Gå til innhold

Jakten på et bedre liv


Gjest Inn I Bunaden
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Inn I Bunaden

Det føles som om jeg snakker med meg selv, men det er jo greit å få ut litt tanker og inntrykk fra hodet også, og det blir en viss forpliktelse for meg at jeg må inn hit minst en gang i uka og "gjøre rede for meg selv".

 

Ned 700 gram i dag, det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har ingen spesiell oppfatning av hvordan denne uka har gått, den har bare gått veldig kjapt og jeg har vært mye dårlig, så alt er litt grøtete. Jeg har kommet meg ut på tre turer, tror jeg det ble, men ellers har det vært mye sofaligging.

 

Fram til neste veiing vet jeg at jeg skal i en familiebursdag med mye god mat, så jeg må lage en plan der. Også er ferien over og jeg skal tilbake på jobb, og da kommer jeg veldig nærme alskens matbutikker og kiosker, og da blir det lettere å gå på noen smeller. Så jeg må forberede meg litt mentalt på hva som er lov og ikke, og forsøke følge de reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne sommeren har flydd avgårde og det har blitt veldig lite fokus på matinntaket... I natt kom jeg hjem fra Kypros sammen med unga. Spent på hva vekta viser på fredag blir det denne uken.

 

Klarte selvfølgelig å brekke en tå der ned :blink: så trening blir det lite av de neste to/tre ukene.

 

Begynner på kurs torsdag 31 august. Det skal bli godt kjenner jeg. Ble ikke noe aktivkurs da det bare var meg som hadde meldt meg på <_<

 

Er mektig imponert over at du har klart å stå på i sommer Inn I Bunaden.

 

Hvor mye har du totalt gått ned nå?

 

Jeg begynner på ny frisk når jeg begynner på kurs. Mitt fokus nå er å ikke "skynde meg å kose meg" så mye at jeg går opp noen kilo før kurset begynner :rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper jeg kan slenge meg på her! Jeg starter på kurs neste uke og gru/gleder meg. Det er ikke første gang jeg prøver å gå ned i vekt, men nå har vekten begynt å få litt konsekvenser jeg ikke kan overse lengre. Håper derfor at dette forumet kan hjelpe meg i de litt tyngre periodene jeg vet kommer :)

Jeg har gått ned 6,5 kg på egenhånd (takket være anskaffelse av hund med HØYT energinivå :D ) Nå skal jeg ned minst 30 kg til, helst 40 så har en lang vei foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper jeg kan slenge meg på her! Jeg starter på kurs neste uke og gru/gleder meg. Det er ikke første gang jeg prøver å gå ned i vekt, men nå har vekten begynt å få litt konsekvenser jeg ikke kan overse lengre. Håper derfor at dette forumet kan hjelpe meg i de litt tyngre periodene jeg vet kommer :)/>

Jeg har gått ned 6,5 kg på egenhånd (takket være anskaffelse av hund med HØYT energinivå :D/> ) Nå skal jeg ned minst 30 kg til, helst 40 så har en lang vei foran meg.

 

Hei:-)

 

Jeg sniker meg inn her etter et langt fravær, og med ytterligere 8 kg opp siden sist jeg var her.

Så flink du er som har gått ned så mye! Og klarer du 6,5 kg, så greier du 6,5 kg til :-)

Jeg har skikkelig lyst på hund jeg også, men mannen nekter. Så enn så lenge får jeg greie meg uten.

Men har svømt non - stop 50 minutter i dag! 40 lengder ble det, så er fornøyd med dagens innsats. Vil prøve å svømme rundt 2 - 3 ganger per uke, og gå en tur de resterende dagene.

Har en lang vei å gå jeg også, men vet av erfaring at "bare" 10 kg har enormt mye å si for både helse, selvtillit og motivasjon.

Av gammel vane skal jeg ha veiedag på mandager. Så første veiing blir førstkommende mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle det er jo en kjempestart å ha klart å gå ned 6,5 kg på egenhånd - godt jobba :D

Smurfen - 50 min nonstopp med svømming er leeenge! Flink :)

 

Jeg var på første kursdag på torsdag og i helgen ble det hyttetur med et kosthold som ikke akkurat var på topp :P Men jeg får bare bite tenna sammen og starte på ny frisk i dag! Vi gikk en lang tur på lørdag og en kortere tur i går før vi reiste hjem. Så da har jeg fått sanket meg noen trimpoeng der.

Merker jeg må bli flinkere til å planlegge maten min... Jaja, nå er jeg i alle fall igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Så flinke dere er alle sammen???? Merker det er godt å finne denne tråden her, og vite at vi er flere som holder på med det samme.

I dag hadde jeg veiedag, og jeg har gått ned 2,4 kg. Er superfornøyd, selv om jeg er smertelig klar over at det er mye vann osv. Men kg er kg????

Ellers har jeg akkurat kommet hjem fra svømming. I dag greide jeg å svømme 55 lengder på 55 minutter, og det er inkludert en ufrivillig small-talk samtale???? Oppdaget på slutten av treningen en artig "lek" for å få opp tempoet litt: svømte en lengde i rolig tempo, og neste lengde svømte jeg så fort jeg kunne. Det var morsomt å se hvor raskt jeg greide å svømme en lengde, og konkurrerte med meg selv. Altså, hvordan kunne jeg glemme gleden over svømming?????Er jo den beste treningen i verden????

Ellers drar jeg på ferie om to uker, så mitt fokus fremover blir å ikke sprekke totalt på den turen. Tenker det blir mye gåing IG svømming der også, så det blir kosen jeg må passe meg for.

 

Håper det går bra for dere, og at vi høres snart igjen - nyt dagen!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag hadde jeg veiedag, og jeg har gått ned 2,4 kg. Er superfornøyd, selv om jeg er smertelig klar over at det er mye vann osv. Men kg er kg????

 

 

Fytti grisen det er jo kjempebra Smurfen :)

 

Jeg har vært på kurs i dag og er fornøyd med -1 kg og -5,5 cm :D

Hadde ikke en super start på GR-kurs så håper at det fortsetter å gå jevnt og trutt nedover. Jeg er jo veldig forberedt på at det bråstopper også vil det ikke mer... Men den tid - den sorg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Collargol :D/>/> Har noen "få" kilo igjen, men alle monner drar :lol:

Og du som har gått ned 5.5 cm?! Hvordan har du greid det? Er jo KNALLBRA!!!

 

Nå er det bare å fortsette, og foreløpig går det bra. Min største bøyg blir nok som hos deg at vekten står bom fast. Eller til og med OPP! Poff, så har jeg mistet all motivasjon og innsatsvilje, og det KAN ikke skje denne gang. Men det er det som har skjedd gang på gang. Men tenker at nå gjelder det å ha is i magen (og da tenker jeg ikke Krone-is :P/> ), så går det nedover igjen. Uansett om det tar en uke eller en mnd. Jeg og helsen min har virkelig ikke anledning til å kutte ut nå.

 

Og så er det veiedag på mandag igjen. Jeg føler det er en grei dag å veie seg på, for da kan jeg liksom ikke skeie helt ut i helgen :P/>/>

Hvordan har dere det forresten i forhold til støtte? Jeg må nok innrømme at det er lite av det hos meg. Jeg tror mannen min er lei av de x antall gangene jeg har skullet gå ned i vekt og ikke greid det, så denne gangen merker jeg at han ikke bryr seg så veldig. Men det er egentlig greit nok, for jeg har fått en f.. i meg, og skal jammen greie det denne gangen :)/>

 

Håper du Collargol, og dere andre har det bra, og at det går rette veien for dere.

 

Ses på mandag! :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og du som har gått ned 5.5 cm?! Hvordan har du greid det? Er jo KNALLBRA!!!

 

Jeg og helsen min har virkelig ikke anledning til å kutte ut nå.

