Gå til innhold

Påskemål tirsdag 07-03-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

God morgen alle sammen. Sitter her og roer ned tirsdagmorgen. skal til gyn..idag og det gleder jeg meg ikke akkurat til..men det er det vel ikke noen av oss som synes er noe morsomt:-(

 

Ellers så er det en strålende vinterdag her på østlandet,kaldt men solen skinner.

 

 

Lykke til med veiing idag dere som har det.

 

ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Synnøve og lykke til i dag ...

Jeg har veid meg i dag og det ble -200 gram( 80.9 kg) og 0.5 cm i midjen(82 cm)

Jeg har ikke vært flink til å føre dagbok den siste tiden men mente jeg hadde full kontroll. I går tok jeg meg sammen og la inn maten og gjett ... klarte hele 1050 kcal før kveldsmat så det ble en toast i grilljern for å fylle på litt. Lurer meg selv hele tiden om jeg ikke passer på.

Nå blir det skriving framover og skjerpings her i gården. Det er ikke rart jeg gikk opp igjen og at det nesten ikke går ned nå..

Jaja der får ha en fin dag. Her snør det så det er godt å sitte inne på arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Hei hei!

 

Kaldt i dag! -Kjente kald luft frøys til is i nesehårene inne nesa! -Tenkter på lille gutten min som går med en klatt snørr konstant! -Håper de ikke skal være så mye ute i dag!

 

En dag igjen til neste kurs starter opp! Og hvis alt går som det tegner til, så har jeg klart å unngå "pause"-feelingen mellom kursene denne gangen! -Er spent på nedgangen i morgen, og skal på barsel-treff i kveld! -Det kan være det blir en liten kake, men jeg skal vurdere alternativene først iallefall!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Kaldt i dag ja :) Faktisk så kaldt at et av vannrørene våre fraus og jeg har måttet være hjemme hele dagen og ventet på rørlegger. Som fiksa problemet på 10 minutter, så lett som bare det...Sukk! Har satt opp et provisorisk hjemmekontor, men hadde liksom ikke forberedt meg på det her, så jeg mangler en del utstyr i forhold til det jeg egentlig bruker på jobb (som ekstern mus til laptopen min!). Skal vel ikke klage, har heldigvis en jobb der man kan jobbe hjemmefra uten store problemer. Selv om det er kjeeeedelig å sitte hjemme uten å se folk hele dagen :) Så derfor "sniker" jeg meg inn her litt nå, hehe, midt i arbeidstida.

 

I går kom jeg meg endelig på trening etter en slapp uke! Godt var det :) I dag tror jeg ikke det blir noe særlig trim, med mindre jeg lurer kjærstn med på tur...

 

Ha en fortsatt fin dag! Min begynner å ta seg opp nå som jeg kan puste lettet ut mht de vannrørene. Vannlekkasje er visst dyrt har jeg hørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Glemte å veie meg forrige uke, men husket det i dag.... Og vekten viste ned 1 kg siden forrige veiing! Jeg er kjempeglad! :) Mål har jeg ikke tatt, men merker det på buksa for å si det sånn...

 

Start: 65 kg

Forrige veiing: 63,6

Nå: 62,6

Total nedgang: 2,4 kg

Igjen til mål: 2,6 kg

 

Så jeg er nesten halvveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer jewel 1 kilo er jo veldig bra.. gratulerer også til bht,dere er så flinke. skal på vekten imorgen jeg og det blir spennende.. første uke uten kurs...

 

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

 

Start: 65 kg

Forrige veiing: 63' date='6

Nå: 62,6

Total nedgang: 2,4 kg

Igjen til mål: 2,6 kg

 

Så jeg er nesten halvveis...[/quote']

 

Synes det er litt ekstra morsomt å følge din vektnedgang, Jewel. Ser vi har hatt nokså likt utgangspunkt og lik målsetning.

 

Litt om meg:

Start: 65,7

Forrige uke: 62,9

Nå: 62,3

Total nedgang: 3,4 kg

Igjen til mål: 3,3 kg

 

Så det blir spennende å se hvordan det går frem til påske - jeg skal hvertfall legge inn rapporter etter hver veiing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...