Gå til innhold

Påskemål søndag 19-03..


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

God morgen alle sammen,våknet til ett nydelig vær her på østlandet,skulle så gjerne vært ute og gått meg en lang tur...men med første dag av mens blir det ett ork,så jeg får bare roe meg ned og gå ut og nyte solen på verandaen..blir nok lite trim idag..

 

Ellers så brukte jeg jo opp alle mine kosemerker igår + litt til:-( så her blir det stramt idag, skal ha familien på lammestek..men jeg får spise minimalt og her blir det ikke kake til kaffen idag..

 

Nå skal jeg dra med meg ungene ut og nyte det fine været:-)

 

 

Ha en kjempefin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Ja, det er skikkelig knallsol her i dag! Skulle egentlig ut på ski, men så har den ene ankelen min nesten "låst" seg :( Det skjer sånn innimellom og pleier å gå fort over, men nå har den vært sånn siden i går kveld. Blir litt frustrert, og tør ikke gå på ski med den, men skal gå av meg frustrasjonen uten ski på bena.

 

Hadde besøk av svigerfamilien i går, og måtte finne på god middag på kort varsel. Da ble det indisk lammecurry med kokosmelk. Riktignok fettredusert, men likevel ikke direkte sunt. Men godt var det, og siden vi droppet desserten (og i stgedet satte skåler med godteri på bordet, som er litt lettere å holde seg unna) ble det ikke sååå ille :D Det var i alle fall hyggelig!

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med familien er unnagjort. Gjekk tur i skogen, drakk kaffe og saft, klatra litt! Deilig med frisk luft!

No er det kviling, avslapping og middagsforberedelser neste punkt på lista. I kveld skal eg på styrketrening! Har smugveia meg (klarer ikkje å la vere...) og er spent på resultatet i morgon... Målet må vere å komme under den magiske 70-grensa....trur ikkje det blir i morgon ,men neste veke SKAL eg iallefall klare det! Har satt av meir tid til trening neste veke, for veka etter det blir det minimalt med trening( masse jobb!)

 

Fortsatt god søndag!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

men familien sliter med omgangssyke og influensa. Jeg har berget, så jeg skal ut i det fine været.

Var i 40 årsdag i gårkveld - gikk bra det, kun et kakestykke. Resten sunn mat. Vertinna sa ikke noe på det, for hun vet at jeg er litt forsiktig. Dessuten hadde hun laget annen sunn mat også, som jeg kunne forsyne meg av med god samvittighet. :( (gode venner er gull verdt )

Skal forresten ut på skitur med den samme venninna nå - gleder meg.

 

Har til og med vært en tur i kirka i dag - yngste gutten skal konfirmeres i år, og har diverse "pliktturer"

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Så mange koselige innlegg her i dag;) Først vil jeg ønske de av dere med mens, vonde ankler og syk famile god bedring! Og til deg jajo må jeg bare si: keep up the good work!!

 

Jeg blir skikkelig motivert av slike ildsjeler som dere er; står på og kjemper med nebb og klør for å nå målet - fantastisk bra!

 

Selv er jeg inne i en god periode igjen, nei forresten, jeg vil ikke kalle det en periode for da virker det som om den skal ta slutt, og det skal den vel nødvendigvis ikke?? Nei, målet mitt er ikke bare å gå ned i vekt, men å holde meg nede i vekt, det er vel så viktig for meg så da må dette bli varig og ikke bare enda en periode.. :( dagens turgåing og jogging er over og nå står det deilig laks på menyen, namnam!

 

Ha en fin søndagskveld

 

Klem J

 

--- Vi får den styrken vi har overvunnet ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det virkelig koselig å komme inn i dag, med masse koselige innlegg.

Jeg har også hatt en fin helg. I går gikk jeg tur + trente hjemme. I går kveld var vi på middag hos et vennepar og jeg klarte å være forsiktig med pizzaen som ble servert, samt holde meg unna potetgullet og dippen OG drikke bare vann. Veldig stolt :-)

I dag har jeg trent squash og etter det har jeg gått ca 7 km tur sammen med venner, dog endte turen i utepils og det er jo ikke så sunt... men årets første utepils er en herlig ting!!!

Nå er jeg klar for en ny og sunn uke. Skal til Berlin neste helg sammen med et vennepar... og det blir nok en kjempeutfordring. Pleier å bli MYE pils på sånne turer... hmmm... På den andre siden så går man også mye på storbyferier så jeg skal ta med skrittelleren og se hvor mye det faktisk blir :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er denne helga over. Jeg har nå overlevd det store familieselskapet og fikk gått en tur på over en time nå i kveld. Etter at det regnet i går har det nå begynt å snø igjen så det er litt glatt ute. Jeg la inn noen harde bakker så pulsen ble høy. Har faktisk klart nesten 9 trimpoeng denne uken og jeg så for meg en uke uten trim, så jeg er kjempefornøyd med det.

 

Det kommer til å bli en hektisk periode med mye stress og overtid helt fram til påske. Har et håp om å klare å nå 78 kg til da dvs 2.8 kg ned enda. Fra tidligere vet jeg at dette er den tiden av året jeg har store problemer med å gå ned men man kan jo ikke gi opp ... må jo bare stå på og prøve . Det kan jo hende at man klarer å nå målet, iallefall gjør jeg det ikke om jeg ikke prøver.

 

Ha en fin søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen over for denne gang, har jo gått greit synes jeg, ble nok litt for mye i går, men hentet meg inn i dag :(

Har vært på trening både lørdag og søndag, og akkurat kommet hjem fra en kveldstur, nå er det bare å legge seg på gulvet å ta noen situps :D

Er det noen som vet når man begynner å se resultater etter trening? Har begynt å ta situps hver kveld og lurer på når magen blir strammere, noen som vet.....

 

Ønsker dere alle en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...