Gå til innhold

Noen som starter kurs med baby neste uke? (uke10)


Silje
 Share

Anbefalte innlegg

Har meldt meg på kurs for første gang.. dessverre har kiloene gått for mye oppover etter fødselen enn nedover denne gangen. Så vil komme ned dit jeg var og litt til.. altså ti kilo, om det skulle blitt litt til ser jeg på det som en ekstra bonus..

 

Det tøffeste for meg blir å holde seg unna småspisingen, også må jeg bli flinkere til å trene!!

 

Hadde vært veldig godt å hatt noen å som er i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg startet opp på kurs denne uken, og jeg gikk også opp etter fødsel selv om jeg ammet.Jeg delammer nå og sønnen min er ca 7 mnd, så nå føler jeg at det er på tide å tenke på gå ned i vekt og har overskudd til det som det innebærer å følge Grete Roede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min blir 9 mnd om to dager, og jeg delammer også.

 

Hadde vært veldig deilig å møtt sommeren med noen kilo mindre!!

Har gått ned en gang før, men på en annen måte. Nå virket dette som det mest riktige med tanke på at min eldste datter da ser meg spise forholdsvis normalt :)

 

Er godt og litt tungt å komme i gang.. mye å sette seg inn i den første tida..

 

Hvordan liker du å trene?

 

Jeg er glad i å være ute, både jogge og gå tur, men med to barn og en mann som jobber både tidlig og seint har jeg ikke like lett for å komme meg ut på egenhånd.. Heldigvis gjør våren det litt enklere å komme seg ut med vogna! Også kommer jeg til å prøve en del inne aktiviteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sota76

Datteren min blir 9 mnd om to dager, og jeg delammer også.

 

Hadde vært veldig deilig å møtt sommeren med noen kilo mindre!!

Har gått ned en gang før, men på en annen måte. Nå virket dette som det mest riktige med tanke på at min eldste datter da ser meg spise forholdsvis normalt :)/>

 

Er godt og litt tungt å komme i gang.. mye å sette seg inn i den første tida..

 

Hvordan liker du å trene?

 

Jeg er glad i å være ute, både jogge og gå tur, men med to barn og en mann som jobber både tidlig og seint har jeg ikke like lett for å komme meg ut på egenhånd.. Heldigvis gjør våren det litt enklere å komme seg ut med vogna! Også kommer jeg til å prøve en del inne aktiviteter

Beklager sent svar Jeg har hatt litt mange baller i luften for tiden... Jeg liker best å gå/ gjerne oppover få opp litt puls, jeg går mye med vogn, liker også dans/aerobic.Det er litt tungt, men jeg har valgt eget matregim disse første ukene så får jeg se hvordan det blir. Har hatt 10 poeng begge dagene denne uken med kostholdsammensetning, men det kan nok hende jeg må se litt på menyvalg. Men jeg må ha det lettvinnest mulig, hvis ikke så blir det vanskelig å få til. Og de menyene så er det mye ingredienser. Har også en samboer som ikke akkurat er altetende så det blir vanskelig å følge de menyene til punkt og brikke... Hvordan går det nå synes du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sota76

Beklager sent svar Jeg har hatt litt mange baller i luften for tiden... Jeg liker best å gå/ gjerne oppover få opp litt puls, jeg går mye med vogn, liker også dans/aerobic.Det er litt tungt, men jeg har valgt eget matregim disse første ukene så får jeg se hvordan det blir. Har hatt 10 poeng begge dagene denne uken med kostholdsammensetning, men det kan nok hende jeg må se litt på menyvalg. Men jeg må ha det lettvinnest mulig, hvis ikke så blir det vanskelig å få til. Og de menyene så er det mye ingredienser. Har også en samboer som ikke akkurat er altetende så det blir vanskelig å følge de menyene til punkt og brikke... Hvordan går det nå synes du ?

Hehe..Ser nå at du ikke har skrevet før idag, så da er jeg ikke så sent ute da..hehe..ammetåke forstås mer og mer...og mangel på søvn.huff søtsug..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...