Gå til innhold

SNAAART JUL :)


Anbefalte innlegg

Jeg er gjerne med her også jeg selv om jeg skriver litt i andre tråder også ? Starter med friskt mot igjen i dag på en torsdag selv om jeg gjerne har hatt veiedag på mandager.  Gikk på vekta i dag for første gang på flere uker fordi jeg mistenkte at jeg hadde økt en del. Vekta viste 63,7 ? Målet er 58 slik jeg var for 1,5 år siden. Trivdes mye bedre da. Må bryte noen uheldige mønstre nå og torsdag er en fin start. Vil ikke vente til mandag, til den 1. i måneden osv. 

Nå skal jeg straks på trening og gleder med til det. Snakkes senere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Ja, man får henge seg på der man kan og inspirere hverandre. Torsdag ble en fin dag det. Holdt meg innenfor kaloribudsjettet mitt på 1300 og hadde en fantastisk treningsøkt. Så nå som det er fredag så føler jeg at jeg fikk en kickstart på helgen ved å starte opp fra scratch i går. Her i huset så har det vært en lei tendens til vin og masse god mat  + snacks BÅDE fredag og lørdag + gjerne en og annen ukedag også. Altfor lite trening har det blitt også. Den trenden skal jeg nå snu. Klart at man må kose seg av og til, men kjenner at det er greit at hverdag er hverdag. De er det tross alt flest av også. Som du sier, Mocca73, helsa er god å ha i mange år fremover ;) 

Så i helgen skal jeg altså gjøre gode valg. Valg som kroppen trenger og blir glad, sterk og frisk av :)  Skal ha selskap her neste helg, så da kan jeg heller kose meg litt ekstra den ene dagen da. Jeg har jo klart å leve sunt og godt tidligere (før sommeren) og skal da jammen klare å komme tilbake dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...