Gå til innhold

Felles veiedag


Gjest SuperMie

Anbefalte innlegg

Gjest smurphen

Eg vil og veldig gjerne vere med på fast vegedag torsdag. Eg begynner i dag på 78,5 kg og vil gjerne ned til 69 kg. Delmål til 12 august er 74 kg

 

Helsing Smurphen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reduksjon på 0,4 kg siden kursslutt 1. juli, men det kan skyldes at veiingen i dag var på annen vekt og på annen tid på døgnet.

Det er tross alt ferie, og da er det for meg gode drikker det som jeg synes det er vanskeligst å holde seg unna.

Det er de siste tre kiloene som er vanskelig å bli kvitt, men det er bare å holde på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foxtrot

Jeg legger inn tallene mine her og redigerer etterhvert. Så blir det ikke så mange innlegg å holde rede på.

 

Slanker meg ikke så aktivt nå i sommer, (er litt for glad i vin og øl i varmen) men prøver å gå ned sakte men sikkert. Ganske bra start så langt...

 

Dato: Vekt:

 

07.07 71,4

13.07 70,8

20.07 70,2

 

Delmål: 67 kg 1. september

Mål: 63 kg 24. desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.08.06, 69,5 kg - Står bom fast! Har reist mye i jobben de siste to ukene. Noe som medfører at det blir vanskelig å telle kalorier. Må bare bestemme meg for å registrere alt som puttes i munnen. SuperMine; du hadde et supert initiativ! Det tok jo helt av.. Men, jeg følger egentlig at dette forumet med felles veiedag ble for stort. Kommer liksom ikke i kontakt med noen - for å få støtte.. Tror derfor jeg velger å flytte til et annet forum. Et for de som skal ned 5 kg før jul - eller noe sånt..

 

24.08.06, 69,5 kg

17.08.06, 69,5 kg

10.08.06, 69,5 kg

27.07.06, 70,5 kg

20.07.06, 71 kg

13.07.06, 72 kg: Jeg er 163 cm høy og veier 72 kg. Det er 7 kg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sent ute med å legge inn tallene, men torsdag 13.07 viste vekten 67.5 kilo.

 

delmål: 63,5 kg til 19. august (må innta bikiniland: skal til syden med en gjeng andre både gutter og jenter.. grøss)

Mål: 60 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Evolady

Har gått ned fra 82,8 kg. Veier nå 70,5, men vil ned til ca 65. Stabiliserer vekten for tiden, men ønsker å komme igang igjen for å ta av noen kilo til. Håper det kan motivere meg litt ekstra å bli med her :-)

 

Vekt 31.07: 70,5

 

Vekt 20.08: 70.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med.

Har gått ned fra 81 kg til 70 kilo over lang tid. Har nettopp hatt tre ukers ferie uten å gå opp i vekt. Nå er jeg klar for å bli kvitt de siste fem kiloene

Vekt 31.7 : 69,7kg

10.8 : 69,6kg

17.8 : 70,0kg

24.8 : 69,2kg

31.8 : 69,0kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med på torsdagsveiing jeg også ;) Mandag blir litt tett på helgen, og da jeg velger å skjeie litt ut i helgene så passer torsdag best!

 

Stå på jenter! Ikke lenge til torsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med på torsdagsveiing jeg også :) Mandag blir litt tett på helgen' date=' og da jeg velger å skjeie litt ut i helgene så passer torsdag best!

 

Stå på jenter! Ikke lenge til torsdag ;-)[/quote']

 

Jeg hadde lenge veiedag på onsdagen men jeg lot dessverre helgen vare litt for lenge ;). For meg passer det best med veiedag mandag fordi jeg da er litt mer fornuftig i helgen. Men lørdag er fremdeles den dagen jeg spiser det jeg har lyst på i moderate mengder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha født en liten gutt her i vår har jeg nå behov for å regulere vekta litt, og et diskusjonsforum som dette er jo supert til å motivere! Slenger meg derfor med på fellesveiing på torsdager, og håper at ting skal gå den rette veien framover! ;)

 

Vekt 1. veiedag 3.august: 75,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en fantastisk sommer med mye god mat viser vekta litt kjedelige resultater.

Er nå super motivert for å gå ned, i første omgang 5 kg. Veier i dag 74,3 og har som mål å se 69 på vekta i løpet av senhøsten. Er med på veiedag torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad av å lese innlegget ditt, gir oppmuntring og motivasjon. Stå på videre!

Kvinne' date=' gift, 2-barnsmor, -71modell, 166 cm, trivselsvekt: 65kg?!?!

 

1/1 -06: 77,4 kg - fast bestemt på kostomlegging og livsstilendring!

 

25/6-06: 71,7kg - trøtt og sliten, lei av slanking, meg sjølv og heile verden!

 

 

27/7-06: 72,1 kg :eek:

 

No har eg feriert i 2 veker i bil og båt....har hatt to fantastiske veker saman med mann og barn, verkeleg fått kosa oss og hatt det bra saman!!

.....men lettvint mat, masse mat, masse vin, ingen trim.....skjerpings!!!!

