Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Frustrert frue!

Slenger meg på tråden din hvis det er greit?

Jeg er helt helt fersk i GR-systemet; begynte på mitt første kurs 3/6. Etter alle år, fra barndommen av, med å alltid være stor, så begynner kroppen nå å si litt fra... Kosthold er min aller største fiende, men også litt at jeg er veldig lite glad i å stresse, å bli støl og å bli anpusten... Bra kombo det der :blink:

Hører kanskje fra deg etter hvert? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla! 

Herlig at du slenger deg med 👏👏👏 Kostholdet er også min aller største fiende 😰 Jeg trener mye, men «spiser opp» det jeg har trent og litt til, det verste av alt er at jeg er utdannet innen helse, ernæring og idrett 🤭🤦‍♀️🤷‍♀️ 

Med andre ord; «Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør» 🙋🏼‍♀️🤦‍♀️

Jeg merker ingenting på vekten etter første uka, går heller opp enn ned 😰 

 

Skal veie og måle på fredag 😳🙏🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Så hyggelig å få en å dele ting med her :) Det var ikke så stor aktivitet i trådene her, hadde trodd det var mer.

Hvis det er første uka etter oppstart du har veid deg kan det kanskje være tilfeldig at du har gått opp? Det er jo variabelt med vann i kroppen, mensen har sikkert noe med vekt å gjøre også. Så ikke fortvil :) Jeg hadde opp 100 gr på veiing 3 tror jeg det var. Det kunne like gjerne vært at jeg hadde drukket mer vann den dagen enn ved tidligere veiinger. For meg tror jeg dette bare funker om jeg veier mat jeg ikke er absolutt helt sikker på hva inneholder, og legger det inn i appen så fort jeg kan. Har hatt et par kvelder hvor jeg førte inn dagens mat og drikke, og fikk meg en aldri så liten vekker... 🙄 Jeg har stadig lyst på det som jeg ikke bør spise så mye av. Og begynner jeg på noe er det vanskelig å stoppe...