 

Hvordan har dere det forresten i forhold til støtte? Jeg må nok innrømme at det er lite av det hos meg. Jeg tror mannen min er lei av de x antall gangene jeg har skullet gå ned i vekt og ikke greid det, så denne gangen merker jeg at han ikke bryr seg så veldig. Men det er egentlig greit nok, for jeg har fått en f.. i meg, og skal jammen greie det denne gangen :)/>/>

 

 

4 av de cm er faktisk rundt magen, tror det er pga magen min har funket mye bedre ;)

 

Helsen min har heller ikke anledning til å slutte med vektnedgang nå. Kjenner at bena sliter med å drasse på disse ekstra kiloene :P Men motivasjonen er på topp og jeg tenker at jeg skal gå i alle fall et kurs til når dette kurset er over. Selv om det koster en del så MÅ jeg har noe som holder meg i øra. Når jeg vet at jeg skal veie meg hver uke og at det blir lest opp hva jeg har gått ned/opp - så er det enklere å holde seg selv i øra gjennom uken.

 

Jeg er heldig å ha full støtte hjemme (selv om jeg også for n'te gang er igang igjen). Jeg har forresten printet ut mange middagsoppskrifter som frister, da er det også enklere å ha kontroll på hva jeg får i meg... Dessuten er jeg veldig nøye på å bruke vekta.

 

I morgen skal vi på trippel-bursdag. Da må jeg prøve å være VELDIG flink med å ikke frotse :P Jeg elsker jo kaker :P:blink:;)

 

Spennende å høre hvordan det går med deg på mandag Smurfen!

Og hvordan går det med resten av damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen????

 

Veiedag i dag, og det ble en gedigen nedtur. 200 gram ned. Og det etter sååå mye svømming og turgåing siste uke. IFatter ikke at det går an, men sånn er tydeligvis kroppen min konstruert - tviholder på kiloene???? Men, er bare å stå på!

 

Hvordan har det gått i trippel-bursdag, Collargol? Forøvrig er 4 cm rundt livet veldig, veldig bra????????

Har ennå ikke fått meg målebånd, og merker jeg angrer litt på det. Tenker at det kan være en motivasjon når kiloene sitter som støpt????

Ja ja...jeg får dra meg på svømming, selv om gleden over trening ikke er helt på plass i dag????

 

Ha en god dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen????

 

Veiedag i dag, og det ble en gedigen nedtur. 200 gram ned.

 

Men nedgang er nedgang, skal se neste uke så blir det et kjempetap ;)

 

Hvordan har det gått i trippel-bursdag, Collargol?

 

Det gikk overraskende bra faktisk. Spiste et kakestykke mer enn planlagt, men alt i alt fornøyd med at jeg ikke tok helt av :D

 

Målebånd er forresten min venn fremover tror jeg. Husker fra jeg gikk kurs for 4,5 år siden at det var det eneste som motiverte meg når jeg flere uker på rad gikk ned 300 gram :P

 

Så får vi se på torsdag hvordan vekta oppfører seg da...

 

Ha en fin kveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Merker jeg sliter med å få i meg nok mat og å velge riktig mat.. Hodet er liksom ikke helt med der ennå :( men takket være hunden så går det riktig vei med enda 1,6 kg ned. Selv med sprekk og kebab, sjokolade og brus på søndag :lol: Dog etter en slitsom 11 kg tur opp på en topp i rimelig fuktig og gjørmete terreng :blink: Veldig glad for at jeg har funnet den gleden igjen med å gå ute i naturen og her har hunden vært veldig til hjelp. At jeg har en mor som er med meg uansett når og hvor hjelper også masse.

 

Støtte hjemme er det så som så med. Mannen min støtter meg jo, men er ikke så ivrig på maten eller å være med ut og gå så blir mye bare meg som må dra meg videre. Da er det så godt å ha noen å prate med som står i det samme.

Han jobber en del kvelder og da merker jeg motivasjonen til å lage meg sunn middag er litt så som så. Så her har jeg en stor jobb å gjøre :)

 

Men motivasjonen for å gå ned er på topp, hjelper at jeg allerede føler meg mye bedre uten de 8,1 kg jeg har tatt av foreløpig. Merker på kroppen at de er borte og deilig å kjenne faktisk at buksene er litt ledigere enn de har vært før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det gikk så fint i bursdagsbesøk Collargol :) Sånne besøk er så vanskelige, så jeg syns du har vært bra flink!

