Gå til innhold

10 blank - hver dag


Gjest 2015
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei :).

Så flink du har vært,ned 0,7kg er kjempebra og så fint du har greid over 7 i trimpoeng :).

 

Lørdagen min ble ikke som planlagt,ble litt for mye sjokolade og peanøtter.I dag

har vi feiret og da ble det kake,suksessterte,beste jeg vet.

De vanlige måltidene har gått greit,men har ikke registrert det jeg har spist de to siste dagen.Blir spennende og se hvordan dette slår ut på vekta,skal veie meg

på onsdag.

Det jeg er kjempefornøyd med er trimscore denne uka,har klart 14 poeng,supert!!!

 

Silkeblusen din måtte du sikkert ha kvittet deg med før eller siden,den kommer jo

til og bli for stor for deg etter hvert trøst,trøst ;).

 

Gleder meg til og ta fatt på en ny uke,med score på trim og mat,håper at du Gammel slår følge med oss på tråden,jo fler dess bedre.

 

Ha en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

biggrin.gif

 

Takk for trøsten med blusen, det trøstet faktisk tongue.gif

 

Så flink du er som klarte 14 TP!

 

 

 

Ny uke og nye muligheter, så sant som det er sagt!

 

 

 

 

 

M- 10 - 0,5 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Satser på ny dag med 10 i score. Har mange møter etc. i løpet av dagen og ettermiddag/kveld, så her er det ekstra viktig å notere hva man skal spise, og når.

 

Hvis ikke går det skeis ganske fort ja. Men har fått lagt inn det jeg skal spise i dag, og det blir 10.

 

Verre med trening. Rekker ikke mer enn tøy og bøy nå, hverken sykling eller spasering blir aktuelt i dag.

Annet enn å ta trappa istedet for heis, og ekstra mange turer til toalettet med innlagt omvei.... tongue.gif

 

Ha en toppers dag!

 

M- 10 - 0,5 TP

T - 10 - 0,5 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gammel og 2015 :)

 

Så artig at du slår følge Gammel,ikke alle dager som gir full uttelling,sånn er det bare.

 

Jeg har akkurat kommet hjem,spist middag og registrert mat,klarer 10 i dag,jeg er så glad.Kald vind og snø her før i dag,men nå skinner sola så nå blir det på med joggesko for og ta en times trimtur.

I morgen er det registrering av vekt,spennende,se hvor mye jeg eventuelt har klart og kvitte meg med av 1,3kg som jeg gikk opp i påsken.

 

M -10 - 2,6TP

T -10 - 2,6TP

 

Ønsker dere begge en fortsatt fin kveld og lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :).

 

Jeg håper dere har en like bra dag som meg,jeg er hoppende glad :P.

Vekta i dag viste 1.4kg ned,har jobbet hardt denne uka og fått belønning.

Startvekt 04.03 var 89,7kg nå viser vekta 85.5kg,nedgang tilsammen på 4.2kg.

Har dere delmål?

Jeg har 85kg som mitt første delmål mangler bare 0.5kg på det :).

 

M -10 - 2.6TP

T -10 - 2.6TP

O -10 - 0 TP

 

Spent på og høre fra dere,ha en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ingen bra dag, har ikke skrevet ned mat på forhånd. Har notert på lapper hvor mange gram av alt jeg har spist, og når klokka er nærnere 20.00 før en fører inn, går det til H.... Har hatt en mistanke at jeg har spist for mye, men "bevisst" ikke hørt på det øret. Resultatet: 1.747 kalorier, og 4,9 i score. Mangler grønnsaker og proteiner. Dette viser jo bare at jeg er på rett spro når jeg skrver for hver dag, og må ta meg i nakken for å sette grønnsaker på menyen.

 

Men nye muligheter i morgen. Men nå vet jeg at jeg er langt fra moden til å "prøve" å la være å skrive. Det er en erfaring som er viktig det og. Ifølge den store elefantplanen min, er jo det å leve uten å skrive opp mat noe jeg skal håndtere en dag.

 

 

Men nok om det, ta lærdom og gå videre.

 

Gratulerer Suzzie, hard jobbing har absolutt gitt resulteter!!!

 

 

Hvordan går det med deg gammel? Har du fått veid deg enda?

 

 

Jeg snikveide meg i dag, 74,2 kilo. Det betyr 4 kilo ned totalt på 5 uker. Stolt av det.

Jeg har allerede nådd mitt første delmål, mitt neste er 71 kilo. Håper å nå det i løpet av Mai. Men jeg må forbi 73 kilo først. Er utrolig spent på hvordan det kommer til å gå. 73 kilo har jeg veid i 5-6 år (utenom disse turene mine opp mot 80 kilo), og føler at den er min "nemesis". I tillegg er det på 73,6 kilo jeg når "normal" BMI.

 

Fortsett som du stevner Suzzie, så når du delmålet ditt neste uke. :-)

 

 

Ha en fin kveld.

 

 

M- 10 - 0,5 TP

T - 10 - 0,5 TP

O- 4,9 - 0,0 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp og hopp formen er på topp.

 

Var litt slitsomt i går kveld, hadde kun grønnsaker igjen på menyen og hadde såååååååååååå lyst på!!! Var mere keen på is og sjokolade... Men klarte å tygge grønnkål og brokkoli med fortenna, så gikk jo på et vis. Hadde 10 gram 86% sjokolade til "dessert". :-)

 

 

Ellers så er fredagen her og har lagt inn litt god mat til kvelden. Det gjør det lettere å godta lite kalorier. I morgen er det lørdag, og hvis jeg legger kortene mine lurt, kan jeg unne meg litt snop til kvelden.. :-) Det gledes! :)

 

 

Jeg har vært flinkere i dag med trim, og har klart 1,5. Men ser at helgen blir aktiv ja....

 

Riktig god helg!!

 

 

 

M- 10 - 0,5 TP

T - 10 - 0,5 TP

O- 4,9 - 0,0 TP

T - 10 - 0,5 TP

F - 10 - 1,5 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei :).

 

Så flink du er,alltid greit i ettertid da riktige valg er tatt :).

Så deilig med helg,greit da og kunne unne seg litt ekstra,skal være

forskjell på ukedager og helg.

 

Jeg jobber i helga,gleder meg til i morgen kveld da skal vi ha taco,

blir også litt snop her,viktig i en varig livstilsendring :).

La inn det jeg hadde spist i dag da jeg kom hjem etter jobb,altfor lite

kcal,løsningen ble 3 lomper med kokt skinke,de skal jeg nyte til The Voice.

Matscore i dag blir da 10,mente meg ut og gå,men drøyer turen til søndag.

Vet ikke om jeg melder i morgen,ser det an.

 

Så bra at du har klart 1,5TP,alle monner drar :).

 

Riktig god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).

 

En fin dag i dag også,i morgen er det onsdag og veiing.

Veldig spent på hvordan vekta vil slå ut,ble mer godis

enn jeg hadde tenkt i helga.

M-10-0,7TP

T-10-3,0TP

 

Ha en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...