Gå til innhold

Påskemål mandag 13 mars


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Så var det veiedag igjen. Resultatet er som følger:

Vekt forrige uke: 65,1

Vekt i dag: 64,6

Tilsammen: - 0,5

 

Nå har jeg siden 9 januar gått ned 6 kg og det er jeg veldig fornøyd med!!

Målet mitt var egentlig å gå ned til 60 kg til påske. Ser at det blir vanskelig, men nå blir jeg fornøyd uansett så det er bare å fortsette :(

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med utrolig bra vektnedgang Pia!

 

Nok en mandag. Det har for min del vært en helg uten alt for mange utskeielser. Begynner å bli kvitt forkjølelsen så det har blitt litt trim også.

 

Har tjuvveid meg og det ser lovende ut til onsdag. Jeg er bare nødt til å gå på vekten mellom de obligatoriske veiingene for å se hvordan jeg ligger an. Jeg vet at mange her inne er skeptiske til å veie seg mer enn en gang i uken, men for min del er det med på å motivere meg - og til å skjerpe meg om det ikke ser så lovende ut.

 

Ønsker dere alle en fantastisk fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med utrolig bra vektnedgang Pia!

 

Nok en mandag. Det har for min del vært en helg uten alt for mange utskeielser. Begynner å bli kvitt forkjølelsen så det har blitt litt trim også.

 

TJUVVEIING

Har tjuvveid meg og det ser lovende ut til onsdag. Jeg er bare nødt til å gå på vekten mellom de obligatoriske veiingene for å se hvordan jeg ligger an. Jeg vet at mange her inne er skeptiske til å veie seg mer enn en gang i uken, men for min del er det med på å motivere meg - og til å skjerpe meg om det ikke ser så lovende ut.

 

UKEMÅL

I dette forumet startet vi for en stund siden med mål for dagen (som å spise gulrøtter, drikke mye vann, 1 trimpoeng etc). Det var en så utrolig god idè, men litt vanskelig å følge med på da alle ikke er innom her hver dag. Kan vi følge den opp med å sette oss et felles ukemål?? Noen som har oen gode forslag til denne ukens mål???

 

Ønsker dere alle en fantastisk fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer med fin nedgang Pia:-) Har hatt veiedag på onsdager på kurset,går over til tirsdager..Så jeg legger inn oppdatering imorgen.Tror ikke det er store forandringen på vekta,men er glad til bare den ikke går opp:p

 

Lykke til med veiing idag dere som har det.

 

Ha en kjempefin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det ble det servert til kaffen på lunsjen jeg var på i går. -Vaskelig å holde fingrene fra fatet, spesielt siden jeg liksom faller så vidt utenfor mitt sjokolade-forbud! -Jeg kunne se sjokolade bitene i kakene, men samtidig så var det jo kake, og litt kake har jeg lov til! Fikk for første gang ordentlig dårlig samvittighet av å bruke kosemerkene mine, så det blir ikke noe Chocolate chips cookies på meg på en lang stund fremover iallefall!

 

Var på tur på lørdagen, og var ute på søndag. Det blir ikke det helt store spasertempet når sønnen min på halvannet skal gå selv, men når ha til slutt skal bæres, så blir det desto tyngre!

 

Er spent på onsdag, men er redd jeg ikke kommer til å klare påskemålet helt (ned på 87-tallet, det er minst 3kg). Vil så gjerne se 8-tallet foran denne uka, men for å se det må jeg ned mer enn 1kg denn uken. Fremdeles 2-3 dager igjen på å få ett godt resultat til onsdag!

 

Ha en fin dag!

CamCam

 

PS: Jeg er med på sommermål hvis det blir en realitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene før veiedag i morgen. Syns jeg har vært nokså flink så jeg håper at jeg går ned litt. I går ble det 5 km spasertur + en time kinetic. I dag er det jo også strålende vær så jeg tror jeg skal prøve å komme meg tidlig fra jobb slik at jeg rekker en spasertur før korpsøvelse.

Kommer tilbake med resultater fra veiing og måling i morgen.