 

Og du da Humle, som har gått ned 8.1 kg. Herregud så bra! Det merkes vel godt på både kropp og klær :)

 

Jeg ble rett og slett så sur på mandag pga vekten, at jeg måtte veie meg på nytt dagen etter. Sikkert juks, men jeg MÅTTE. Og da hadde jeg jammen meg gått ned 700 gr til, så da sier jeg meg fornøyd enn så lenge :) Akkurat nå er jeg på nattevakt, og knasker på sukkererter. Ikke rart jeg er blitt så tykk altså,- før hadde jeg jo med meg all slags godteri osv med på jobb. Den tid er definitivt over!

 

Nå har jeg vel gått ned 4.2 kg siden oppstart, og merker allerede at buksene sitter løsere. En skikkelig god følelse som bare skal bli bedre og bedre. Og det er så HERLIG å ha dere her inne med på laget. Jeg syns vi er noen flinke slankeberter, og nå må vi bare stå på videre. Det er jo nå når det begynner å bli flere kilo i nedgang at dette blir moro!

 

Ønsker dere en flott dag når den tid kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det GR-kurs og veiing i går. Minus 0,4 :P Jeg jobber veldig med meg selv for å være fornøyd med min saaaakte nedgang.... Så tror mitt nye motto må bli: nedgang er nedgang!!

Men jeg har mistet 10 cm på to uker da, så må jo si meg fornøyd med det.

 

Dere er jo så flinke. lmed -8,1 kg! 16 smørpakker det ;) Og Smurfen - ytterligere 700 gram på en dag!!! Dere er helt rå assa!

 

Hvordan går det med deg Inn i Bunaden? lenge siden vi har hørt fra deg nå :huh:

Sigridr og Siv er dere fortsatt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første smell på vekten kom på mandag. Opp 1 kg...! Visste det ble problemer med seminar med jobben hele helgen med masse god mat og drikke og lite bevegelse. :blink:

Jaja får børste av seg det og gå videre :D Jeg prøver å holde meg kald og ikke gå på vekta før mandag igjen, men man har jo så lyst til å se at det går nedover igjen! Få tilbake den godfølelsen.

 

10 cm på to uker er jo helt utrolig! Du er jo kjempeflink! Og nedgang er nedgang, viktig å huske det.

 

Og Smurfen, knasker sukkererter på nattevakt istendefor godis, det er steintøft! Høres kjent ut det med godisen :P Som du sier, ikke rart man har gått opp i vekt..

 

Stå på videre, dere er kjempeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Beklager sen oppdatering, men er nå dratt til Miami for to uker. Fikk veid meg før jeg dro på mandag, og hadde gått ned 1,9 kg. Men drevet jeg er takket være en heftig omgangssyke som ikke gikk over før jeg var kommet meg til USA, så og si????. Og her i USA kjøper mannen hauger av Donuts, burgere og gudene vet hva. Foreløpig holder jeg stand, men mulig det blir en aldri så liten utskeielse????På gladsiden kan jeg ihvertfall nevne at jeg ihvertfall får min daglige trim og vel så det, med bading i timesvis og masse gåing????????Ellers får jeg ikke veid meg på mandag, men dere er i mine tanker????

 

Syns foresten dere er flinke! Og 10 cm Collargol, er MYE! Heller det enn kg, sier nå jeg????

Stå på videre!!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er smurfen som klarer å unngå all drittmaten når mannen koser seg :) Humle den kiloen er av før du vet ordet av det ;)

 

Selv gikk jeg ned 1,1 kg faktisk :) Men nå ligger jeg på sofaen nyoperert så blir dårlig med trening. Har forsåvidt blitt dårlig med mat også :P Får ikke trene på noen uker ennå dessverre ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jenter!

Hvordan står det til med dere? Og håper du har det etter forholdene bra, Collargol!

