Gjest Paitra Skrevet Mars 9, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2018 Hei! Jeg er en 21år gammel jente som har meldt meg på Maxi kurs som begynner nå til tirsdagen! Jeg har aldri vært på noe kurs før, men jeg fikk anbefaling fra et familiemedlem som har veldig god erfaring fra Grete Roede. Jeg er 180cm høy og veier 115kg, dette er noe jeg vil gjøre noe med. Målet mitt er å gå ned til 70kg. Jeg lurer da på om det er noen som har noen fine råd eller tips for å klare det eller kanskje fortelle litt om deres egne Erfaringer! Trivdes du med oppsettet? Hva gjør man på kursene? Var det vanskelig å holde seg til dietten? Gjerne fortell meg mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Paitra Skrevet Mars 9, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2018 4 minutter siden, Paitra skrev: Akkurat nå, Paitra skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet Mars 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2018 Hei Paitra. På Roede kurs snakker kursleder om ulike temaer. Du blir veid og får individuelle råd .Det er sosialt og fint å gå på kurs. Det er viktig å ta i mot de rådene som gis, og følge den kalorimengden som blir beregnet. Så regner du ut trimpoeng, og setter i gang. kanskje treffer du en turkompis på kurset? Det er fantastisk når hodet begynner å venne seg til det nye livet, bedre overskudd og lettere liv, det er verd strevet, for helt enkelt er det ikke. Spis mye grønnsaker, del opp gulrot og kålrabi og ha med er mitt tips. Lykke til, klem. Heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Paitra Skrevet Mars 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2018 Tusen takk for gode tips og råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snartsprek Skrevet Mars 26, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2018 Jeg går på kurs og synes det er veldig motiverende. Som nevnt over, tur- trimpompis er gull! Har man avtalt å gå tur, er det lettere å få det gjort. Vil ikke bryte avtalen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå