Gå til innhold

Dagbok for Bella


Gjest bella
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er det bare å brette opp armene, dag 1 har gått veldig bra å jeg gleder meg veldig til å forsette :)/>/>/>/> Men det var ikke moro å innse at nå måtte noe gjøres når vekta viser 103,6 :blink:/>/>/>/> men i dag er det siste dagen jeg seg ser det tallet.

Jeg har vært med på dette før så jeg veit jo hva jeg går til å jeg håper at dette blir den siste gangen å at jeg klarer å holde meg der.

Men jeg får lage meg noen del mål så da har jeg noe å se frem til :D/>/>/>/>

 

 

 

Start vekt 103,6 KG :angry:/>/>/>/>

 

DELMÅL 1 98 KG

 

DELMÅL 2 93 KG

 

DELMÅL 3 88 KG

 

DELMÅL 4 83 KG

 

DELMÅL 5 78 KG

 

DELMÅL 6 73 KG

 

DELMÅL 7 68 KG

 

DELMÅL 8 63 KG

 

KAMPEN ER I GANG B)/>/>/>/>

 

 

10.2 103,6kg

17.2 100,7kg

25.2 98.8 kg

04.3 98.2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 er i gang å sola har begynt å komme, det er stille i heimen etter at jentene har dratt på skolen og gubbelure er på jobb. Hundene leiker med hverandre så alt er bare helt perfekt frem til nå :P/>/> nesten da startet dagen med hodepine som jeg håper slipper taket snart. Så nå får jeg snart starte med å vaske hus og vaske klær for i morgen blir det ikke gjort så mye siden jeg jobber natt til i morgen å da blir det mye soving ;)/>/> Jeg har tenkt litt på hvordan man skal spise når man jobber natt så det blir en nøtt å knekke, man kan jo ikke gå en hel natt i våken tilstand uten å spise, hva med å kjøpe med seg grønnsaker og frukt hmmm for selve maten spiser jeg jo på dagtid.. men jeg finner vel ut av det å til slutt. Er en ting jeg aldri kommer til å bli vant til å drikke å det er vann :rolleyes:/>/> jeg har prøvd å tilsette det med all mulig rart men jeg klarer det bare ikke :(/>/> men jeg har funnet en lav kalori iste, tenkte at det er bedre å drikke en coka cola som mer el mindre er min favoritt :P/>/> så jeg får prøve. Får prøve å slengt inn en liten tur i dag å, skal gå å møte vesla som går hjem fra skolen med ei i fra skolen som bor rett ned i gaten :)/>/> så da blir det tur på 2 og 4 beint :)/>/> nei skal man lette på baken å få satt i gang da tro, så får jeg skrive mer seinere i dag :)/>/>

 

Ha en fin dag alle sammen :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 er i gang å sola har begynt å komme, det er stille i heimen etter at jentene har dratt på skolen og gubbelure er på jobb. Hundene leiker med hverandre så alt er bare helt perfekt frem til nå :P/>/>/>/>/>/>/> nesten da startet dagen med hodepine som jeg håper slipper taket snart. Så nå får jeg snart starte med å vaske hus og vaske klær for i morgen blir det ikke gjort så mye siden jeg jobber natt til i morgen å da blir det mye soving ;)/>/>/>/>/>/>/> Jeg har tenkt litt på hvordan man skal spise når man jobber natt så det blir en nøtt å knekke, man kan jo ikke gå en hel natt i våken tilstand uten å spise, hva med å kjøpe med seg grønnsaker og frukt hmmm for selve maten spiser jeg jo på dagtid.. men jeg finner vel ut av det å til slutt. Er en ting jeg aldri kommer til å bli vant til å drikke å det er vann :rolleyes:/>/>/>/>/>/>/> jeg har prøvd å tilsette det med all mulig rart men jeg klarer det bare ikke :(/>/>/>/>/>/>/> men jeg har funnet en lav kalori iste, tenkte at det er bedre å drikke en coka cola som mer el mindre er min favoritt :P/>/>/>/>/>/>/> så jeg får prøve. Får prøve å slengt inn en liten tur i dag å, skal gå å møte vesla som går hjem fra skolen med ei i fra skolen som bor rett ned i gaten :)/>/>/>/>/>/>/> så da blir det tur på 2 og 4 beint :)/>/>/>/>/>/>/> nei skal man lette på baken å få satt i gang da tro, så får jeg skrive mer seinere i dag :)/>/>/>/>/>/>/>

