig lyst på sjokolade, men i staden for sjokolade kjøpte eg ein pose med Snack a'jack med sweet chili (små posar med små,krydra riskaker) Inneheld 30 gram som gir 126 kaloriar :) Desse syns eg er fine i helgane også for å unngå å ete potetgull :)

 

Dagens trening: 45 min gange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :rolleyes:

Her går det greit matmessig synes jeg,men med trening må jeg ta det litt pent ifølge ortopeden,men jeg bruker ellipsen min hver dag ca 15min.

det er nok for meg nå. :P

 

Har tenkt å prøve meg på stepbenken snart.Kjøpte ny i fjor sammen med step dvd av kari j. :o

 

Snart er det ut å gå tur for meg også. :P

Delmålene mine er under planlegging. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott nissemora :) Håper kroppen din snart er klar for trening igjen, men kostholdet er også viktig :) og 15 min trening er bedre enn ingen trening :) Heier på deg :)

 

Status her:

- 3 trimturar denne veka

- Matinntaket har vore bra

- Har drikke ca 2,5 liter vatn kvar dag

- 5 dagar uten godteri, men fall for fristelsen å ete litt svissrull på torsdag og risbollar i dag.

 

Har same måla for denne veka :) Har absolutt forbedringspotensiale på treningsfronten og kan redusere inntaket av godteri enda meir i helgane :)

 

Det positive så langt:

- har gått veldig bra med godterifrie dagar :)

- merkar allereie på kroppen min at den har godt av dette :) Magen er mindre og ikkje så oppblåst og ansiktet mitt ser allereie sunnare og smalare ut :)

 

Håper det også har gitt litt resultat på vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er svissrull,er det et lokalt navn? :blink:/>/>

Her heiter det svissrull, men trur det er eit vanleg namn rundt om i landet. Kanskje du kjenner det som rullekake? Sukkerbrød med sylte inni eller sjokolade-sukkerbrod med smørkrem rulla til en rull :)/> Kjempegodt, men ikkje særlig sunt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med nedgang nissemora☺ Ned er ned uansett kor mykje det er☺

 

Her gjekk det dessverre feil vei, men heldigvis berre 100 gram. Får håpe på bedre resultat neste veke.

 

Veka hittil har gått greit. Åt nokre bitar godteri i går, men har ikkje kjøpt noko på butikken☺ Har klart å halde meg til en porsjon middag og 2 skiver til kvart måltid☺

 

I morgon er det bursdagsfeiring i barnehagen, og planen er då å berre ete en liten porsjon av det bursdagsbarnet har med. Viktig å ha en plan☺

 

Har fåt til berre 40 min tur denne veka, men i morgon blir det en LANG tur i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladiturliv

Hei,hei damer. beklager at jeg har vært svært fraværende her siden vi startet, men har vært forkjølet første uka og andre uka var vi oppe på hytta/feriehuset vårt hele uka og der har jeg ikke nett dekning.

 

Dere har vært kjempeflinke med å lage skikkelig opplegg og holdt dere til et stramt opplegg, jeg vet at jeg ikke er flink til det i lengda, så derfor må jeg prøve å legge inn enkle rutiner i daglilivet som ikke virker som en veldig forandring, men som forhåpentligvis fungerer over tid.

 

Jeg har ikke direkte oversikt over antall kalorier ol, men jeg spiser stort sett det samme som før bare tenker om ikke å bruke for mye meierismør og fløte i maten, samt at jeg nå altid tar bare 1 posjon som jeg har forhondsbestemt størelsen på. Har jeg lyst på mere går jeg vekk fra bordet for ikke å la meg friste for mye. Jeg har også bestemt at potetgull og smågodt ikke skal spises på uke dager bare lørdag og tilnøds fredag. Da har jeg veid jeg opp ei dessertskål fullskål med potetgull som jeg nå veit tar ca 50-60gr og det er min rasjon.

Jeg er også desverre svært glad i småkaker/kaker til kaffen når jeg er på besøk hos mine foreldre/svigermor som vanligvis er 1 gang pr. uke på begge steder, så her har jeg nå bestemt meg at maks 1-2 kaker er lov litt avhengig av sukkerinnholdet. Og mitt største problem med å spise nok små måltider pr. dag har gått over all forventning. Ligger daglig på 5(6) måltider nå

Frokost kl.07.00

Mellommåltid kl.10.00

Lunsj kl. 13.00

Middag kl.16.00

(Mellommåltid 18.30)

Kvelds kl.21.00

 

Jeg går turer nesten hver dag utnom helg. Mitt mål er minimum 4-5 km hver dag nå på vinteren.Det har jeg klart, går en del på truger og det er god trim, har begynt å alltid bruke staver det gir bedre effekt på kaloriforbruk m.m. Nå skal jeg begynne å gå på ski for nå er løypene preppa og fine innover skogen.

 

Hadde tenkt å trene styrke 3 dager pr uke ,men det her jeg ikke klart. Istenenfor det bruker jeg rokkering hver dag 4-6min, og så har jeg fulgt et råd jeh hørte på radioen . Jeg tar 10 knebøy og 10 armhevinger mot benken min 3x iløpet av dagen når jeg feks lager meg kaffe. det fungerer bra.

Min vekt 01/01: 88,2 kg

startvekt 5/01: 87,4 kg

12/01 85,4 kg

19/01 85,3 kg( såom dere ser var jeg ikke så flink med maten på hytta)

 

Men generelt fornøyd med fremgangen.

 

Fortsatt lykke til alle sammen:)

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...