Gå til innhold

Slankeoperert


Gjest heiroens
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest heiroens

Er 8 år siden operasjonen. Gbp. Stått stiller på rundt 90 . 95 i 4 5 år.lyst å gå ned mer men klarer desverre normale porsjoner og er glad det søte og trøst kjedespiser på kveld. Startet på grete Roede nå og er på 2 kurset. Er såpass flau over å mislyktes at ikke sakt noe på kurset om at er op. Nå er vekta kommet på 85.9. Jippi.

Andre som har måtte få hjelp til å klare å gå ned mer. Føler at noen mener har kastet bort masse penger fra staten når ikke klart å gå ned mer og holde meg slank. Det kverner i hodet at har mislyktes og skuffet.

Kommer om kveldene også når den trangen til noe er der. Bare ta den, løpet er kjørt lell.klaarer ikke gå ned noe mer likevel så kan bare kose deg med det. Dagen etter sur på meg selv at ikke klarte å stå imot denne gangen heller. Så ^flink^hele dagen og older meg til det sunne og fornuftige. Sånn går jo dagene.

— følte seg frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sliter med det samme som alle andre selv om du er operert. Jeg tror det er mye det mentale som gjør at vi alle her inne har problemer med vekta. Får du noe oppfølging fra lege? Kanskje du skulle bedt om henvisning til psykolog eller gått til en terapeut for å få hjelp til å takle alt og få orden på tankene? Selv prøver jeg å slutte å bruke mat/godteri som trøst og premie. Men det er vanskelig. Prøv å ikke vær så streng med deg selv. Du har jo gjort en kjempegod jobb som har klart å gå ned 10 kg :) Du trenger ikke skamme deg for operasjonen. Det viser bare at det er komplekst dette her. Lurt å gå på kurs. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...