Gå til innhold

Grugleder meg..... og trenger hjelp!!


Sofia1
 Share

Anbefalte innlegg

Føler jeg har hoppet milevis utenfor min egen komfortsone, er på nippet til å ombestemme meg, men ønsket om å gå ned i vekt er nå blitt større enn frykten jeg har for å gå på møte. Kan dere som er i gang fortelle litt om hva som skjer på møtene og ikke minst hvor mange deltakere jeg kan forvente å treffe på når jeg går inn døren på onsdag...?

Takker for alle gode tips og råd for å bli litt bedre forberedt og litt mindre kvalm😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er kjempebra at du utfordrer deg selv! Kanskje det hjelper litt å tenke på at det sikkert er flere på kurset som føler det som deg. Jeg hadde det også sånn da jeg skulle for første gang. Men jeg er ganske sikker på at når du først har kommet inn og satt deg ned kommer det til å gå mye bedre!

 

Nå er det noen år siden jeg var på kurs, men jeg tror ikke det har forandret seg så veldig mye. Vi hadde en runde hvor vi presenterte oss selv. Så gikk kurslederen igjennom teorien og vi fikk bøkene. Hun tok en og en inn på et annet rom og veide oss. Vekta er ikke noe de andre får vite noe om.

 

I og med at man har noe til felles med de andre deltakerne er det lettere å bli kjent og å føle seg som en del av en gruppe. Jeg er ikke helt sikker på hvor mange det var, tror vi var rundt 10 stykker, men det kan vel sikkert variere...

 

Jeg tipper du ikke kommer til å angre på at du dro ;)

Ønsker deg masse lykke til!!

 

PS: Har lagt inn samme svar i forumet "For deg som skal ned 10-20 kg også" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...