Gå til innhold

PÅSKEMÅL onsdag 22.03


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Heisann og hoppsann alle morgenfugler!! :( Jammen er det en flott dag i dag også. Klarer å kave meg tidlig ut av sengen, spiser nå en deilig frokost og venter på at kl skal bli 9 sånn at jeg kan jogge en runde i nabolaget og handle på vei hjem igjen. Når jeg kjenner etter så er det slik jeg vil at dagene mine skal være, det er jo så herlig nå når jeg har kommet godt i gang. Jeg vil ikke være en slabbedask som digger å ligge på sofaen og ete mens jeg tenker på at det hadde vært kjekt å være slank. Nei; Jeg velger å leve et sunt liv, jeg velger å nå ønskevekten og jeg velger å gjøre det I dag! hehe, dette blir nesten som å skrive dagbok,,, :(

 

Hva skal dere gjøre i dag for å komme ett skritt nærmere målet?

 

Klem J

 

--- Å ville er ikke å si at du vil, å ville er å handle! ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig dag i dag også! Sitter selvfølgelig på kontoret, men selv gjennom møkkete vinduer kan jeg se at det er en deilig dag :(

 

I dag skal jeg gå hjem fra jobb, og hente sønnen min på veien. Det blir drøye 45 minutters tur, og det gjør sikkert godt før veiingen på kurset i kveld! Gleder meg til turen, og gleder meg til å se 8-tallet først! I dag føler jeg meg ganske sikker på at jeg bikker 90, og det gleder jeg meg veldig til! I morgen fyller jeg 32 år også! Kjenner meg glad og fornøyd, uten å være for fornøyd, og har nesten klart å glemme de dumme vaflene jeg spiste på mandag! -Håper de ikke ødeliegger veiingen for meg i dag!

 

Er det ikke deilig å komme seg opp av sofaen, folkens???

Ha en fin dag alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter vi..... syke :( Snørra renner på både meg og ungene, så det blir ingen trening på meg denne uka. Veide meg på mandag og hadde gått ned 100 gram. Fælt å si men er nesten fornøyd med det, iom at vi spiste både is og kaker på bursdagsfeiringa mi på lørdag.

 

Ønsker alle en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei her i trøndelag skinner sola og jeg har nettopp fått en hyggelig melding OG når jeg veide meg i dag så hadde jeg gått ned 700 gr siden forige uke Stort smil

Nå har jeg riktignokk registrert 0 ned i vekt denne uken så det kan ha vært vann i kroppen etter sodd i helga(jeg reagerer på saltet i det)

Men da får jeg uttelling for det neste uke- kanskje

 

Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Ja,for ett fint nydelig solskinn:-) får håpe dette fortsetter og at vi ikke får noe mere snø....

 

Gratulerer til dere som har hatt nedgang hittil denne uken,og lykke til ikveld camcam,gled deg til og se 8 tallet..

Håper jeg orker trene ikveld,skal nå ihvertfall prøve meg litt.. spinning og styrketrening:-)

 

 

Ha en kjempefin dag alle sammen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint vær her også, blir jo i godt humør av bare dt......

Hva jeg skal gjøre for å komme et skritt nærmere målet...jo, nå dra jeg på trening :(

Ha en fin dag alle sammen og god bedring til dere som er syke :(

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig vær, synd at man ikke får vært ute hele dagen, og nå når ettermiddagen endelig er her er jeg sliten etter en lang og hektisk dag. Jeg har gått opp 500 g denne uken, men med tanke på ukens utskeielser med storbyweekend og greier er jeg overrasket over at det ikke er mer.

 

Start: 65

Forrige uke: 62,4

Denne uke: 62,9

Totalt ned: 2,1

 

Er ikke mye å skryte av, men jeg prøver iallefall veldig innimellom- noe som bør endres på. Det har jeg skjønt... Det bare er ikke så lett i det virkelige liv...

 

Jeg merker at jeg blir så glad av solen og at det snart er vår, og håper det kan gi meg ekstra inspirasjon framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kvelds leseren. Når andre er gått av nett, så kobler jeg meg på.

Dere er så flinke å trene hele gjengen, blir bare små turer på meg, men har trent to ganger med pilates dvden denne uken, men ikke i dag.

Var veiedag idag, hadde gått ned 0.9 kg, er kjempe fornøyd. ny vekt er 65.1 kg og har dermed 1.6 kg igjen til påskemålet, og det håper jeg å greie. Har jo tre uker igjen, siste veiedag blir onsdag før skjærtorsdag. Veldig motiverende å være her inne og god hjelp å lese innleggende deres. Er ikke like flink å skrive, er som regel så trett, men jeg må lese. Stå på dere er kjempeflinke.

Vær stolt av dere selv.

Ønsker dere en strålende torsdag og en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camcam: Er spent på resultatet ditt på veiing i dag!

 

Til alle syke: God bedring!

 

Til alle motiverte og superpositive sjeler her: Jeg melder meg på! Er kjempemotivert for tiden!!

 

I dag har jeg forbrent over 700 kcal på å gå tur!! Er gjennomkald, men veldig stolt!

I morgen blir det squash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...