 

Ha en fin dag alle sammen :)/>/>/>/>/>/>/>

 

Ja ja da er denne dagen over for mange men for meg betyr det nattevakt,i dag har jeg gjort noe jeg ikke skulle tro at jeg hadde gjort å det er å melde meg inn på et treningsstudio men det gjør vel fart i sakene tenker jeg, men hvor ofte skal man gå ditt?? holder det med 3 ganger i uken??? Det var ikke så ille pris eller 199 i mnd er grei pris etter lommeboken men elles har det gått greit jeg sliter litt med å få i meg de 1600 kaloriene jeg skal ha i meg men jeg finner vel mine metoder for å få til det å tenker jeg, prøvde å få i meg vann men det fungerer dårlig så det blir teen min...

Er det noe bra på tv i natt a tro, greit å ha noe se på når man jobber natta, som regel er jeg heldig at det går mye krim så jeg håper at det er det nå i natt også men jeg får dra innom butikken før jeg drar ditt å kjøpe meg noe mini gulrøtter og noe sukkererter så jeg har noe å knaske på i løpet av natten...

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 er i gang å sola har begynt å komme, det er stille i heimen etter at jentene har dratt på skolen og gubbelure er på jobb. Hundene leiker med hverandre så alt er bare helt perfekt frem til nå :P/>/>/>/> nesten da startet dagen med hodepine som jeg håper slipper taket snart. Så nå får jeg snart starte med å vaske hus og vaske klær for i morgen blir det ikke gjort så mye siden jeg jobber natt til i morgen å da blir det mye soving ;)/>/>/>/> Jeg har tenkt litt på hvordan man skal spise når man jobber natt så det blir en nøtt å knekke, man kan jo ikke gå en hel natt i våken tilstand uten å spise, hva med å kjøpe med seg grønnsaker og frukt hmmm for selve maten spiser jeg jo på dagtid.. men jeg finner vel ut av det å til slutt. Er en ting jeg aldri kommer til å bli vant til å drikke å det er vann :rolleyes:/>/>/>/> jeg har prøvd å tilsette det med all mulig rart men jeg klarer det bare ikke :(/>/>/>/> men jeg har funnet en lav kalori iste, tenkte at det er bedre å drikke en coka cola som mer el mindre er min favoritt :P/>/>/>/> så jeg får prøve. Får prøve å slengt inn en liten tur i dag å, skal gå å møte vesla som går hjem fra skolen med ei i fra skolen som bor rett ned i gaten :)/>/>/>/> så da blir det tur på 2 og 4 beint :)/>/>/>/> nei skal man lette på baken å få satt i gang da tro, så får jeg skrive mer seinere i dag :)/>/>/>/>

 

Ha en fin dag alle sammen :)/>/>/>/>

 

Dag 3...

Dagen i dag ha bestått av å sove ut etter nattevakt, så det er ikke blitt regelmessig spising, fikk trøkt i meg 2 skiver mens jeg satt å halv sov i stolen når jeg kom hjem... sov så i 6 timer så fikk jeg spist litt igjen.. Så i dag har det ikke skjedd så mye egentlig, men i morgen så er det trening igjen å så er det nattevakt i to dager. Men nå skal jeg få i meg dagens siste måltid selv om det blir seint men mat må man jo ha.. Det går greit uten cola jeg er veldig fornøyd med meg selv får det er/var noe jeg var avhengig av, men jeg tar en dag av gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolleyes.gif Hei Bella

 

Ser du lurer på åssen du skal spise som nattevakt, så tenkte jeg kunne slenge inn mine erfaringer.

Begynte som nattevakt 1.januar, men har jobbet med det før også, og har hørt andres erfaringer som funker.

 

Den dagen jeg skal PÅ nattevakt, spiser jeg som en helt vanlig dag. Frokost, lunsj, middag og kvelds.

