Gå til innhold

Påskemål onsdag 15.03.06


Gjest nuss

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

 

Så var det veiedag igjen, og det går den rette veien - utrolig nok. Synes ikke jeg har vært så flink i det siste, men vekten viser minus 0,7, så jeg er kjempe fornøyd.

 

Startvekt januar:68

Nå: 64,9 (65,6 sist uke)

Mål: 63

Trimpoeng 9,8

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Med flott vektnedgang. det er jo ekstra godt å se at det går nedover selv om du ikke hadde ventet det?

Jeg har veiedag på fredag, men er redd det står bom stille. Blir spennende å se.

 

Ha en strålende dag alle sammen. :(

 

PS! Er det noen som vet hvor man får kjøpt ferdiglaget Hummus?

 

Klem J

 

--- Arbeid som om du skulle leve evig, elsk som om du skulle dø i morgen ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,7 er kjempebra!

 

Koselig å se at du er tilbake Jannicke!

 

Jeg har veiing i kveld, men er ikke så veldig optimistisk. Har i nedre sjikte av 90-tallet i en evighet nå, og med 90,9 forrige gang har jeg ikke helt troen på at jeg skal komme meg ned på 80-tallet helt enda.. Jeg krysser fingrene, så får vi se!

 

Kommer innom enten i kveld eller i morgen med rapporten min!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannicke, man får kjøpt hummus i de fleste innvandrerbutikker og på flere Meny-butikker. Men av erfaring er de ikke så veldig gode. Det er veldig enkelt å lage det selv. Her er oppskriften:

 

400 g kokte kikerter

2 ss olivenolje

2 fedd hvitløk

2 ss tahini (fås kjøpt i innvandrerbutikk)

saften av 1 sitron

Litt vann li mikser

Salt og pepper

 

Hvor får du alle de gode sitatene dine fra? De er så bra:)

 

Lykke til med veiing camcam og dere andre - man vet aldri- kanskje blir du positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

For en nydelig dag . Var - 10.5 grader i morgest men nå er det Sol og blå himmel, varm å jobbe inne

jeg har gått ned hele 100 gram denne uken... bra jeg har digital vekt haha

Nei da jeg fikk mensen på søndag og har endal vann i kroppen så er kjmpefornøyd med å ikke gå opp.

Klarte å skrape sammen 10 trimpoeng men denne uken skal de holde hardt. Var ute å gikk etter overtid i går men når kl er halv ti når du går ut så blir det ikke så lang tur(40 min) og denne uken er det overtid hver kveld og bursdagfeiring i hele helga. Største jenta blir 18 år og det m,å jo feires med brask og bram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer med fin nedgang nuss:-)

Idag skal jeg få gått meg en times rask tur med hunden..også skal jeg ta en times kinetic.. Kjempegøy.

 

Gratulerer alle med nedgang. og lykke til med veiing ikveld camcam:-)krysser fingre sammen med deg på at vekten står på 8 tallet:-)

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

... for tips og oppskrift! Jeg kommer til å prøve begge deler, men den oppskriften høres bra ut!!

Sitatene tar jeg litt fra bøker/nettsteder og fra noen gullkorn i sanger/taler/vitser/dagligtale! Elsker sånne ord, uttrykk og sitater; ofte gode, dype poeng, mens andre ganger er de bare litt morsomme.

 

Klem J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har lagt merke til at det ikke er så mange som har veiedag på tirsdager, så jeg lurer litt på om jeg også skal endre til onsdag...

 

Jeg har vært litt usunn i dag, har spist vafler, men de var uten sukker og med lettsyltetøy- så da tenker jeg at det ikke kan være så ille. Og til lunsj spiste jeg salat...

 

Gratulerer til alle som har gått ned, og lykke til for de som skal veies snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hallo alle sammen. Henger med ennå, men har litt lite tid til å være innom for tiden. Prioriterer faktisk å trimme litt når jeg har anledning istedet.

Ligger på ca 15 poeng + for uka, men denne uka ligger det an til å bli mere. :(

Gratulerer til alle dere som har hatt nedgang denne uka. Jeg sto bom stille, men har enda tilgode å gå opp.

 

Spent på resultatet ditt i kveld Cam Cam, håper du når den magiske grensa snart. Jeg venter på å se 7 tallet først snart, og gleder meg til det.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Nå har jeg laget en ny link for oppdatering av målene våre. Det ble så rotete på den gamle, ettersom så mange hadde falt fra siden starten.

Jeg kalte den det samme, bare med NY! foran. Håper dere kan kopiere inn målene der. (Jeg har allerede gjort det)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...