Her er det ett stk Smurf som er tilbake fra ferie og fullstendig døgnvill???? Ferien har vært kjempefin, og ble nesten enda bedre da jeg så på vekten at jeg har gått ned 800 gram siden sist. Ikke at det i seg selv er noe å juble for kanskje, men med tanke på alle fristelsene som har vært rundt meg hele tiden, så sier jeg meg fornøyd. Egentlig veldig fornøyd???? For første gang i historien har jeg ikke spist en eneste donuts eller drukket en eneste milkshake mens jeg har vært i USA. Jeg har kost meg masse, men det var faktisk lettere å ta sunne(re) valg denne gang, da det stod oppført kaloriinnhold på varene i menyen. F. Eks var jeg på god vei til å bestille en stor milkshake da jeg plutselig så at den inneholdt 650 (!) kalorier???? Herregud altså , da velger jeg meg heller noe annet for de kaloriene.

Tror jeg skriver litt rotete nå, men tråden i dette er at jeg er tilbake, og at jeg håper dere har det bra.

 

God bedring, Collargol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Smurfen det er imponerende hvor flink du har vært! Tenk å ha gått ned i vekt når du har vært på ferie!

Og jeg har såååå lyst til å reise til USA så kjenner jeg er litt misunnelig ;)

 

Her går det forsåvidt fremover, men har fortsatt vondt så her er det rundt 1000 skritt om dagen :P

 

Meeeeen jeg hadde faktisk gått ned 1,5 kg på de to siste ukene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tusen takk, snille Collargol :D Mye av grunnen til at jeg utrolig nok gikk litt ned disse ukene, er nok fordi jeg lekte meg så mye i vannet hver dag, i tillegg til svært godt utvalg i alternative matvarer. Men jeg har faktisk spist tre retters middag mange ganger i uken der, så at jeg hadde gått ned, var en positiv overraskelse :)

Du har nå vært veldig flink selv, Collargol!

Og så husker jeg noe jeg leste en gang,- nemlig at trening tar gram, mens kosthold tar kilo. Så ta nå godt vare på deg selv, og ikke stress med trening nå når du har operert.

 

Forøvrig anbefaler jeg USA på det sterkeste. Dette var min tredje tur dit, og det er virkelig drømmelandet for meg som turist. Litt artig egentlig, for i mine yngre dager var jeg helt imot USA, og kunne ikke fatte at folk ville reise dit. Nå vil jeg bare tilbake hele tiden :P Denne gang var jeg i Fort Lauderdale og Miami. Var på samme plass i fjor, og får liksom aldri nok :P Tidligere har jeg vært i New York og Boston - også skikkelig flotte byer. Og alle er så inkluderende og hyggelig :)

USA er jo også et eldorado for tjukkaser - alt er mildt sagt lagt godt tilrette for at man kan bevare og gjerne øke kiloene sine. Er vel litt av årsaken til at jeg befinner meg på GR nå :lol: Men samtidig oppdaget jeg på denne siste turen at jammen er landet godt tilrettelagt for å bevare helsen også. Sååå mye bedre utvalg i frukt og lavkalori mat-og snacks, og kaloriinnhold på de fleste restauranter osv. Det gjorde at jeg koste meg like mye som de andre i reisefølget- jeg bare valgte litt andre produkter.

Nei, får prøve å legge meg igjen... Ikke bare-bare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag igjen! Ikke akkurat jubel, men har gått ned 300 gram. Ble egentlig litt skuffet, men fant ut at ned er ned, og da får jeg være fornøyd denne gang.

Hvordan går det med dere andre?

 

Her er det så vakkert vær i dag, og jeg har fri, så tenker jeg får komme meg opp og ut????

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er veldig flink jeg Smurfen. Du har nedgang på nedgang til tross for ferie og jetlag osv :)

Jeg har veiedag på torsdag igjen, men har en følelse av at jeg kommer til å se et plusstegn da, men det vil vise seg.

