Gå til innhold

Opp&ned&opp og ned igjen!


Anbefalte innlegg

Istendenfor å børste støv av historie, så vil jeg heller se fremover og starte en ny tråd. Sitter og teller på knappene om jeg skal melde meg på kurs i august - vet at det er det som fungerer best for meg. Startet på kurs høsten for 6 år siden og gikk ned nærmere 20kg gjennom ett år - disse er nå kommet på igjen:-((((

Nå er ferien straks over; topptur som ble for tungt for meg pga kiloene, sommerklær som ikke sitter pent lenger pga kiloene og ikke minst - dårlig rygg/hofter pga kiloene. Her er det bare å ta tak. Jeg vet jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som oss! Har gått ned ca 20 kg 2 ganger, men kiloene kommer på igjen i løpet av 3-4 år.... Tror det er helt sant at 90% går ned på GR kurs, men hadde vært interresant og visst hvor mange som holder seg på samme nivå etter noen år.

 

Men lever i håpet. Denne gangen tenkte jeg å gå ned 15-20 kg. Og så må jeg nok prøve meg på et hold-vekten kurs igjen. Tror jeg. Vi får satse alt, så skal du se vi kommer inn i alle de kjolene vi måtte ønske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, desverre. Gikk ned 23 og 15 av de er på igjen. :o

Men jeg nekter å grave meg ned. Jeg er i gang igjen, kanskje vi skal slå litt følge gjennom høsten?

 

Tror det er en veldig høy prosentandel som ikke klarer å holde vekten, er jeg redd. Når jeg går på kurs har nesten alle de andre tidligere gått på GR. Inkl meg selv... :blink: Denne gangen blir det hold vekten- kurs i flere år. Nå har jeg fått nok av opp og ned og opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...