Gå til innhold

Lørdagskveld utan sprekk?!?


Anbefalte innlegg

Gjest Kikkelione

Hei!

 

Dette går det an å se på en annen måte. Hva bruker du kosemerkene dine til? Hvis lørdagskvelden er en utfordring mht sprekk, så hvorfor ikke spare alle kosemerkene til da og så bare nyyyyyte det du bruker dem på? Jeg har tenkt å kose meg med en skål skogsbær, litt sukker og vaniljesaus på. Mmmmm .... Deilig....

 

Lykke til, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er nok litt for lite nøye med å telle kosemerker, men jeg registrerer alt jeg spiser. Synes lørdagskveld og helg skal være litt kos, men fra total utskeielse forrige helg, er jeg veldig fornøyd i dag. Vi spiste taco - og det kan bli ganske sunt det, med kylling og yoghurt i steden for kjøttdeig og rømme. Og ikke for mange skjell... Så har det gått i plommer, og en liten Baileys da. Tenkte jeg ikke skulle være så nøye med å føre akkurat i kveld, men jammen sitter jeg ikke her nå...

 

Og jeg er bare på ca 1600 også på en lørdag :-) Veldig fornøyd med det. Håper det har gått like bra med deg, Jajo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke smakt noen form for godterier,feite søte,sure osv.MEN jeg bomma litt på hvor mye kcal det er i pizza og fikk for mye kcal.Måtte bruke alle kosemerker men det ble enda litt for mya.Kaloribombe,det var trist altfor lett og spise for mye, det blir sjelden kost her i huset.Godt man får litt sjokk og lærer.

Rart jeg ikke gikk opp i ferien,spiste endel pizza uten og vite kcal innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...