tove34 Skrevet Juli 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2015 Istendenfor å børste støv av historie, så vil jeg heller se fremover og starte en ny tråd. Sitter og teller på knappene om jeg skal melde meg på kurs i august - vet at det er det som fungerer best for meg. Startet på kurs høsten for 6 år siden og gikk ned nærmere 20kg gjennom ett år - disse er nå kommet på igjen:-(((( Nå er ferien straks over; topptur som ble for tungt for meg pga kiloene, sommerklær som ikke sitter pent lenger pga kiloene og ikke minst - dårlig rygg/hofter pga kiloene. Her er det bare å ta tak. Jeg vet jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tove34 Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2015 Og da har jeg meldt meg på kurs - så nå er det ingen vei tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taratei Skrevet August 2, 2015 Rapporter Share Skrevet August 2, 2015 Det er nok mange som oss! Har gått ned ca 20 kg 2 ganger, men kiloene kommer på igjen i løpet av 3-4 år.... Tror det er helt sant at 90% går ned på GR kurs, men hadde vært interresant og visst hvor mange som holder seg på samme nivå etter noen år. Men lever i håpet. Denne gangen tenkte jeg å gå ned 15-20 kg. Og så må jeg nok prøve meg på et hold-vekten kurs igjen. Tror jeg. Vi får satse alt, så skal du se vi kommer inn i alle de kjolene vi måtte ønske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marlena Skrevet August 5, 2015 Rapporter Share Skrevet August 5, 2015 Samme her, desverre. Gikk ned 23 og 15 av de er på igjen. Men jeg nekter å grave meg ned. Jeg er i gang igjen, kanskje vi skal slå litt følge gjennom høsten? Tror det er en veldig høy prosentandel som ikke klarer å holde vekten, er jeg redd. Når jeg går på kurs har nesten alle de andre tidligere gått på GR. Inkl meg selv... Denne gangen blir det hold vekten- kurs i flere år. Nå har jeg fått nok av opp og ned og opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå