Gå til innhold

mandagslinken for 5 kg før jul


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på vekta, har ikke spist frokost enda så regner med at den går opp 0,5 kg iløpet av dagen. Men slik ser det ut nå:

 

Vekt nå: 71 kg (-1kg)

midjemål: 95 cm (-1,5 cm)

Ønsket vekt: 65 kg (før jul)

trimpoeng denne uken: 16,4

gjennomsnitt kaloriinntak pr dag: ca 1500

 

Så jeg er veldig fornøyd!!!! Håper det bare fortsetter den veien :(

 

Hvordan har det gått med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Kjempe bra Nina! Er det ikke utrolig tilfredsstillende? Jeg har vært ganske flink i helga. Var i bursdag på lørdag, ble nok litt mer kos enn kosemerkene, men ikke uhemmet i allefall. Blir spennende på onsdag. Har alltid godtersug etter at jeg har spist godteri en dag. Så søndagen var en liten kamp. Men det gikk.. Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jobba Nina! Du er jo knallflink til å trene, ikke rart vekta hopper nedover! :)

 

Vekt nå: 64 kg (-0,4kg)

Midjemål: 83 cm (-3 cm)

Ønsket vekt: 60 kg

Trimpoeng denne uken: 9,2

Gjennomsnittlig kaloriinntak pr dag: i underkant av 1600

 

Hadde håpa på en lavere vekt i dag, men da jeg våkna med menssmerter i natt så skjønte jeg jo at det var nyttesløst ;) Jaja, jeg har gått inn 3 cm på 1 uke, det skal jeg absolutt være fornøyd med, betyr at det er mulig å kanskje kvitte seg med disse "love handles'ene" før jul og! :D Optimist ja! :)

 

Håper resten av dere har hatt en fin helg uten for mange utskeielser! :)

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo vært flinke alle man,kjempebra..har veiedag onsdag..så får vi se om det er noen endring på meg.har jo holdt på en stund,og gått ned 25 kg.og nå har vekta stått stille så lenge,så nå håper jeg på litt nedgang. men det gjenstår og se på onsdag,synes ihverfall jeg har vært flink i helgen. Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra resultater dere har. Helga mi var IKKE god. Eller var FOR god, for å si det på den måten. Men klarte jo å dra på meg noen trimpoeng også, så helheten blir kanskje ikke så gærn. Jeg har ikke veiedag før på onsdag.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1.1 kilo

5,5 kilo igjen til ønsket vekt.

minus 1 cm midje

16,8 trimpoeng denne uka.

har spist mye i helga, og på torsdag, men har også trimmet mye i helga.

har startet denne uka men en times sirkel og mage, rumpe lår på 3T.

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på , og kommer med mine tall:

 

vekta står stille på 75,8

gått inn 1 cm

dette er første offsielle veiedaga, så jeg har ikke fått regstrert trimpoeng fra forrige uke.

 

Dere har vært flinke alle sammen. Godt at vi er flere i samme båt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg at jeg ikke går ned så mye av gangen, og er veldig fornøyd med 0,5 kg! Nå er det bare 4,5 kg igjen, og så har jeg gått inn 2 cm. Har bare målt midjen, men kommer nok til å måle de stedene som vi målte på kurs også. Mitt mål når det gjelder trimpoeng er 7 i uka, mere har jeg dessverre ikke tid til.

De 5 kiloene til jul er et delmål, ønsker å gå ned 2 kg til.

 

Startvekt: 64,5

Ned: 0,5 kg

Midje start: 84

Reduksjon: - 2 cm, nå 82

Ønsket vekt: 59,5kg (før jul)

Trivselsvekt: 57,5

trimpoeng denne uken: 6,4

gjennomsnitt kaloriinntak pr dag: ca 1300-1400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan alle være med tror jeg :( Virker som om mange allerede har fått god kontakt her.. Så lenge vi er sammen om dette så skal det gå bra. Det må det!! lykke tl alle sammen. Velkomemn til alle nye ( sier jeg som selv er ny. hehe:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag idag, og kan ikke akkurat si meg fornøyd med resultatet. 0,3 ned. Hadde 0,7 sist uke, så hadde håpet på kiloen denne uka, men men, vi får satse på neste uke. Hadde ikke noe særlig til avslutning på sist uke, så er vel bare fortjent. Får gå på med friskt mot denne uka. Har akkurat vært ute å gått en times rask tur i ett deilig høstvær.

