Gå til innhold

Vekta rikker seg ikke!


Anbefalte innlegg

Avslutter snart kurs 2, og på dette kurset har jeg kun gått ned en kg:( Jeg har tatt av mange cm og er fornøyd med det. Merker det masse på klærne.

Det jeg har gjort forskjell fra kurs en og to er at jeg trener hver dag. Jeg har justert litt på kcal inntaket underveis for å prøve å finne det riktige, men...

Jeg veier all mat. Drømmer om å klare 9 kg til før sommeren - men nå føles det litt håpløst. Noen som har erfart å stå stille på vekta så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme :-( og jeg har gått flere kurs... plutselig går det litt ned og så litt opp igjen. enda jeg syntes jeg er veldig flink i matveien. Men sliter nok litt med overgangsalder, så det har nok noe å si ved siden av.. håper det snart løsner for deg :-) og meg ;-) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er inne i forumet for første gang :). Har gått på kurs siden august, og synes det har gått fint (Starta på 95 kg i slutten av august, og er nå ca 73 kg). Har hatt perioder der jeg kun har gått ned noen skarve hekto. Har erfaring med superhjelpsom kursleder. Det synes som om de har lært mye om hvordan overgangsalder, betennelser, stoffskifteproblemer mm påvirker vektreduksjon, og hva som kan være lurt å gjøre. Om kurslederen min ikke vet når jeg spør, forsker hun på problemet og rådfører seg med andre kursledere. En ting som har vært viktig for meg (i tillegg til å føre kostholdsdagbok og trene mer) er å drikke vann. Jeg har laget meg rutiner, slik at jeg får i meg 2 liter pr. dag ( mer når jeg trener). Fordeler dette slik: 0,5 liter om morgenen, 0,5 før lunsj på jobb og 0,5 mellom lunsj og middag. Den siste halvliteren før 9 om kvelden, for å unngå do-løping om natta. Drikker aldri 0,5 i slengen, men har drikkeflaske med hvor enn jeg går. Håper det ordner seg for deg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...