Gå til innhold

Vanskeligere å gå ned


Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

Er en dame på 48 år, som har gått på G.R. i over 2 år. Gått ned 19,4 kg. Har igjen 20 kg. Har vært syk og blitt behandlet mes stråle og cellegift. Noe som jeg føler hemmer nedgangen nå. Føler at alt går langsomt. Uansett hvor flink og nøye jeg er så går jeg enten ned 200 gram, 300 gram, eller står stilt. Noe som skaper frustasjon hos meg.

 

Noen som opplever som meg å gå ned sååå langsomt på lang tid? Jeg begynner å bli desperat, og det gjøre noe med motivasjonen merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei,

 

Er en dame på 48 år, som har gått på G.R. i over 2 år. Gått ned 19,4 kg. Har igjen 20 kg. Har vært syk og blitt behandlet mes stråle og cellegift. Noe som jeg føler hemmer nedgangen nå. Føler at alt går langsomt. Uansett hvor flink og nøye jeg er så går jeg enten ned 200 gram, 300 gram, eller står stilt. Noe som skaper frustasjon hos meg.

 

Noen som opplever som meg å gå ned sååå langsomt på lang tid? Jeg begynner å bli desperat, og det gjøre noe med motivasjonen merker jeg...

 

 

Ingen ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heia Nytt Håp :rolleyes:

 

Først av alt gratulere så masse med 20 kg ned det er jo mye!

Det høres ut som du har vært gjennom en tøff periode med tøff behandling, dette påvirke helt sikkert vektnedgangen.

Hormoner blir i ulage kroppen blir sliten og kansje behøver du en "pause" en liten periode....prioritere aktivitet om du orker det.

 

Håper du kommer innom her igjenn sånn at vi som er aktiv her kan oppmuntre dæ videre æ har en tråd inne på ned 20-30 og er nybegynner kom gjerne på "besøk" dit.

 

Ha en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...