Gå til innhold

Sommermål tirsdag 18-04-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Godt og være igang igjen,jeg er nå veldig motivert til og klare de siste kiloene:-) (håper det varer)..

 

Håper alle har hatt en fin påskeferie?? her på østlandet har jo været vært sånn litt blanding,ikke akkurat så mye vårvær. men det har vært deilig med litt fri,men det er også godt og være igang igjen.

 

Veiedag torsdag på kurset også,så jeg legger inn mitt mål da.

 

Skal vi følge denne tråden hele uken eller skal vi lage ny for hver dag slik vi har gjort til nå.,hva synes dere?vi kan jo f.eks.skrive sommermål uke1 fra 17/4...osv....

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

jeg synes det er fint å skrive sommermål slik som vi har skrevet påskemål.

 

Tenk at påsken som milepæl nå er over og at det nå er sommeren som venter på oss. Deilig med lange lyse dager. Tok sykkelen til jobb i dag - kaldt på hendene - og på lårene, og tårene triller - akkurat slik årets første sykkeltur skal være.

 

Jeg tror jeg fortsetter å ha onsdag som veiedag - selv om det frister lite å gå på vekten i morgen tidlig.

 

Ha en god start på sommermål alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg liker også veldig godt at det legges ut en link hver dag, og ønsker å fortsette som påskemål.

 

Skulle egentlig trene med kjæresten min i dag, men siden han er syk så er jeg i tvil om jeg reiser alene. Det er ingen timer jeg liker i dag og trene styrke alene er kjedelig. Så jeg lurer på om jeg skal utsette det til i morgen. Så motivasjonen er ikke helt der i dag.

 

Jeg gruver meg litt til å veie meg i morgen, for jeg vet at jeg har lagt på meg litt i påska, men har satt ny startdato slik at jeg kan begynne med blanke ark.

 

Leser boken "Aldri mer vektproblemer" av DrPhil for andre gang, men første gangen leste jeg den bare uten å jobbe med de tingene han tok opp. Nå er jeg motivert til å gjøre en innsats. Han er opptatt av at man skal gjøre endringer mentalt og med kostholdet, og sier at man ikke skal telle kalorier. Så jeg har tenkt til å følge meny 2 på 1600 kcal, men har ikke tenkt til å regne kalorier på alt jeg spiser. Jeg vet hvor mye jeg kan spise, og å telle kcal fungerer dårlig for meg har jeg merket. Spennende å se hvordan denne kombinasjonen går-men jeg er i allefall mere motivert nå enn jeg var under påskemål. Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit med en link hver dag eller en for uken også...har ikke så mye å si.

Jeg henger med alikevell.

 

Siden jeg har veiedag på torsdag har jeg noen dager å regne ut hva sommermålet skal være. Det er nå avhengi av når sommermålet skal avsluttes da. Er det satt noen dato for dette??

Er det vanlig å sette ny startdato for å følg med bedre eller har det ikke noe å si.

 

Til Jewel Lykke til med nytt opplegg - det vil sikkert gå bra.

Jeg vet også hvor mye jeg kan spise men siden jeg er så sløv med mat så må jeg kontrollregne noen dager i ny og ne sån bare for å stramme opp meg litt før det sklir ut.

 

Lykke til med sommer mål alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei,da er vi enige om at vi starter sommermål link hver morgen:-)

Kan vi ikke ha dato for sommermål 1 juli da?? for da håper jeg det har blitt sommer:p

Jeg setter ny startdato nå..synes det er greit og se fra mål til mål...

 

 

Ha en fin kveld alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Jeg stemmer for link hver dag, og mål til 1. juli :D

 

Har vært uten internett en stund i påsken, selv om jeg var hjemme, så jeg har benyttet sjansen til å ta en "kontrollert pause" fra kaloritelling - ble litt lei av å notere alt jeg spiser...men nå er jeg motivert som fy igjen. Godt å være tilbake!!

 

Har veiedag på lørdag, så jeg venter til da med å se hvor stor skade påsken har gjort ;) Og så setter jeg sommermålet ut fra det. Har vel en 12-13 kilo igjen før det endelige målet er nådd, så jeg regner egentlig ikke med å være ferdig til 1.juli uansett..

 

Ha en fin tirsdagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, tror dere ikke at jeg glemte å veie meg i morres, har jo veiedag tirsdag, men innbilte meg at det var mandag i dag...jaja, får veie meg i morratidlig da :D

 

jeg stemmer også for ny link hver morgen og sommermål til 1. juli høres bra ut.

Skal prøve å "melde" meg tidliger på dagen jeg også, for jeg trenger virkelig deres støtte her........Spaniaturen nærmer seg, bare 2 1/2 uke igjen, og jeg må ta av litt før det......

 

Snakkes i morra, lykke til hele gjengen ;)

 

klem mamz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...