Gjest pipp Skrevet Februar 28, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 Hei Må bare skryte litt av min 16 år gamle sønn. Han kom hjem en dag i august og sa . NÅ ER DET NOK..... Jeg vil ned i vekt og jeg lurer på om vi kan gjøre dette sammen hele familien. Vi begynte da å følge Grete Roede sin 1. kurs bok. Dette var 20 august 2017. Han er 183 høy og veide 101,4 kilo. Nå veier han 84,4 kilo og har gått ned 17 kilo. Dette har også medført at mor har gått ned 11,4 kilo og far 5 kilo ( er den med minst kilo og ta av). Målet til sønnen er 20-25 kilo totalt. Jeg synes han er så flink og bevisst på hva han spiser og tenker fornuftig. Han spiller fotball 3 dager i uka og sier at han synes det er så deilig å være så mye lettere i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet Mars 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2018 Kjempe bra, hard disiplin. kan jeg tenke meg. Det viser og at Roede metoden funker dersom vi følger den. Tusen takk for at du deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaP Skrevet Mars 25, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2018 Kjempeflinke har dere vært hele familien! Det er enklere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå