Gå til innhold

Første uke på GR og et litt flaut spørsmål


Gjest Fantasiløs
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fantasiløs

Går ikke på kurs, men litt egenkomponert etter som jeg har lest meg til, med mye frukt og grønnsaker, magre proteiner, sunt fett osv. Jeg tror vel jeg aldri har spist så sunt som jeg gjør nå...

Det jeg nå opplever er at jeg går på do veldig ofte, avføring altså. Vi snakker kanskje 5 ganger om dagen? Avføringen er normal, ingen diare... Noen som opplever det samme? Og hvor kommer alt sammen fra, jeg spiser jo ikke sååå mye :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en helt naturlig reaksjon på økt inntak av kostfiber, spesielt i kombinasjon med økt væskeinntak hvis du har begynt å drikke mer vann.

 

At det virker som store mengder skyldes nok at fiber eser ut litt ;)

 

Jeg tipper det stabiliserer seg om en eller to ukers tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja det er vel noe sånt ja. Ingen som opplever det samme da?

 

Hei!

Jeg går på do 2 ganger nå, tidligere 1! Merker også forskjell på det som kommer ut, om en kan si det fint... :P Kroppen må nok bli vandt med det nye sunne livet tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantasiløs

Hei!

Jeg går på do 2 ganger nå, tidligere 1! Merker også forskjell på det som kommer ut, om en kan si det fint... :P/> Kroppen må nok bli vandt med det nye sunne livet tenker jeg.

Takk for svar ;) Ja, det har åpenbart noe med kostholdet å gjøre. Føles som jeg går igjennom en rensekur eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;)/> Ja, det har åpenbart noe med kostholdet å gjøre. Føles som jeg går igjennom en rensekur eller noe :P/>

 

Hehe, det kan vell nesten kalles det når en tenker på at man nå tilfører kun rene og sunne produkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;)/> Ja, det har åpenbart noe med kostholdet å gjøre. Føles som jeg går igjennom en rensekur eller noe :P/>

 

Hehe, det kan vell nesten kalles det når en tenker på at man nå tilfører kun rene og sunne produkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantasiløs

Hehe, det kan vell nesten kalles det når en tenker på at man nå tilfører kun rene og sunne produkter :)/>

Ja, det er deilig ikke sant? ( Å være sunn altså, ikke dokjøret :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...