Gå til innhold

Nybegynner! Trenger litt hjelp :)


Gjest Paitra
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Paitra

Hei! Jeg er en 21år gammel jente som har meldt meg på Maxi kurs som begynner nå til tirsdagen! 

Jeg har aldri vært på noe kurs før, men jeg fikk anbefaling fra et familiemedlem som har veldig god erfaring fra Grete Roede. Jeg er 180cm høy og veier 115kg, dette er noe jeg vil gjøre noe med. Målet mitt er å gå ned til 70kg. Jeg lurer da på om det er noen som har noen fine råd eller tips for å klare det eller kanskje fortelle litt om deres egne Erfaringer! Trivdes du med oppsettet? Hva gjør man på kursene? Var det vanskelig å holde seg til dietten? Gjerne fortell meg mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Paitra.

På Roede kurs snakker kursleder om ulike temaer. Du blir veid og får individuelle råd .Det er sosialt og fint å gå på kurs. :)

Det er viktig å ta i mot de rådene som gis, og følge den kalorimengden som blir beregnet. Så regner du ut trimpoeng, og setter i gang.

kanskje treffer du en turkompis på kurset?

Det er fantastisk når hodet begynner å venne seg til det nye livet, bedre overskudd og  lettere liv, det er verd strevet, for helt enkelt er det ikke.

Spis mye grønnsaker, del opp gulrot og kålrabi  og ha med er mitt tips. Lykke til, klem. Heier på deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...