I 02 tida spiser jeg et lett måltid, f.eks god morgen yoghurt, 2-3 knekkebrød, salat etc. Dette er på en måte et lunsj måltid midt på natta.

Da jeg kommer hjem kl 07.15 ca, så spiser jeg en helt vanlig frokost, før jeg hopper i loppekassa. tongue.gif

(dagens høydepunkt, hihihi)

Når jeg står opp i 15 tiden spiser jeg enten en lett middag eller brød/knekkebrød. Spørs hvor sliten jeg er.

Før jobb igjen blir det da enten middag eller kveldsmat, spørs hva jeg spiste da jeg stod opp.

 

Funker utmerket tongue.gif Hender jeg har tatt med meg en frukt i tilegg på natta, ev de små juice flaskene.

Og gjerne et mellommåltid på ettermiddagen også.

 

Du finner sikkert ut av det.

 

Ps, har bestandig med meg en stor vannflaske type treningsflaske på jobb som går ned på høykant. Men så har aldri jeg hatt problemer med å drikke vann heller. Hender jeg koker meg en kopp te hvis jeg er frøsen.

 

Lykke til Bella!

Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolleyes.gif Hei Bella

 

Ser du lurer på åssen du skal spise som nattevakt, så tenkte jeg kunne slenge inn mine erfaringer.

Begynte som nattevakt 1.januar, men har jobbet med det før også, og har hørt andres erfaringer som funker.

 

Den dagen jeg skal PÅ nattevakt, spiser jeg som en helt vanlig dag. Frokost, lunsj, middag og kvelds.

I 02 tida spiser jeg et lett måltid, f.eks god morgen yoghurt, 2-3 knekkebrød, salat etc. Dette er på en måte et lunsj måltid midt på natta.

Da jeg kommer hjem kl 07.15 ca, så spiser jeg en helt vanlig frokost, før jeg hopper i loppekassa. tongue.gif

(dagens høydepunkt, hihihi)

Når jeg står opp i 15 tiden spiser jeg enten en lett middag eller brød/knekkebrød. Spørs hvor sliten jeg er.

Før jobb igjen blir det da enten middag eller kveldsmat, spørs hva jeg spiste da jeg stod opp.

 

Funker utmerket tongue.gif Hender jeg har tatt med meg en frukt i tilegg på natta, ev de små juice flaskene.

Og gjerne et mellommåltid på ettermiddagen også.

 

Du finner sikkert ut av det.

 

Ps, har bestandig med meg en stor vannflaske type treningsflaske på jobb som går ned på høykant. Men så har aldri jeg hatt problemer med å drikke vann heller. Hender jeg koker meg en kopp te hvis jeg er frøsen.

 

Lykke til Bella!

Epler

 

Hei Epler..

Tusen takk for svar :)/>/> da skal jeg prøve ut ditt forslag å se hvordan det går..

Ha en fin dag..

 

Hilsen bella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3...

Dagen i dag ha bestått av å sove ut etter nattevakt, så det er ikke blitt regelmessig spising, fikk trøkt i meg 2 skiver mens jeg satt å halv sov i stolen når jeg kom hjem... sov så i 6 timer så fikk jeg spist litt igjen.. Så i dag har det ikke skjedd så mye egentlig, men i morgen så er det trening igjen å så er det nattevakt i to dager. Men nå skal jeg få i meg dagens siste måltid selv om det blir seint men mat må man jo ha.. Det går greit uten cola jeg er veldig fornøyd med meg selv får det er/var noe jeg var avhengig av, men jeg tar en dag av gangen..

 

Dag 4....

Nå er jeg spent på hva vekten vil vise til onsdag håper at dagene suser forbi så dagen kan komme, jeg har lyst til å snike litt men syntes det er litt dumt å.. Da får det inn til arbeidshelg og går av mandags morgen så er det fri uke til å komme seg i modus så spising blir riktig.

Etter jeg begynte å jobbe natt så føler jeg at jeg ikke jobber lenger siden jeg jobbet dag og kveld før, en sprø følelse egentlig. Nå skal jentene snart hentes på skolen så kan di starte helg å min bedre halvdel er på vei hjem fra Sverige med masse indrefille´ som skal bli mange gode middager.. Så er det å få rompa ut av stolen å ned på treningssentret bare hun jeg trener med våkner etter natte vaket.

