Gå til innhold

Et nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Da var det på tide å ta tak i meg selv igjen. Var så flink høsten og våren 2013/2014 og gikk ned 22 kg på GR. Var så stolt av meg selv,og superfornøyd, for første gang hadde jeg klart å gå ned så mye i vekt, og denne gangen skulle jeg bli der.

 

Men så kom sommeren(den fineste i manns minne, med desto mer grilling og is osv...) Var meldt på hold vekten-kurs,men ramla av lasset da det snek seg på et par kilo. I tillegg fikk jeg ny jobb med mye ansvar, og endel omveltninger i privatlivet. Det ene dro det andre med seg, og nå ved nyttår stoppet vekten på 80 kg, 7 kg mer enn før sommeren!!

 

Motivasjonen er egentlig litt fraværende, kjenner jeg har lite lyst til å begynne å veie maten og telle kaloriene igjen,men jeg VET at det funker! Jeg har gjort det før,og skal klare det igjen!

 

Begynner på kurs nå på tirsdag, og målet er ned 5 kg, for så å kunne klare å fortsette på egen hånd de siste kgene. Etter det blir det nytt hold vekten kurs, og denne gangen SKAL JEG KLARE DET! :)/>)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Hvordan går det med deg? Nå har du vel hatt flere kurskvelder, og forhåpentligvis blitt skikkelig tent på oppgaven.

 

Selv er jeg 167 cm, og strtet min vektnedgang på godt over 70 kg. Første delmål var ned 4 kg, og det klarte jeg på et tidspunkt. Etter den tid har vekten variert, men jeg har hatt 62 som drømmemålet.

 

Plutselig merket jeg bare at jeg begynte å bli lubben - 67,5 kg - og da startet jeg med veiing og telling av kalorier. Nå - etter 2 uker er jeg 64 kg igjen, men nå er jeg godt i gang og tar de neste 2 kg'ene også. Men det går treigt, og det er vel fordi jeg spiser for lite. Det blir mellom 1000 -1200 kal hver dag, og av og til havner jeg på 900-tallet.

 

Synes det er vanskelig å øke kaloriinntaket når jeg er midt i prosessen.

 

Det blir spennende å følge deg. Kanskje jeg kan få noen gode tips underveis :)

Hilsen Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...