Gå til innhold

Felles veiedag


Gjest SuperMie

Anbefalte innlegg

Gjest SuperMie

Da er torsdager felles veiedag. HAR GÅTT NED 3 kg!! Hurra!!!!

Har vore utan nett eit par veker; men legg inn resultata i dag;) Har no sett meg mål(går på kurs) og det er 65 kg innan kursslutt!! Stå på!!!!

 

 

Startvekt

31.08: 71,9

07.09: 71,1

14.09:70,6

21.09:68,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Eg vil gjerne vera med! Er 173 høg, og 80 kg no. 73 kg til jul hadde vore fint;) har ikkje starta med nokon fast dag, men kunne jo starta i morgon? Eller kanskje mandag, så er det ikkje så lett å skeia ut i helga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foxtrot

og torsdag passer bra.

 

Jeg er 163 cm og 71 kilo. Jeg har gått ned 5 kilo siden april og vil gjerne ned 8 kilo til. Målet er 4 kilo til 1 september og resten til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg leste denne tråden med stor interesse og vil gjerne være med på veiedag mandager.

Har brukt vektklubben i tre-fire uker nå og ser bra resultater i form av minus nesten 4 kilo. Er 170 høy og veier nå litt over 71 kilo, vil så gjerne ned til 66 kilo som var vekta mi før jeg slutta å røyke for tre år siden. Da trente jeg ikke i det hele tatt og levde nok ganske usunt, tiltross for lavere vekt.

Trener nå styrke tre ganger pr. uke+ svømming i tillegg og er veldig lysten på å nå målet mitt før jul. Har litt plager med allergi mot nesten alle typer mel og gjær, samt poteter og enkelte grønnsaker,men har funnet bra alternativer.

Kanskje felles anstrengelser og utveksling av resultater er det som skal til for å nå målet mitt?

Ha en fin sommerdag, alle sammen! Hilsen Stjerna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

jeg har har fast veiiedag vær torsdag:-) har holdt på en stund, startet på 97 kilo var nå på torsdag 70,4 . har igjen 4-5 kilo. men det går veldig tregt nå... har vært litt lei en periode, men prøver nå og komme igang igjen:p

synes det er litt vanskelig nå i sommervarmen...

 

 

synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snobet

Har gått ned ca 8 siden jul,og eg gjerne med på noen til til jul igjen. Kjenner motivasjonen er på dalende kurs,spesielt i disse ferietider.

Passer godt med veiedag torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annebe

Jeg strever med å finne ballansen mellom riktig kosthold og feriemodus.

Feiremodus for meg er rolige dager med familien og venner samt noe mosjon i skog og i-/på vann.

Synes selv at jeg velger den maten som er lur - nesten alltid... men det syns ikke på vekta.

Søker derfor til denne tråden for å få støtte og noen lure råd.

 

annebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperMie

Då er det bestemt; vi har vår 1. veiedag torsdag 13.juli !!!!

Finn fram vekta og hopp på; dette går så bra;)

 

Mie

 

Hei.....noen som vil ha felles veiedag med meg? Jeg har ingen enda' date=' så hvilken dag er ubetydelig for meg. Skal ned 7 kg til jul er planen! Vil du bli med???[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er det plass til meg også?

 

Jeg skal begynne min nye sunnere livsstil akkurat nå. Gikk ned 12 kg md GR-urs i fjor, men nå er altfor mange av kiloene tilbake. Så nå MÅ jeg tilbake til bedre vaner! Jeg klarte det for et år siden, så jeg bør jo klare det nå også!

Vet at det det avgjørende er om jeg klarer å holde oppe motivasjonen og trene!

 

Torsdag passer bra som veiedag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperMie

Jepp, selvfølgelig!!!

 

Heisann! Er det plass til meg også?

 

Jeg skal begynne min nye sunnere livsstil akkurat nå. Gikk ned 12 kg md GR-urs i fjor' date=' men nå er altfor mange av kiloene tilbake. Så nå MÅ jeg tilbake til bedre vaner! Jeg klarte det for et år siden, så jeg bør jo klare det nå også!

Vet at det det avgjørende er om jeg klarer å holde oppe motivasjonen og trene!

 

Torsdag passer bra som veiedag. :)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med Grethe Rode etter jul og gikk greit ned ca 9 kg, men har hatt en slapp periode siden påske pga ferie og reising i jobben. Så nå har jeg meldt meg på internett kurs og skal ta av de siste 7-8 kg. Så jeg skal ned fra 67,2 kg til ca 60 kg. Målet er å klare det til slutten av september, for da skal jeg i bryllup og det hadde vært kjempe gøy å vise fram en mye slankere kropp :-)

 

Gleder meg til å komme igang skikklig igjen!

 

Vekt 20/7: 66,7 kg - så ned 500g. Det er riktig vei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente74

Her var det jo mange i samme situasjon som meg! Slenger meg veldig gjerne med og rapporterer vekttap på torsdager :-)

Jeg har gått grete roede kurs siden oktober og gått ned 8 kg, men nå må jeg klare meg selv i sommer og ønsker å fortsette gå ned ... men motivasjonen er vel ikke helt på topp nå i sommeren og det hadde vært kjempebra å kunne følge en bra tråd her inne :-)

Ser frem til starten imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperMie

Veiedag 2: Torsdag 27.07- 70 kg , samme som sist veke. Eg er forøvrig på ferie...

Veiedag 3: Torsdag 3.aug- 70 fordømte kg!!!!!!!!! NEste veke er eg under 70!!!!

Veiedag 4: Torsdag 10. aug- 69,7 kg

 

 

 

Hei.....noen som vil ha felles veiedag med meg? Jeg har ingen enda' date=' så hvilken dag er ubetydelig for meg. Skal ned 7 kg til jul er planen! Vil du bli med???[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...