I dag så er det kondistrening, er pokker meg så støl etter sist gang jeg var der.

Di stakkars musklene mine skriker bare jeg løfter på dataen å den er jo ikke tung hehe men i får se.. Men ellers så skjer det ikke så veldig mye..

Ha en super Fredag og fri til dere som har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr å jeg jobber å sover, blir godt at det er siste natta for en stund nå. Jeg har funnet ut at en salat på natt fungerer veldig fint, jeg måtte ta en snik i dag å dette ser lovende ut hihi men alt vises på onsdag.. Jeg startet med å gå ned i vekt før jeg startet her inne så jeg veide da 109 kg blææ så jeg klapper meg selv på skuldra for at jeg har klart å gå ned di kg før jeg begynte her ;P

I dag har jeg vært å trent så nå er det bare å sette i gang med å lage salat til i natt så jeg skriver mer i morgen etter at man har sovet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt fri dager, å kan endelig sove i senga mi om natta igjen. Ja i morgen er det veie dag å det blir spennende :) Hva blir resultatet tru, er ikke sikker resultatet er det jeg så på vekta den dagen jeg måtte snike litt jeg kan ha gått opp eller ned helst det siste da.. Men nå tenker jeg at det er på tide å finne senga, er stup trøtt å det er trening i morgen tidlig kl 8 umenneskelig tid spør du meg hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å si jippi vekten stoppet på 100.7 kg denne uken å det nærmer seg delmål en. Jeg har gått ned 2.9 kg denne uken å det skal man ikke klage på :)/>

Har nettopp kommet hjem fra trening å jeg merket at kroppen var ikke helt på topp så tidlig på morran hehe men jeg kom meg igjenom 1 time med vekter og kondisjon..

Men nå er det hunder og hus som står for tur og en deilig dusj..

 

Ha en strålende dag..

 

10.2 103,6kg

17.2 100,7kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har Torsdag kommet å jeg syntes at tiden flyr som en vind, i dag blir det å sitte å se ski på planen å når skolen er ferdig så er det en tur til frisøren med vesla. I morgen så er det på treningssentret igjen å det gleder jeg meg til syntes det er artig å 3 dager i uken passer meg veldig bra. Det går greit med spisingen å jeg er faktisk sulten når jeg våkner om morran å det har jeg aldri vært før, men jeg tror colaen har mye av skylden for det, må innrømme at det gikk masse av det å nå savner jeg ikke den dritten å det er deilig. Da er det bare å se frem til onsdagen igjen er spent på hvor mye jeg går ned da :P men det blir helt sikkert ikke like mye som denne onsdagen :) for det forventer jeg ikke..

 

Ha en fin skidag alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da har Torsdag kommet å jeg syntes at tiden flyr som en vind, i dag blir det å sitte å se ski på planen å når skolen er ferdig så er det en tur til frisøren med vesla. I morgen så er det på treningssentret igjen å det gleder jeg meg til syntes det er artig å 3 dager i uken passer meg veldig bra. Det går greit med spisingen å jeg er faktisk sulten når jeg våkner om morran å det har jeg aldri vært før, men jeg tror colaen har mye av skylden for det, må innrømme at det gikk masse av det å nå savner jeg ikke den dritten å det er deilig. Da er det bare å se frem til onsdagen igjen er spent på hvor mye jeg går ned da :P/>/> men det blir helt sikkert ikke like mye som denne onsdagen :)/>/> for det forventer jeg ikke..

 

Ha en fin skidag alle sammen....

 

Er en liten stund siden jeg har vært her inne men slik er det når nettet svikter, men jeg veide meg onsdag for snart en uke å da viste vekta 98,8 å det er bare helt skjønt å se at vekten er under 100 kg.

Uken som har gått har bestått av jobbing atter jobbing det er vinterferien sin det tenker jeg ;)men i påsken da skal jeg ha fri :P/>

Dagen i dag består av å trene og på jobb i natt så kl 16 suser det av sted for å trene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...