Gå til innhold

Ned 9 kg til jul!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Seinvakt idag! Hadde planlagt joggetur idag men vart ikke noe av så imorra må jeg!☺ Spisinga går veldig bra!

 

Frokost: 2 havre knekkebrød med makrell i tomat

Lunsj: 2 brødskiver med røkt laks

Mellommåltid: banan, eple

Middag: tomatsuppe (greteroede) med 1 brødskive

Dessert: litt gele med vaniljesaus

Kvelds: yoghurt med granola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks seinvakt! Første skoledag for barna.. må innrømme at jeg har kosa meg med stillheten idag!☺ Starta dagen 8.15 med å jogge i 65 min! Var herlig! Løypa mi starter med 15 min kun oppoverbakke... har måtte hatt noen pustestopp oppover der før men idag.. IDAG klarte jeg det uten stopp!☺

 

Frokost: 1 rista brød med salat,agurk og skinke

Lunsj:2 brødskiver med røkt laks

Mellommåltid: pære og eple

Middag: kyllinglasagne(greteroede) med salat

Kvelds:

 

Trening: 65 min joggetur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligvakt idag! Blir heilt kake av sein,tidlig vakter! Ellers går det bra! Uka med skole,fotbalk og diverse er i god gang så her er det bare å holde seg fast

 

Frokost: kjøleskapsgrøt med 1/2 pære i biter og kanel

Lunsj: 2 havre knekkebrød med ost,skinke og agurk

Mellommåltid: banan,eple og litt fruktcoctail

Middag: 2 brødskiver med egg og bacob

Kvelds: hjemmelaga tortilla med salat,skinke og paprika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridag idag men akk så travelt! Trening,bytur for å bytte maling,vaska 1 etasje,vaska klær,laga granola,baka brød,lagde middag,måla litt garasje,fotballkamp med minsten og nå må jeg innrømme at beina mine er på bordet!☺

 

Frokost:2 rugsprø med skinke og agurk

Mellommåltid:2 speltlomper med skinke,klementin

Lunsj: 2 brødskiver med peppermakrell og oregano

Middag:kjøttkaker og ertestuing (greteroede)

Kos etter fotballkampen: delte en bolle med minsten

Kvelds: granola med yoghurt

 

Trening: 20 min løping,40 min styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! Ned 0.4 kg! Syns det snegler seg greitt nedover! Er vel dette som er sunn vekt nedgang!

 

Fri idag også! Sånn er det når jeg har jobbhelg! Idag skal 2 etasje vaskes og plenet skal klippes! Ellers er planen å komme gjennom snømannen med harry hole i sola! Nå skal jeg endelig bli ferdig med den!☺

 

Frokost: yoghurt med granola

Mellommåltid: oboy,klementin

Lunsj:

Middag: tacopizza

Kvelds:

 

Trening: 20 min løp intervall med opptil 9% stigning, 40 min core

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og seinvakt! Skal bli godt å bli ferdig med helgen! Kalorimessig igår vart det i overkant! MEN drit!! Vart is utpå dagen og tacopizza til middag.. spiste for mye av det men jeg droppa godteri og hadde lagd greteroedes lettere fromasjkake til kveldskos+ 1 glass rødvin! Man skal leve også!

 

Frokost: 1 brødskive med speilegg

Mellommåktid:nektarin

Lunsj:

Middag:tomatsuppe med pølsebiter

Dessert: lettere fromasjkake

Kvelds:granola med yoghurt

 

Trening:

10 min oppvarming,40 min styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke no god dag igår. Var uggen og kvalm. Jo det endte opp med feil mat,for mye mat og slækkan på sofan med ein bok! Men er ferdig med det nå... ny dag idag og tok ny pers på tredemølla... dæven var sveitt!! 1 mil på 1 time!☺ Veldig fornøyd! Nå skal jeg på kafe med en venninde før vask av klær,lage middag,styre med regninger og papirarbeid og male litt garasje! Stas med fridag!☺

 

Frokost: multi cheerios med melk

Mellommåltid:oboy og banan

Lunsj: pastasalat med brød

Middag:

Kvelds: multi cheerios med melk

 

Trening: løp 1 mil på 1 time og 15 sekund!☺

Hurra!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein dag igår! Masse nedskjæringer på jobb som vil påvirke meg... f... så sint! Fikk svar fra sjukehuset at jeg må operere. Eldste skal bytte medisin og minste på utredning.. topper seg litt for meg her! Fikk enormt migreneanfall igår.. spydde opp igjen lunsjen og ble liggende til kvelden! Stiv og støl som fy idag så jeg måtte på trening! Matlysten er bortevekk men forhåpentligvis blir det bedre utover dagen! Seinvakt idag!