Ser at det er mange av dere andre som har gode reultater, og gtaulerer til dere. Stå på videre, dette greier vi alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også gjerne ta av 5 kg til jul....Starter i dag med godt mot:-)

Kjekt å kunne støtte og bli støttet under vis.Ser at dere er kjempe flinke og dere gir meg mot.

Starter i dag på74,2kg

livvidde;87cm

Idealvekt;65

Lykke til alle sammen!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så har mandagen kommet jeg har smugtittet på vekten i morges...UÆÆÆÆ.. opp 1 kg... men jeg har kroppen full av vann og er selv full av PMS :( så det blir spennende på onsdag hvordan denne uken har gått.. Har vert på step aerobic i kveld med full innsats... skal nok ordne litt på resultatet til onsdag.... håper jeg..

 

Dere andre er kjempe flinke.. kjekt å se at dere har gode resultater.. det inspirerer til å yte litt mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristineh

Da var det mandag, og veie dag..Er fornøyd med innsatsen min, har ikke fått mange trim-poeng denne uka, her i nord er været helt JÆVLI, så det er lite jeg får gådd, men ned i vekt likevell...

 

Startvekt: 84,9

i dag : 83,3, altså ned 1,6kg..

midje : - 1cm...

 

Stå på jenter, vi har vært flink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått stille lenge nå, etter ferie og ankeloperasjon, sittet mye på ræ...

Har begynt å trene styrke tre ggr i uka og regnet med at da skulle kiloene rase av igjen, men den gang ei...

Gikk opp 2 kilo! Gått ned igjen 0,5 siste to ukene, lite men centimetrene blir iallefall færre...

Må være tålmodig og ihærdig.

 

Vekt 66,9 (-0.5)

Midje 78,5 (-3)

Ønskevekt 62-63 kg

Veiedag mandag ( dårlig dag, lett å spise saltere mat i helgen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jammen er det mange flinke her!!!! Jeg er inne i en periode der vekta og midjemålet står stille, selv om gjennomsnittlig dagsinntak er på ca 16oo kalorier og jeg trimmer bort mellom 300 og 500 kalorier hver dag i tillegg. Men jeg vet at før eller siden begynner nok nåla å synke igjen. Det er bare å holde motet oppe.

Veier nå 66,4 kilo, og vil gjerne nå målet på 60 kilo før jul. Det klarer jeg sikkert - har jo gått ned 13 kilo siden juni....

Gikk meg en laaaaaang fjelltur i går, og forbrente ca 1600 kalorier, lørdag gikk jeg også fjelltur, og da forbrente jeg over 700 kalorier. Har fått 19,5 trimpoeng bare denne uka, så jeg er godt fornøyd.

Møter så mange folk i nærområdet her som stopper og kommenterer at jeg har tatt så grådig av, og det gir oppmuntring til å fortsette. Men jeg blir jo så effektiv av all denne treninga, og synes at mannen er blitt så innmari sedat, hehehe, det er nok bare å dra han med seg. Han vet så godt selv at han trenger det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med her hvis det er mullig? Skal ned 6 kg før jul og begynner å miste motet. Har gått ned ett fattig kilo de siste 6 ukene. Har holdt på med dette i snart 10 mnd.

Alder: 35

Høyde: 168 cm

Vekt: 75 kg

Mål: 69 kg

 

Noen av dere er kjempeflinke til å trimme. Har selv vært oppe på 15 -20 poeng pr uke, men ligger nå på 9-10 trimpoeng.

 

juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...