Gå til innhold

oppdaget idag nytt brød fra Vita hjertegod


Aira

Anbefalte innlegg

Gjest Marielle
Hei Aira!

Dette høres spennende ut. Jeg skal jammen se etter det i butikken. Hvor kjøpte du det?

 

Hilsen Kari' date=' ernæringsfysiolog hos Grete Roede AS[/quote']

 

Kjøpte det i går. Det var kjempegodt! Det er halvstekt, så det er kjempedeilig med helt ferskt brød til helgefrokosten. Kjøpte det på Mega. Du kjenner igjen vita logoen fra smørpakkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på brødjakt i mange butikker i flere byer!!! :eek: Men har jeg fått tak i dette brødet????? Niks! Noen som har noen gode tips? Har såklart bedt alle jeg har vært innom å ta det inn, men disse kjedebutikkene har ikke mye styring selv..... ;) Noen som har en E-postadresse så jeg kan høre med leverandøren hvor pok*** jeg får tak i dette? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle
Er det ingen av dere 40tusen medlemmene som kan gi meg et tips eller to? :cool:

 

Hm.. Ja, det skal ikke være lett. Jeg har kjøpt på mega og Obs. Kanskje du kan ta en telefon dit og høre om hvor de får brødet fra? Det er virkelig nydelig, altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja' date=' det skal ikke være lett. Jeg har kjøpt på mega og Obs. Kanskje du kan ta en telefon dit og høre om hvor de får brødet fra? Det er virkelig nydelig, altså;)[/quote']

 

Takk for svaret. Joda, jeg kan ringe. Men det hadde vært fint med f.eks. en nettadresse. Alle de butikkene hvor jeg har spurt har ikke imponert meg i forhold til velvillighet for å finne ut av det..... :mad: Byen jeg bor i er ikke den første som får nye varer, og jeg vil jo helst ha det "i går".... :D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på den ene E-posten min i dag:

 

H ei

 

Disse kan i dag kjøpes som ferdigstekte brød og runstykker på Coop Mega. Vi arbeider på spreng

for å få de inn andre steder også men dette er eneste sted foreløpig.

 

Mvh

Mills Matforum

Marianne Christie

 

 

Bare så synd at jeg må reise ganske langt til nærmeste Mega..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en super Meny-butikk! Spurte de for 2 dager siden - og i dag var jeg og kjøpte 5 brød VITA HJERTEGO'!!!! :) Det kaller jeg service! Da gjenstår bare å smake.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen har vanskelig med å få tak i det - jeg har adgang til å handle hos en grossist og der kjøpte jeg både brød (som har lang holdbarhet) og rundstykker (som er frosne).... så jeg vet ikke helt - for meg og familien min passer det veldig bra at jeg kan ha brød i huset og rundstykker i fryseren, som er hos meg litt større enn i en vanlig familie.

Aira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Gjest toxicwoot

Jeg har kjøpt dette brødet på kiwi. :) Det er som sagt farlig godt, vanskelig og stoppe når fornuften sier det er nok.

Og at det da er så fantastisk godt, det.. Gjør livet vært å leve med et fornøyd sinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle de sunne brødene inneholde helkorn og store frø, jeg har prøvd gang på gang men, jeg klarer ikke de store frøene. Er det ikke på tide at de som lager brød tenker på å lage sunne brød uten helkorn og store frø også.

 

Jeg kjøper for øyeblikket istid brød men, er det så sunt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dette brødet på kiwi. :) Det er som sagt farlig godt' date=' vanskelig og stoppe når fornuften sier det er nok.

Og at det da er så fantastisk godt, det.. Gjør livet vært å leve med et fornøyd sinn :)[/quote']

 

Enig med deg! Jeg unner meg de rundstykkene noen ganger jeg da.. Bare så synd de er så innmari dyre! 6 stk koster vel 30-32 kr..

Brødet er også godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare ikke vært for de store frøene og helkornet så skulle jeg ha prøvd det men, jeg klarer bare ikke de store frøene og helkornene.

 

Hvorfor skal alle sunne brød lages med helkorn det skjønner jeg ingenting av for det må jo være mulig å lage sunne brød uten store helkorn og frø.

 

Jeg er ikke spesielt kresen i matveien sånn ellers men, frø og helkorn det synes jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...