 

Trening: 10 gange oppoverbakke(15%) 50 min core

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening idag! Var litt hardt.. vært litt lite matinntak disse dager. Matlysten er heeeelt borte men skal på grilling med kollegaer straks så får bare skjerpe meg!☺

 

Frokost: 1 eple, blåbærmusli med vann og eplemos

 

Trening: 10 min jogg,40 min styrke,10 min strekke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem etter helgetur til sverige.. handla inn masser av alkohyler og godteri.. følte vi var sunne!☺ Men det skal spares da til lørdager og jul og påske?☺ Har uansett spist greitt i helga.. ikke no spesielt snop akkurat.. drakk litt øl på lørdag! Men våkna idag med skikkelig vondt i halsen og bringa! Matlysten nede for telling igjen! Lagde meg havresuppe til middags! Får håpe jeg orker trening imorra og få svetta ut litt!

 

Frokost: 1 brødskive med salat og skinke

Mellommåltid: 1 kuleis,litt nøtter

Lunsj: 1 polarbrød med skinke

Mellommåltid: 1 saftis

Middag: havresuppe

 

Ser jeg er forkjøla ja!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggi dausjuk sida søndagkveld! Ikkji vært no trening eller jobb! Vært borte fra jobb både idag og igår! Lenge siden sist jeg har vært så dårlig! Huff huff... Er pottetett men halsen begynner å bedre seg litt! Spiste en hel isboks igår med littegrann hjelp av sønnene mine. Men det var det jeg spiste igår så kaloriene gikk sikkert opp i opp! Liggi på sofaen i 2 dager nå både dag og natt så nå skal senga bli god! Håper jeg nå blir bra igjen!!!☺

 

Frokost: frokostblanding med melk

Lunsj: 1 kopp varm melk med honning

Kvelds: havresuppe med masse sukker

 

Trening: snyting☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff... Ikke i form!! Har fått igjen matlyst som bare det!! Men ellers pjusk... fortsatt vondt i halsen.. fått blemmer langt baki tunga, hoster og tett i pappen!! Ingen trening og dårlig spising denna uka!! Nå må jeg bli bra igjen!:(/>

 

Vekt 67.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med bihulebetennelse men begynner å bli bedre! Heldigvis!! Vært en hard og lang forkjølelse! Klarte å komme meg på trening idag.. Var litt hardt men har ikke tapt meg så mye på denna tida jeg har vært borte fra trening!😉 Må få orden på spisinga igjen no så blir alt bra igjen! Spent på veiing fredag.. Har ingen anelse på hvordan jeg ligger an!

 

Frokost: 1 Grov vaffel med brunost

Mellommåltid: bananlapper med rørt bringebær og 5 mandler

Lunsj: 2 brødskive med makrell i tomat

Middag: kyllingfilet med grønnsaker

Kvelds: Frukt

 

Trening: 10 min jogg

40 min styrke

40 min core

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiinga overraskende bra!! Bare opp 0.1 kg!☺ Følte jeg har spist meg opp en del så jeg tenkte faktisk 69 tallet men heldigvis ikke!

Kom meg på trening idag! Slit fortsatt med forkjølelsen men er mye bedre! Skal også på bærplukking og vaske litt, så seinvakt! Dagene er fulle! Vaska huset i hele går før seinvakt så er ikkji igjen mye heldigvis, men jeg har lovd min gamle bestefar å bli med han på tyttebærplukking så da får vi ut en tur nå!☺ Ha en fin helg!

 

Vekt: 67.2 kg

Frokost: yoghurt og granola

Mellommåltid: litt mørk sjokolade på bærtur

Lunsj:

Middag:

Kvelds:

 

Trening: 20 min jogg, 40 min styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!☺ Vært litt dårlig spising denna helga! Hatt besøk av svigers så da må det bli dessert og bakst. Spiste godis lørdag også! Ny uke men er bursdagsfeiring for sønnen på ons og barnebursdag neste helg så blir litt ekstra der også ja! Men får prøve drikke masse vann og være flink med trening!☺

Frokost: 1 1/2 brødskive med leverpostei og kaviar

Mellommåltid: eple

Lunsj:

Middag: kjøttkaker hos bestemor

Kvelds:

 

Trening: 1 time jogg. Litt over 9 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lenge siden jeg har vært her!☺ Forrige uke og begge helgene som har vært, har det vært selskap,besøk,kaker,barnebursdag osv. Sliti med veldig vond rygg... dårlig rygg, dårlig mat= liten motivasjon.. MEN jeg veide meg jo fredag og hadde bare gått opp 100 gram så det er jo bra! Håper ikke helga gjorde meg så altfor tung!😅 idag kom jeg meg på trening og det kjennes utrolig bra! Må trene ellers blir kroppen stiv og vond så det har jeg kjent på! Ellers skal minstepoden til bup idag så skal jeg stresse til seinvakt(lange avstander også) Og imorra blir det å operere ut livmorstappen! Må jo ta det med ro en stund etterpå så da blir det også lite trening! Må gå turer og være flink med mat så går dette bra! Nå må jeg ta meg sammen snart skal jeg gå ned siste kiloene før jul!☺

 

Frokost: frokostblanding med melk

Mellommåltid: smoothie

Lunsj

Middag

Kvelds

 

Trening: 20 min løp, 30 min styrke, 30 min core

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er det lenge siden jeg har vært her! Opererte ut livmorstappen men har bare vært komplikasjoner i ettertid! Vært borte fra jobb i to uker nå. Måtte holdt meg i ro! Var på sykehuet en gang for å stoppe blødningene men blødde meg ut gang på gang og vonde magesmerter så har måttet ligge mye! Skal prøve me på jobb igjen mandag.. nå har det vært rolig i et par dager så nå håper jeg såret har grodd for godt! Når det gjelder slanking har det vært umulig.. bare vært rolig og når man er rolig blir man sulten. Nå håper jeg alt order seg snart så jeg kan trene igjen for dette er pyton. Føler meg ikke vel når jeg ikke trener og mister derfor da motivasjonen med mat!

 

Frokost: 1 brødskive med skinke

Lunsj: 2 brødskiver med ost og skinke

Mellommåltid: klementin

Middag: taco

Kveldskos: sjokoladeboller laga av dadler og oppskjært frukt

 

Vekt: 67.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

På'n igjen... Etter ein høst med operasjon.. veldig mange forkjølelser etter hverandre har ikke slankinga gått som den skulle. Fått begynt igjen nå etter jul så får jeg håpe det går likare no og at vekta ikke er altfor ille.. skal veie meg fredag.. har ikke turt enda!☺

 

Frokost: yoghurt og granola

Mellommåltid: grønnsak smoothie, speltlompe med skinke

Lunsj: spinat med stekt salami og to speilegg

Middag: god morgen yoghurt og en boks sjokolademelk

Kvelds: 3 speltlomper med ruccola og skinke

 

Trening: 1 time styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei og hå! Skal virkelig bli flinkere nå til å skrive inn her!

Vært litt for mye ekstra greier i det siste så nå begynner ting å roe seg og jeg kan tenke på meg selv! :)/>/>

Hadde en utrolig flott trugetur i helga! Men endte opp med skikkelig gnagsår bakpå hælen. Kom meg allikavel på trening igår der e jogga 1 time men det gjorde ikke gnagsåret noe bedre så idag var det vondt å ha på sko. Fikk trent uten sko da men håper det gror fort!!

Planene idag er vaske 2 etasje, vaske klær og foreldremøte på kvelden. Ellers lese bok og kose meg. Eneste fridagen denna uka så fortjener det!

