momo Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 oppdaget blomkålris i helgen 99 kcal/100 gram imot 350/100gram vanlig ris og ingen tomme kallorier men gode byggeklosser til kroppen riv(eller kjør i kjøkkenmskin) blomkål og varm enten i stekepanne og så tilsett noen ss vann eller i mikro 2-3 minutter, rør inn salt(krydder) og en liten klatt smør sammen med mat og særlig om du har saus til vil du nesten ikke merke at det ikke er vanlig ris. dette blir min ris framover :D/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Supert tips! Dette skal jeg også prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 Nå kjørte jeg blomkål i kjøkkenmaskinen og kokte i mikro noen ca 3 min. Rørte inn en klatt smør og salt og pepper. Siden den ble kjørt litt mye føles det som potetmos.kunne rørt inn litt melk Veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå