Gå til innhold

Påskemål onsdag 29-03-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

Heisan alle sammen. Gratulerer mamz 100 g er bedre enn ingen ting,går nå ihvertfall nedover.

jeg bare måtte gå på vekta idag,fordi om jeg ikke har veiedag før imorgen,klarte ikke la være..men ble jo bare skuffet ikke ett gram ned...

skal prøve meg litt til alene,men tror jeg snart melder meg på kurs 5 for og klare resten av kiloene.. men det er jo de siste kiloene som er tregest..så må vel bare stå på..Går jo ihvertfall ikke opp,og det er jo bra.. Hadde ikke klart og holde ut vis ikke det hadde vært for dere..takk alle sammen for at dere er her:-)

 

camcam Lykke til med veiingen idag,det går bra skal du se:-)

 

Lykke til dere som har veiedag idag:-)

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i dag jeg og. Og vekta sto på det samme som sist, noe som betyr 0,5 kg opp fra gangen før der igjen;(

Jeg føler likevel jeg er på rett vei og den vekta skal gå ned til neste gang;)

 

Startvekt: 68

Nå: 65,5

Mål: 63 til påske (dream on) og 60 til sommeren.

 

Skal vi sette sommermålet til 1. juli?

 

Lykke til til alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å bli med på sommermålgruppa. Lurer litt på når den skal starte blir det uke 15 ?? og blir siste veiing rundt 1.juli?, ( mandag i uke 27 er 3.juli kanskje en ok dag??)

Synes dere har vært veldig flink til å oppmuntre hverandre og gi tilbakemeldinger i påskemålgruppa.

Har også vært spennende å følge med deres ferd mot påskemålet.

Siden linken har vært så aktiv er det også en motiverende faktor som gjør at jeg kan tenke meg å bli med dere i sommermål linken.

 

Lykke til for de som har veiing i dag og lykke til de siste ukene mot påskemålet.

HA EN STRÅLENDE GOD DAG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt en ny veiing i dag etter å ha veid meg inn til +400 gram i går. Og som jeg trodde så spiller nok mensen inn litt her + at jeg hadde langhelg og dermed også var i helgemodus på mandag. Så i dag viste vekta 1 kilo mindre enn i går! Velger å tro på dagens veiing jeg. He he :) Og gratulerer dermed meg selv med 600 gram nedgang! :D

 

Startvekt: 86,2

Vekt forrige uke: 84,4

Vekt denne uke: 83,8

Påskemål: 82

 

Skal vel holde hardt med påskemålet, men jeg prøver.

Sommermål er jeg absolutt med på. For min del blir deadline for sommermålet 29. juni som er dagen jeg drar til Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tannpine og skal til tannlegen nå... Har skikkelig tannlegeskrekk, men overlever vel med noen sprøyter bedøvelse. Men først i dag har jeg vært og trent- bra start på dagen det!

 

Jeg har gått ned 500 g den siste uken! Jippi! Er så glad for det.

 

Start: 65 kg

Forrige uke:62,9

Denne uke: 62,4 kg

Total nedgang: 2,6 kg.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer jewel med vektnedgang og lykke til hos tannlegen..Ikke noe godt men deilig når det er over..

 

Gratulerer også til ebelle med vektnedgang:-)

 

Og nuss håper det løsner hos meg snart også,har nå stått stille noen uker..vi satser på neste uke:p

Og velkommen tirben:-) Starter vel sommermål mandag 17-4..

Vis det er greit for alle?

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig resultat. opp 0.4 kg. ikke den veien jeg vil det skal gå. Men vet at jeg har spist litt for mye sjokolade + noe kake her og der. Lite trim så da blir det vel slik. Har to uker og to kg igjen for å nå påske målet mitt, så det skal holde hardt.

Men jeg har ikke gitt opp, nå skal jeg stå på, godt å ha dere andre her. Deres gode resultater gir inspirasjon til å fortsette. En trist dag ute, regner og er grått og trist. Nå vil vi ha fint vær, så våren kan komme for fullt. 1 mai reiser vi til kypros, det gleder jeg meg til, da skal målet være nådd. 18 april starter jeg på hold vekten kurs, så da er det å stabilisere den.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Gratulerer jewel med vektnedgang og lykke til hos tannlegen..Ikke noe godt men deilig når det er over..

 

Gratulerer også til ebelle med vektnedgang:-)

 

Og nuss håper det løsner hos meg snart også' date='har nå stått stille noen uker..vi satser på neste uke:p

Og velkommen tirben:-) Starter vel sommermål mandag 17-4..

Vis det er greit for alle?

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.[/quote']

 

Passer meg utmerket å starte sommermållinken (langt ord puh ) 17. april

 

Lykke til hos tannlegen jewel, håper det går bedre enn "fryktet"

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok dato og starte med sommermål den 17.april.

Jeg hører til de som skal ned MANGE kilo. Har siden 10.januar gått ned 16.4 kg og har nå igjen 33.6 kg til jeg er ferdig altså MANGE UKER og MND , ja til med ÅR vil det gå. Men på den veien er det greitt å sette seg noen delmål, derfor kjempe ok med sommermållink nå i første omgang, så kan det jo bli ferielinken, julelinken osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Helt ok dato og starte med sommermål den 17.april.

Jeg hører til de som skal ned MANGE kilo. Har siden 10.januar gått ned 16.4 kg og har nå igjen 33.6 kg til jeg er ferdig altså MANGE UKER og MND ' date=' ja til med ÅR vil det gå. Men på den veien er det greitt å sette seg noen delmål, derfor kjempe ok med sommermållink nå i første omgang, så kan det jo bli ferielinken, julelinken osv:)[/quote']

 

 

Gratulerer med KJEMPESTORT vekttap - bøyer meg i støvet.

Hvordan klarer du det?

 

Vi treffes nok på sommermållinken også

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiing i kveld, og dagen blir litt rar av det. Forsøker for eksempel å ikke drikke så mye etter lunsj, middagen blir utsatt til nærmere 8, og jeg utsetter knekkebrødene mine fra klokken 3 til 4. Det litt rare med å veie seg på ettermiddagen er at alt man spiser på veiedagen kan få direkte følger på vekten, og dermed begynner man (iallefall jeg) å tenke på vekta på det jeg har i meg, og ikke bare kaloriene..

 

velkommen til tirben! Har sett deg inne på 40+ sidene, og har fulgt med på hvilken bragt du og de andre på forumet er i ferd med å gjennomføre! Jeg har også Påskemål og etterhvert Sommermål som delmål på veien, og det er helt uvurderlig for meg i forhold til å lykkes! Bortsett fra enkelte uker (som denne), så går det iallefall jevnt og trutt nedover, og jeg har igjen ca 9 kilo på mitt endelige mål på 36kg.

 

Når det gjelder Sommermål, så er jeg klar fra uke 16, onsdag 19. April! (Har veiing på opnsdager!) Ser for meg at sommeren starter omtrent i Juni, så kanskje vi avslutter Sommermål i uke 23, 5. Juni (Unionsoppløsningen :)) Ellers håper jeg på å nå mitt endelige mål innen høsten, slik at jeg kan starte på hold vekten kurs 31. August! -Er forberedt på en tøff sommer! :D

 

Har igjen en drøy kilo til påskemålet mitt, og jeg bare håper at jeg ikke har gått opp denne uka! Legger antakeligvis ut rapport i kvled eller i morgen tidlig!

 

Gratulerer til mamz, ebelle, Jewel (gikk det bra hos tannlegen?), og til dano og nuss; Vi får bare kjempe videre! Ingenting kommer gratis, og vi som er her inne vet iallefall hva som skal til for å få resultater! -Så da er det bare å kaste seg rundt og gjennomføre det! (Den var minst like mye til meg selv! :D)

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger... Jeg måtte dessverre rotfylle en tann som hadde begynt å bli betent, og det var det jeg fryktet. Det gjorde så vondt, selv med bedøvelse. Endte med at jeg rykket til i smerte, og at det sitter igjen en del av fila som tannlegen brukte til å fjerne rota med- i tanna mi! Så da sier han at det er ufarlig, men at hvis jeg får problemer må vi borre hull i kjevebeinet mitt for å få den ut... Så der forsvant det gode humøret, og nå skal jeg legge meg nedpå litt før bedøvelsen og smertene tar overhånd. Spørs hvor mye jeg klarer å spise resten av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Takk for lykkeønskninger... Jeg måtte dessverre rotfylle en tann som hadde begynt å bli betent' date=' og det var det jeg fryktet. Det gjorde så vondt, selv med bedøvelse. Endte med at jeg rykket til i smerte, og at det sitter igjen en del av fila som tannlegen brukte til å fjerne rota med- i tanna mi! Så da sier han at det er ufarlig, men at hvis jeg får problemer må vi borre hull i kjevebeinet mitt for å få den ut... Så der forsvant det gode humøret, og nå skal jeg legge meg nedpå litt før bedøvelsen og smertene tar overhånd. Spørs hvor mye jeg klarer å spise resten av dagen...[/quote']

 

Nå ble jeg nesten frisk jeg, når jeg ser hva du er igjennom. Nå har jeg virkelig vondt av deg. Får håpe at det ikke blir noe mere av dette.

 

Skal tenke på deg masse i kveld.

 

Klem Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk synøve, 100 gram er rett vei hverfall, får trøste meg med det :D

De dagene jeg skal veie meg er jeg nesten nervøs når jeg går på vekta jeg, livredd for at den viser at jeg ikke har gått ned......

Motivasjonen er fortsatt bra her da, heldigvis :)

 

Stakkars deg Jewel, håper det går fort over , sender over en stor trøsteklem:)

 

Ha en fin dag :D

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ønsker for kvelden og morgendagen sendes til Jewel. Håper det går raskt over.

Idag har eldste jenta mi kjørt opp så det må vi feire. Hun skal få et gavekort på en tank bensin... må være kjekt å få.

På 18 årsdagen feiret vi med kleppsuppe(melkesuppe med eggboller) til middag etter ønske fra jublianten, Disse barna overrasker til stadig når de får ønske seg middag. SOm feks komfirmanten til våren hun ønsker deg saltkjøtt og kålrotstappe og ikke taco som de fleste vennene.

 

Jeg blir også med på sommermål og det ser ut som at påskemålet på 78 kg er vanskelig å nå..Drar på hytta til neste helg så veiiengen før påske blir fradagsmorgen(ekstra egen veieng) og jeg mangler fortsatt 1.8 kg så....

 

Lykke til med veiingen CamCam

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Huff, Jewel, det hørtes ikke noe godt ut, nei! Krysser fingre for at det blir fort bra igjen :) kanskje ikke noen stor trøst nå, men når den er fikset er det ikke så mye som kan bli vondt i den lengre..

 

Jeg har hatt så fryktelig lyst på kakao i det siste, og nå bestemte jeg meg for å prøve confecta kakao, med 39 kalorier per kopp. Koser meg med den nå - søt og god :D Tror i alle fall ikke jeg har lyst på noe søtt etter den!Tips til alle sukkerhungrige...

 

Ha en fortreffelig aften og natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...