Gå til innhold

Brud i 2020


Lillemor
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hei! Jeg skal også gifte meg i 2020, og blir gjerne med på en bryllups-motivasjonstråd! :) Hvor mye skal du ned? Jeg skal ned omtrent 20 kg. Det er uavhengig av bryllupet, men ingen tvil om at det er en ekstra gulrot! :)

Hyggelig om flere bruder, evt brudgommer, også slenger seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mimmi. Jeg skal ned ca seks kg. Hos meg så er det også uavhengig av bryllupet, for det er de siste halvåret at jeg har lagt på meg disse kiloene. Jeg trives ikke med det. Uansett så er bryllupet en stor motivasjonsfaktor fordi jeg vil se smashing ut i kjolen min ❤️ 

Har du funnet kjolen som du skal ha? Jeg har kjøpt, men kjøpte den i min normale størrelse, som nå har blitt litt trang. Vi gifter oss i mai, så jeg har god tid, men fint at man slipper å stresse med vektnedgangen. Det er mer enn nok annet å henge fingrene i når det gjelder bryllupsforberedelser :lol:

Så nå fører jeg opp alt jeg spiser og prøver å være så aktiv jeg bare kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Her er det jammen stille... Vel, for å oppdatere litt så har jeg i hvert fall klart å gå ned noe siden august. Da jeg kjøpte kjolen så var jeg rundt 65,5 kg og nå er jeg rundt 63 eller noe. Jeg skal helst ned til 58, men tipper at ca 60-61 kg vil gjøre at kjolen passer ganske fint. Jeg stresser ikke foreløpig siden det fremdeles er noen måneder igjen til bryllupet, men tenker at jeg skal sette inn det virkelige støtet etter jul. Jeg har en tendens til å være superflink i januar :P  Jeg teller kalorier nå også, men har en lei tendens til å skeie ut i helgene med både vin og andre godsaker. Vet jo smertelig godt at det bremser nedgangen. Jeg holder liv i tråden her, men vil tippe at jeg kommer særdeles sterkere tilbake etter jul. Håper da at det også blir massevis av liv her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...