Gå til innhold

Bestemor mot ei ny tid?


Gjest Quick
 Share

Anbefalte innlegg

Håper noen kan motivere meg til å nå mitt mål...

Er ei bestemor på 56 år som har slitt med overvekt i flere år.

Veier 97,5 kg og er 177 cm lang. Skal i dåp til mitt yngste barnebarn

i oktober og håper jeg kan bruke bumaden min da.

mitt første delmål er å nå 90 kg, men jeg ønsker å gå ned til 80.

Jobber i turnus og spiser uregelmessig. Det er lett å ty til lettvinte løsninger.

Ønsker å gå ned i vekt for å bli i bedre form og få bedre selvtillit.

Håper noen vil følge meg mot målet.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det var denne motivasjonen da ;)/>

 

Vet ikke helt om jeg er rette person til å motivere - sliter svært med min egen. Men har ikke gitt opp selv om denne sommeren har ført til noen ekstra kilo på istedefor av :rolleyes:/>

 

Men det er alltid godt å være flere så vi kan heie på hverandre - og kanskje et ørlite spark bak også til tider ;)/>

 

Jeg har min egen tråd er i samme gruppe som deg. Men lover å kikke innom for å se hvordan det går :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det var denne motivasjonen da ;)/>/>/>

 

Vet ikke helt om jeg er rette person til å motivere - sliter svært med min egen. Men har ikke gitt opp selv om denne sommeren har ført til noen ekstra kilo på istedefor av :rolleyes:/>/>/>

 

Men det er alltid godt å være flere så vi kan heie på hverandre - og kanskje et ørlite spark bak også til tider ;)/>/>/>

 

Jeg har min egen tråd er i samme gruppe som deg. Men lover å kikke innom for å se hvordan det går :)/>/>/>

 

-mia

Så bra du er med😀Det er vanskelig å kome i gang.men er mer bevisst på hva jeg velger å putte i munnen.Skada meg mandag og ble sykemeldt 😕så det ble mye stillesitting denne uka. Ingen vektnefgang😕Prøver igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da - håper det går bra med dag :unsure:/>

 

Alltid kjedelig når planer må endres - i alle fall når vi skal prøve å komme i gang med noe.

Men det gjelder å ikke gi opp. Små skritt framover og vi kommer litt nærmere målet. Litt påminnelse til meg selv også :P/>

 

Stå på :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...