Gå til innhold

Nå gjelder det!


Anbefalte innlegg

Da er det på tide å ta affære, for vekta viser altfor mye, energien er på bunn og unnskyldningene er på topp. Because I am worth it - dette slagordet bare MÅ bort en gang for alle.

 

Jeg har meldt meg inn i gullklubben her i dag, og satser på å følge den menyen som ble anbefalt, men velger å gå ut ifra 1400 i stedet for 1600 kalorier den første tida. Dette for å få litt ekstra motivasjon med økt vekttap (forhåpentligvis) de neste ukene. Det å starte dagen før nyttårsaften er ikke helt planlagt, men jeg kan jo like gjerne det som å liksom kjøre på med kos, vin og ekstra kalorier i 2-3 dager til.

 

Jeg er på vei ut for å handle nå om litt, og da er planen å kjøpe inn sunt snacks som kan hjelpe når behovet kommer for å unne seg litt ekstra. Her trenger jeg tips, for jeg har jo aller mest lyst på potetgull og dipp og smågodt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide å ta affære, for vekta viser altfor mye, energien er på bunn og unnskyldningene er på topp. Because I am worth it - dette slagordet bare MÅ bort en gang for alle.

 

Jeg har meldt meg inn i gullklubben her i dag, og satser på å følge den menyen som ble anbefalt, men velger å gå ut ifra 1400 i stedet for 1600 kalorier den første tida. Dette for å få litt ekstra motivasjon med økt vekttap (forhåpentligvis) de neste ukene. Det å starte dagen før nyttårsaften er ikke helt planlagt, men jeg kan jo like gjerne det som å liksom kjøre på med kos, vin og ekstra kalorier i 2-3 dager til.

 

Jeg er på vei ut for å handle nå om litt, og da er planen å kjøpe inn sunt snacks som kan hjelpe når behovet kommer for å unne seg litt ekstra. Her trenger jeg tips, for jeg har jo aller mest lyst på potetgull og dipp og smågodt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei Gurin :-)

 

Flink du er som starter på nyttårsaften!

Jeg startet i går... :-)

 

Sunne snacks er ikke alltid så lett, for det er jo ikke like godt som usunne snacks....:-P

 

Liker du kesam?

Mager kesam, eller kesam med vanilje er veldig godt med en skvett Zeroh saft. :-)

 

Økologisk pommes frites innheloder under 3% fett, så den er fin å bruke.

 

Fruktsalat. :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter i "søtgata" er stekte epler med litt sukrin, evt noen få knuste mandler og rosier, servert varme med mager vaniljekesam.

Diplomis sin lettis/vanilje med et par SS sterk kaffe over er også nydelig

Du finner masse oppskrifter på desserter og kaker på Roede-siden.

 

Jeg har pleid å koke meg div klare grønnsakssupper til "salt-snop". (Buljong + litt revne grønnsaker av ulike slag)

Det finnes også noen typer ferdig snacks med redusert kcal, f.eks poppa søtpotetgull og poppa potetgull. Micro-pop med lite fett kan også være et alternativ.

Jeg trives best med å ikke spise snop, jeg får nemlig skikkelig MERSMAK :P/>

Det beste for meg er å spise mer mat, eks lage meg litt snacks med spekeskinke, melon, cherrytomater, noen oliven og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...