 

Har jo fortsatt vondt her så tar livet med ro :P I dag har jeg dog bakt en eplekake, så det blir nok dessert etter middag i dag :rolleyes:

 

Gleder meg til jeg kan begynne å gå litt igjen og trene faktisk. Er litt lei av å være sååå innaktiv, men får lest fine bøker da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm...eplekake og en god bok - herregud så herlig :D/>

 

Ja, kanskje det positive med å MÅTTE være i ro som deg nå, gjør at man til slutt faktisk har LYST til å trene. Jeg har i voksen alder oppriktig mislikt alt av trening( kanskje jeg er født lat :P/> ), - og jeg har prøvd alt fra fotball til jazzballett Jeg liker meg alt for godt i sofakroken med boken min. Derfor var det så fantastisk å oppdage svømming igjen - oppriktig talt den eneste treningsformen jeg genuint liker. Eneste som bremser meg litt ift det, er den forbaskede garderoben og dusjingen i forkant. Barnslig ja, men sånn er det. Men forsøker å svømme 2 - 3 ganger per uke. Noen ganger får jeg det til, og andre uker ikke.

Og ja, jeg har foreløpig gått jevnt og trutt ned hver uke, men ble litt svett på mandag da jeg hadde gått ned så lite. Ikke pga selve grammene, men jeg vet av erfaring at vekten min plutselig stopper opp. Den kan tilogmed gå opp! Forrige gang jeg slanket meg, stod vekten stille i ukesvis, og til slutt ga jeg opp. Jeg KAN ikke gi meg nå, men det finnes ingenting som er så umotiverende som en vekt som står bom fast når man ikke har skeiet ut!

 

Jeg er veldig glad du er her Collargol, og håper du bokstavelig talt kommer deg på beina igjen snart. Masse lykke til på torsdag ( det går helst bra)!

 

Bare MÅ fortelle en litt artig historie fra da min mor ødela ene foten i fjor. Hun var sengeliggende i ukesvis, for deretter ble sittende i en stol også i ukesvis. Da hun endelig greide seg seg litt igjen, gikk hun på vekten. Den viste at hun hadde gått ned godt over 10 kg under sykeperioden. 'Alle" så hvor tynn og skral hun var blitt, helt til det viste seg at hun bare hadde hatt ENE foten på vekten. Ny veiing med BEGGE føtter viste nøyaktig samme vekt som før ulykken

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bange anelser slo til på veing i går gitt... 900 gram OPP :angry:

MEN jeg gir meg ikke. Håper på et større tall i minus neste uke :blink:

 

Synes den historien om mamman din, Smurfen, var dagens assa :lol:

 

 

Jeg har lest masse om lavt stoffskifte og medisinering i denne sykmeldingsperioden og kommet frem til at jeg skal be legen min om å få bytte medisiner, samt å få B12 sprøyte osv.... Blodprøver viser at jeg er overmedisinert, men jeg har alt annet enn symptomer på det. I tillegg har jeg lest at det er mange som har lagt på seg når de bruker Levaxin, men som endelig klarer å gå ned i vekt når de endrer medisiner. Så nå er vel tiden inne for å prøve noe nytt ;)

 

Jeg er også veldig glad for at det er aktivitet på denne tråden. Lettere å holde motet oppe når det er flere å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som pokker da, Collargol :mellow: Det der er så umotiverende og tungt,så veldig bra å se at du holder motet oppe! Og så KAN det jo også komme av vann i kroppen ift hvor du er i syklus, eller som du sier, medisiner. Sikkert lurt å ta en ny evaluering av de medisinene du går på.

Krysser fingre for at den siste veiingen bare lurer deg litt, og at du neste torsdag får en positiv overraskelse :)

Kan forøvrig nevne at uken før jeg får menstruasjon, så går jeg opp mellom ett og to kilo. Det tar også litt tid før de går bort igjen. Ekstremt umotiverende. Dette har dog ikke skjedd siste tiden, fordi jeg merkelig nok har mistet mensen. Føler meg litt for ung til å ha kommet i overgangsalderen, men det er sannsynligvis årsaken.

 

Hehehe....ja, den er litt artig den med min mor. Ikke minst fordi hun ble så veldig skjør og svak da hun liksom hadde gått ned så mye :lol:

 

Ha en fin helg, så kommer jeg tilbake på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...