Gå til innhold

Dagbok


Gjest Sitka
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å skrive ei dagbok for å motivere meg selv. Hvis det kan være til hjelp for andre, ja så er det kjempefint. Men først og fremst fordi jeg trenger å skrive ned for å få ting "ut av systemet". jeg har som sikkert veldig mange andre drevet med jojoslanking i mange år. Det vil si, jeg går inn for et nytt og bedre meg, men etter en stund er det en liten stemme som sier at "kan det være så farlig".... og så faller jeg av " vannvogna" IGJEN!

Jeg er 43 år, 162 cm og veier 82.1 kg.....

Når jeg gikk på den forhatte badevekten i dag så holdt jeg på å dåne!!!I tillegg til å ha pådratt meg valker som ikke var der før, ja så har jeg pådratt meg store SKYLAPPER!

Men nå skal jeg gå skikkelig inn for det. Er i ganske grei form siden jeg er mye aktiv, men spiser feil og alt for mye usunt. I går var jeg ute med fuglehunden, da skulle jeg ha på meg ei gortexbukse som for noen mnd siden var litt stor.. VAR NÅ LITT TRANG! Fy søren.... og turen var tung og jeg kjente at formen var på retur....

Så nå har jeg startet, og nå tar jeg 1 dag om gangen. Små skritt, og et delmål: 5 kg til jul.

Wish me luck????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg følger deg gjerne på veien, er lettere om vi er flere.

Begynte på mitt første Grete Roede kurs for 3 uker siden. Grete Roede drop in.

Jeg er 40 år og veide 79,5 kg ved første veiing. Jeg er 172 cm høy.

Mitt mål var 6 kg til jul og jeg er på god vei. Har mistet 2,7 kg på de 3 ukene :)

Jeg skriver min vekt under, har veiedag om onsdagene. Når har du?

 

Masse lykke til :)

 

12.10.16 - 79,5 kg :(

19.10.16 - 78,3 kg :) Minus 1,2 kg første uken

26.10.16 - 77,3 kg :) Minus 1,0 kg

02.11.16 - 76,8 kg :) Minus 0,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...