Har fått masse nye krefter! Gler meg til å fortsetta vektnedgongen her med dåke, gler meg til å begynna å trena skikkelig igjen, gler meg til å begynna på jobb igjen! ;)

Er det ikkje rart kor mykje energi ein får frå sola! Eg eeeeelsker sol og sommar!

 

 

3/8 -06: 69,9 kg (-2,2kg) :)

Trimpoeng : 3,6

 

Jippi! Denne veka har eg jobba for å drikka masse vatn, ete mindre, ofte og rett!

Har blitt litt lite trimpoeng, men har og jobba i hagen og vore med ungane på stranda og bada utan å føre poeng for det! Det er deilig å passera 70-kilo-merket....no er eg endeleg seksti-og-noko-kg! :cool:

Skal få fleire trimpoeng til neste veke![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bigbalder

Jeg har nå første uken på internett kurset og sprakk allerede på fredagen med kake på jobb og vin om kvelden. Det er disse tingene jeg sliter med- evenen til å si nei og heller kose meg med noe sundt!

Jeg skal ned 8 kilo før jul og har veiedag på torsdager. Henger meg gjere på noen andre. Jeg trenger sårt noen å henge meg på siden jeg har så liten viljestyrke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiebesøk og bryllup kan ha kostet en hel ukes slit.. Ennå noen dager igjen til torsdag, så jeg får bare stå på litt ekstra. Håper virkelig at jeg i alle fall er under 69,5 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden i mai har jeg gått opp ca.4 kg, og disse skal jeg av meg. Jeg vil ned på 69-70 kg. som er min trivselsvekt. Denne vekta har jeg holdt i nesten 3 år, etter at jeg gikk ned 15 kg. Kjempestolt over det, men i sommer har det gått gæli, og det skal stoppes før det blir for mange kg. Nå er jeg kjempemotivert. Kommer tilbake på torsdag.

Hei,hei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperMie

Hei alle samen!!!

Det verkar som at 5 kg er vanskelegare enn 20kg. Er dykk enige med meg, eller er det berre eg som sutrar for tida? Eg kjenner det er på tide å å få litt ekstern motivasjon. Har meldt meg på kurs frå hausten av, med kursdag på torsdag ;)

Det er så flott og motiverande å sjå at så mange ville vere med meg påfelles veieddag; det gjev motivasjon og ståpå-vilje!!

Så stå på:)

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kvinne, gift, 2-barnsmor, -71modell, 166 cm, trivselsvekt: 65kg?!?!

 

1/1 -06: 77,4 kg - fast bestemt på kostomlegging og livsstilendring!

 

25/6-06: 71,7kg - trøtt og sliten, lei av slanking, meg sjølv og heile verden!

 

 

27/7-06: 72,1 kg :eek:

 

No har eg feriert i 2 veker i bil og båt....har hatt to fantastiske veker saman med mann og barn, verkeleg fått kosa oss og hatt det bra saman!!

.....men lettvint mat, masse mat, masse vin, ingen trim.....skjerpings!!!!

Har fått masse nye krefter! Gler meg til å fortsetta vektnedgongen her med dåke, gler meg til å begynna å trena skikkelig igjen, gler meg til å begynna på jobb igjen!

Er det ikkje rart kor mykje energi ein får frå sola! Eg eeeeelsker sol og sommar!

 

 

3/8 -06: 69,9 kg (-2,2kg) :-)

Trimpoeng : 3,6

 

Jippi! Denne veka har eg jobba for å drikka masse vatn, ete mindre, ofte og rett!

Har blitt litt lite trimpoeng, men har og jobba i hagen og vore med ungane på stranda og bada utan å føre poeng for det! Det er deilig å passera 70-kilo-merket....no er eg endeleg seksti-og-noko-kg!

Skal få fleire trimpoeng til neste veke!

 

 

10/8-06: 69,9 kg (0 kg/-2,2kg)

 

Eg er fornøyd med at eg framleis er seksti-og-noken-kg. Har blitt lite trim, men me har hatt feriegjester denne veka, og eg har vore flink i matveien!

 

 

18/8-06: 69,3 (-0,6 kg/-2,8kg)

 

Gløymde å veia meg i går.....var jo 1.skuledag, jo!

No er det helg, sola skin, og eg skal på båttur....

Livet er herlig!

Satser på 68-og-noko-kg neste veke!

 

 

24/8-06: 70,6 kg (+1,3 kg/ -1,5 kg) :mad:

 

Har ikkje vore særlig flink denne veka. Men e da mulig....!?!???!!!! Deppe, deppe

 

 

31/6-07:69,2 kg (-1,4kg/ -2,9kg) ;)

 

Har trena både fotball, pilates og gått tur denne veka!

Eg et likevel for mykje mat og litt feil mat....skjerpings!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SuperMie, solsikkene, maar, stbs!

Trur det er berre oss igjen... sorry, viss eg har oversett nokon - tråden er litt rotete Ser mange har hoppa av, tatt pause eller...?!? Eg vil ned dei siste 5 kg før jul! Eg kan ikkje gje meg no....

Skal me laga ein ny tråd, flytta resultata våre dit og kalla den "torsdagsklubben"?

Kanskje fleire blir med og då?!? Gjer eit forsøk eg!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...