 

Frokost: yoghurt med granola

Mellommåltid:eple og gulrot

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat

Middag: wok

Kvelds: 1 brødskive med servelat

Trening: 1 time styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagvakt idag så det blir ingen trening. Travelt på kvelden med ungene hit og dit på aktiviteter. Og jeg er trøtt som en dupp med migrene så blir nok ikke noe mer fornuftig på meg idag!

 

Frokost: 2 brødskiver med skinke og leverpostei

Lunsj: kyllinggryte med ris og salat

Mellommåltid: eple, brødskive med skinke

Middag: fiskeboller,potet og raspa gulrot

Kvelds: 1 brødskive med eplesyltetøy + 1 glass melk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok forandra ned 9 kg til jul til ned 9 kilo til sommeren! Man burde egentlig aldri ha en sånn overskrift for det er så flaut når man ikke får det til men men...

 

Seinvakt idag så da har det blitt trening. Tok trening før frokost idag. Kan virkelig kose meg med en god frokost etterpå da! Skal vaske badet og vaskerommet idag før det bærer av sted på seinvakt!

 

Frokost: 2 knekkebrød med brunost, kokt egg og 1 gulrot og 1/2 eple

Mellommåltid: eple og pære

Lunsj: omelett på brødskive

Middag: hjemmelaga lasagne

Kvelds: 1 brødskive med syltetøy og 1 gl ekstra lettmelk

 

Trening: 30 min jogg med bakke intervall

30 min core trening

 

Veiing på fredag... Håper det ikke er så mye å gå ned igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et snev av utmattelse idag føles det som. Dagen har gått i ett i det siste og tanken på 6 arb dager etter hverandre nå virker trått. Stakk på trening før frokost idag også,men etter trening nå føler jeg meg litt matt! Syns jeg spiste nok igår. Orka ikke hele middagen men havna uansett på 1100 kcal!! Ikke rart jeg er slapp når jeg forbrenner ca 400 på trening! Skal skjerpe meg idag! Seinvakt idag også.. skal vaske 1 etg idag før jobb. Da har jeg fått vaska hele huset. Det blir godt til helgen!

 

Frokost: 2 brødskiver med jarlsbergost og makrell i tomat

Mellommåltid: knekkebrød med brunost, gulrøtter og appelsin

Lunsj:2 speilegg på 1 brødskive

Middag:risengrynsgrøt

Kvelds:3 knekkebrød med brunost

 

Trening: 10 min romaskin, 50 min styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... vekta på 68.3... har ein del å gå ned da! Ihvertfall 6.3 kg skal ned til sommeren! Bretter herved opp arma! Nå kommer jo helga og det er der utfordringene ligger! Vil virkelig ikke ødelegge dette nå... bare tanken på at jeg har kommet meg på 62 kg før irriterer meg. Atter en seinvakt idag så da vart det trim. Har handla inn mat for ei uke med grete roede middags oppskrifter. Mangler å betale regninger før avslapping før jobb. Huset er jo vaska så samvittigheten er god!☺

 

Frokost: 2 knekkebrød med kvitost. 1 gl ekstra lettmelk

Mellommåltid: smoothie og gulrøtter

Lunsj: 2 brødskiver med skinke,tomat,oregano og majones

Middag: 2 brødskiver med pålegg

Kvelds: yoghurt og musli

 

Trening: jogga 1 time. 8.8 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fridag etter 6 dager på jobb! Kjenner meg sliten idag og våkna med migrene. Tok meg en liten tur på trimmen allikavel. Igår var jeg utslitt og orka ikke fokuset på mat. Ble kake på morran, bedt på lunsj der det også var kake. Pårørende som absolutt skulle spandere kake på jobb. Litt twist også! Lørdag bakte jeg sukkerfrie kjeks, greteroede lapper og hadde popcorn til lørdagsgodt så var fornøyd da! Morsdagskaka var også greteroede så har passa på litt!☺ Blir vasking av klær idag ellers avslappning!!

 

Frokost: havregrøt

Mellommåltid: appelsin, lite stk greteroede kake

Lunsj: salat og eggerøre

Middag: pølsesuppe

Kvelds: yoghurt med musli

 

Trening: 45 min styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...