Gå til innhold

Eplefasong


Lillemor
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tror ikke du skal måle hoften, men det bredeste rundt baken når du beregner den ratioen, selv om den kalles midje/hofte. Jeg regner med du ikke måler 90 cm der?

 

Det anbefales også at kvinner er under 80 cm livvidde, og det er du jo med dine 76 cm. Noen eplefasong har du iallfall ikke! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror ikke du skal måle hoften, men det bredeste rundt baken når du beregner den ratioen, selv om den kalles midje/hofte. Jeg regner med du ikke måler 90 cm der?

 

Det anbefales også at kvinner er under 80 cm livvidde, og det er du jo med dine 76 cm. Noen eplefasong har du iallfall ikke! :lol:/>

 

Takk for svar!

Jo, jeg er faktisk 94 målt rundt baken på det tykkeste ;) Er ikke beriket med stor bakdel nei ;) Jeg kan jo selvfølgelig trene opp store kuler bak der, men det vil se litt rart ut på meg på 44 år syns jeg :P Det med 80 cm livvidde er litt villedende, for det vil jo variere ut fra høyde og lengde på rygg osv. Jeg er kort i livet og er jo bare 164 høy og bør nok derfor holde meg til m/h.

 

Jeg har eplefasong skjønner du ;) Jeg har en veldig liten og smal overkropp og så buler det ut rundt magen. He he :) Har nesten ikke noe midje siden alt går i ett. Er ikke det eplefasong da? Definitivt ikke pære med stor ræv... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 94 cm er litt mer enn 90, men ikke så mye nei. Jeg holder imidlertid på at du ikke er mye til eple - det må i så fall være en eplekart ;)

 

Ellers er punktslanking bortimot umulig uten fettsuging! Skal du gjøre noe med midjen kan du jo forsøke å stramme opp musklene med treningsøvelser som situps, rockering, benhev etc. - men ellers må du nok med i vekt for å bli mindre, og da spørs det om det ikke forsvinner mer der du trenger det du har også!

 

Masse lykke til uansett - også med å synes at du er bra nok som du er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...