Ha en super vårdag alle sammen!

 

P.S. Jeg er også med på sommermål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

merkelig - i dag hadde jeg gått opp 1 kg.

Og jeg som har trent så masse og følt jeg har vært flink... Eneste jeg kan prøve å trøste meg er noe jeg har lest her før; at kroppen holder litt ekstra godt på vannet hvis man er litt støl i musklene.

Kan det være?

 

Lurer nesten på om jeg må tjuvveie meg selv på onsdag, for jeg føler meg faktisk bedre. Midjen hadde krympet med 2cm, så var ikke bare sorgen :-)

 

Etter dagens resultater har jeg hele 4,3 kg igjen til påskemålet. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å nærme meg det, og forhåpentligvis klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Pia: gratulerer med flott nedgang :)

nuss: ukemål høres ut som en kjempegod ide. Jeg klarer nemlig ikke å følge med på målene for hver dag, jeg heller...

Kristill: opp en kilo kan jo bare være at du har spist mye salt, eller drukket litt mye eller...eller... du har jo neppe spist 7000 kalorier mer enn du trenger :(

 

Ser at mange begynner å bli skeptiske på om de rekker påskemålet, og kjenner meg godt igjen der. Hadde 75 kilo som mål, og nå er jeg på 78,1. Tror jeg traff en liten vektterskel rundt 80, så det har gått litt trått i det siste. Tar det ikke så tungt, det går jo nedover, om enn sakte. Og da kan jeg jo være med på sommermål med dere her :)

 

Skulle egentlig på trening i dag, men jobbet overtid, og sitter nå og venter på at middagen skal bli ferdig. Treninga begynner halv ni, så den er det bare å glemme :D MEN jeg satser på å enten gå en tur i kveld, og/eller komme meg på trening i morgen.

 

Ha ei finfin uke alle sammen, og lykke til til dem som har veiing i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink dere alle er. Dette er en uke med overtid og kveldsjobbing hver kveld og helgen som var og neste helg er bursdagsfeiringer. Ser det blir vanskelig å få tim noe spesielt med trim denne uken, men slik er det no bare avogtil.

Er flink til å spise Fjordland ved overtid istedenfor å kjøpe pizza ol. så det går nok bra. Håper fortsatt å nå 78 kg til påske men er ikke ferdig der så jeg blir også gjerne med på et sommer mål. Mitt sluttmål er 65-68 kg så det er litt igjen .

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hjemme før seint i dag jeg, og lagde meg kyllingvinger og salat til middag. Jeg hadde kanskje litt mye grillkrydder på, så vi får se om det har noe å si i morgen- for da er det nemlig veiedag!

 

Jeg er med på sommermål jeg også. Selv om jeg kanskje ikke når påskemålet er ikke det verdens undergang. Er ikke sunt å gå ned for fort heller. He he... Neida, men det er noe i det også. Skal endringene bli varige er det ikke gjort på et blunk.

 

Er faktisk trøtt og sliten, og tenkte jeg skulle finne køya tidlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

.... forsvant på en rosa sky i morges. Da sa det plutselig dønn stopp. Vektnedgang (velger å kalle det ned) på 0 null kg. 1 cm i midja. Så etter 10 uker møtte jeg også stoppen. (første gangen)

Fortsetter som før, men 3,2 kg i minus til påske kan kanskje bli i drøyeste laget nå.

Får være fornøyd med det det blir.

Har iallefall ikke gått opp hittil.

 

Lykke til med veiingen dere andre også denne uka.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med kun 300 g nedgang denne uka så holder nok påskemålet hardt... total nedgang på 2 uker er 1,4 kg, ergo har jeg igjen 3,6 kilo til målet om 5 kilo ned før påske.

Men det går da nedover i alle fall :-)

Inn 2 cm rundt midjen var i alle fall oppmuntrende, for ikke å snakke om 4 cm over rumpe/hofteparti!

Også trøster også jeg meg med at støle muskler lagrer vann... for støl, det er jeg!

Blir gåtur i finværet i ettermiddag og en time intensiv kinetic i morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...