Gjest MariaH Skrevet August 5, 2018 Rapporter Share Skrevet August 5, 2018 Hei! Jeg skal begynne på kurs i slutten av august og gleder meg. Jeg lurte rett og slett på hva jeg skal ha med meg. Notatbok og penn? Eller får vi en spesiell bok å skrive i? Treningsklær eller vanlige klær? Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Littvrang Skrevet August 6, 2018 Rapporter Share Skrevet August 6, 2018 Du får ei kursbok i posten. Jeg fikk i allefall det. Trenger ikke ta med noe annet, men jeg synes det er greit å tenke på hva jeg har på meg på kurskveldene. Prøver ha noenlunde det samme fra uke til uke, sånn at ikke klærne gir feilutslag når man skal veies. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MariaH Skrevet August 7, 2018 Rapporter Share Skrevet August 7, 2018 Tusen takk for et nyttig svar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MariaH Skrevet August 12, 2018 Rapporter Share Skrevet August 12, 2018 Skal jeg forresten fylle ut noe i kursboka på forhånd eller gjør man alt sammen på kurset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Littvrang Skrevet August 13, 2018 Rapporter Share Skrevet August 13, 2018 Du trenger ikke skrive noe i den før kursstart. Det meste er refleksjonsoppgaver for din egen del, og så må vekt og mål oppdateres ukentlig av både deg og kursleder. Da jeg gikk på kurs sist så tror jeg at vi bare snakket litt rundt bordet om de oppgavene i boka, men at de var frivillig å svare i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MariaH Skrevet August 13, 2018 Rapporter Share Skrevet August 13, 2018 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå