Gå til innhold

Ned 15 kilo


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Håper å få være med i denne tråden..er litt ukjent med innlegg og det tekniske. Skal prøve å være positiv. Tror det blir bedre når veiinga blir unnagjort.Skal likevelprøve å lese og få tips om mat og kosthold fram til da..og spise mindre..noe som er det verste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståpåjenta32:Det var MYE mat som du skal innta synes jeg :mellow:

 

Prøvde en gang med å øke matinntaket fra 1400til 1700 jeg gikk opp i vekt over 4uker da.Men det er mulig du har en mer aktiv dag og er endel yngre enn meg.Kan du hvis du vil da, skrive hva dine 1900kcal består av?

 

Lykke til med opplegget på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PÃ¥gangsmot

En utrolig DÅRLIG uke for min del. Dårlig humør, trøstespist, sliten ... Og opp altfor mye denne uka. Skal prøve å få en mye bedre uke og komme tilbake til samme vekt som jeg hadde forrige mandag. Håper det går bra med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,slenger meg på her ettersom det ikke er så mye aktivitet på den andre tråden jeg er med på. Håper det er greit😃Jeg er snart 40,fulltidsjobb& mamma til tre =mange "unnskyldninger"for at jeg ikke rekker å trene og ta meg tid til å spise riktigðŸ˜MEN nå er det nok, buksa er trang og toppene sklir opp😫Vil ned 10-15kg i løpet av høsten og nå målet til jul😀

Startvekta er 80,0kg idag. veiedag er mandag så da satser jeg på se 78tallet neste ukeðŸ˜ðŸ˜ŠLykke til folkens😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PÃ¥gangsmot

Velkommen hit, prikken123! Og lykke til. Vi får motivere og heie på hverandre. Jeg er på rett spor igjen etter en dårlig uke. Denne uka er det full fokus på hva slags mat jeg spiser + mosjon. Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PÃ¥gangsmot

Jeg synes også det er vanskelig når det er selskaper og i andre sammenhenger der det serveres kaker o.l. Det er ikke så lett å takke nei, i alle fall ikke hvis det ikke er så mange gjester. Noen ganger er det nesten sånn at jeg prøver å unngå å være sosial, og det blir jo helt feil.

 

Stort sett velger jeg å ta et lite stykke for å være sosial. Jeg er ikke tøff nok til å si nei takk, men dit kommer jeg kanskje? Ellers unner jeg meg en del godsaker jevnlig. Jeg har funnet ut at det ikke er så mange kalorier i is (sorbetis og flere typer pinneis), og jeg orker og vil ikke kutte ut alt av søtsaker. Så jeg prøver å velge det jeg liker best. Egentlig er jeg ikke så glad i kaker. Is derimot ...

 

Helga er ofte utfordrende synes jeg. Håper det går greit matmessig denne helga.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ståpåjenta32

hei igjen dere, første uken på kurs= 2,7 ned :)

 

Nissemora, jeg jobber deltid, ellers ikke så veldig aktiv, jeg er 32 år :)

 

jeg spiser som regel 2 knekkebrød til frokost med appetittsild og litt lettmajones og 1,5 dl appelsinjuice

 

til lunsj blir det samme som frokost og et glass lettmelk

 

mellommåltid: gresk yoghurt jorddnær og en banan

 

middag, veldig forskjellig, men spiser ikek ris og potet og et glass lettmelk

 

kvelds= 150 gram mager vaniljekesam og 2 kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Heisann alle flotte vakre damer

 

Lest gjennom denne tråden og håper dere har plass til meg som har ett stort ønske om å få til en livsstilendring😀

Har prøvd grete roede før og det fungerte, så nå e det på ann igjen. Jeg meldte meg inn forrige uke og da viste vekta 83,6 kg og i dag på min veiedag viste den 81,7 så det gir meg en stor motivasjon, men syns det hjelper å være aktiv i forum og ha andre medsøstre som strever mot samme målâ˜ºï¸ Jeg er 167cm gift og har to barn11-13 år... Har litt helseproblemer. Opperert rygg og akilles så treningen er ikke slik jeg håpet på... Tenker jeg fokusere på maten først, så "trener" jeg litt roligt og i sakte tempo, så blir mest turgåing, ikkje høy puls/spinning som jeg gjorde før... Så det blir en utfordring for meg, men ALT e bedre enn ingenting😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ståpåjenta32

Velkommen Nystart:) og gratulerer med super vektnedgang første uken, jeg gikk ned 400 gram til i går da jeg veide meg på kurset så blir 3,1 ned siden 24 august, jeg ligger på meny 3, veier nå 88 kg og er 1,62 høy.

Masse lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...