Gå til innhold

Ned 15 kilo


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Her er jeg! Desverre kan man vel nesten si, men sånn har det blitt. Etter å ha nådd målvekta mi i 2010 ( 75 kilo ), så har det sakte men sikkert gått feil vei igjen. Overspising og ingen trening har ført til + 15 kilo. Jeg velger å ikke grave meg ned, men heller ta tak. Jeg har begynt på GR nettkurs, og nå skal de forbanna 15 fleskekiloene av <_</

 

Hvem er jeg? Kvinne, nettopp fylt 40, gift, to halvstore sønner. Jobber som jordmor.

 

Hva motiverer meg for å nå målet?

- bedre helse

- se bedre ut ( masse nye klær )

 

Hvordan skal jeg nå målet?

- daglig registrering av mat her på GR. Meny 2.

- minimum 30 min bevegelse hver dag

 

Når skal jeg nå målet? Aner ikke, jeg tar en kilo av gangen. Men jeg ønsker å ihvertfall nærme meg målet ved juletider... :rolleyes:/>

 

Jeg er 174 høy og veier i dag 90,8. Startet på 91,3 forrige uke. Målet er 75 kilo.

 

Første delmål er å se 89-tallet, helst på neste veiedag som er til mandag.

 

Jeg ser at det er liten aktivitet her inne desverre. Jeg kommer til å skrive litt for meg selv hver dag. Hyggelig om flere slenger seg på B)/

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg henger meg på denne tråden.

Litt om meg:overvektig meste av det voksne livet,2voksne barn,4barnebarn+mann.Han får være med han og...hehe.

 

Jobber som hjelpepleier i full stilling

vekt i dag er 82,8.Sikkert minst 15kg for mye.

Har vært med på slankekrigen i 2perioder.

Vekta går pent nedover.så det er bare å være tålmodig.

 

Jeg må også ha meny 2.

Da sier tvi tvi til en aktiv høst/vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PÃ¥gangsmot

Hei!

Jeg henger meg gjerne på denne tråden. Målet mitt er å få en normalvektig BMI, og det betyr at jeg må ned i overkant av 10 kilo. Det er først og fremst helsa jeg tenker på, men jeg ønsker selvsagt også å føle meg vel (og finne klær som passer).