Gå til innhold

Startet på Internett-kurs idag - flere?


Gjest Ettbarnsmamma

Anbefalte innlegg

Hei ettbarnsmamma :)

Jeg er ny i gruppa og lurer på en ting.

Jeg leste at du bruker elippsemaskin. Jeg bruker også elippsemaskin hjemmet, men den står ikke på treningsliste. Hva pleier du å gjøre. Hva registrer du under?

 

Je får 2 typer kcal på min maskin: (scan fat kcal) og ( scan kcal) Hvilken av dem skal man registrere? Hvor mange kcal forbruker du i 30 mint? takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Hei ettbarnsmamma :)

Jeg er ny i gruppa og lurer på en ting.

Jeg leste at du bruker elippsemaskin. Jeg bruker også elippsemaskin hjemmet, men den står ikke på treningsliste. Hva pleier du å gjøre. Hva registrer du under?

 

Je får 2 typer kcal på min maskin: (scan fat kcal) og ( scan kcal) Hvilken av dem skal man registrere? Hvor mange kcal forbruker du i 30 mint? takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere som måtte sjekke inn på denne tråden i ny og ne.

Jeg har stått stille på vekten og varierer mellom 71,9 og 72 kilo, men: Jeg vet hvorfor. Jeg har ikke gjort noe for å gå ned heller. I det siste har livet mitt vært så kaotisk at jeg får liksom ikke ro til å registrere eller trimme. Jeg har allikevel gjort et forsøk på å holde meg rimelig stabil for å unngå vektøkning og det har jeg klart. Jeg begynner snart i ny jobb i en ny by, og forberedelsene til dette er nok grunnen til min uro. Mandag 4. desember er jeg på plass og har tenkt å bruke denne datoen som en ny start.

Jeg er allikevel veldig fornøyd over at jeg ikke har gått opp noe særlig. Det er liksom ikke alltid det passer å drive med slanking har jeg forstått, man må liksom ha litt ro, og fokus og ikke alt for mye annet på tapetet.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Hvis det fortsatt er noen her, da... Uansett kommer jeg til å prøve å sjekke inn nå og da og gi rapporter om min utvikling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Almanaken!

 

Jeg har ikke vært med i denne tråden, men ville bare si at jeg synes du er kjempeflink som klarer å holde deg stabil. Det er nesten vanskeligere enn å gå ned. Lykke til med ny jobb og håper du klarer å komme igang igjen med slankingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Almanaken!

 

Vi er i ca samme båt tror jeg, jeg skal også i ny jobb 4.des og jeg gruer meg!

Blir sikkert bra når en først kommer inn i det, men skummelt i starten.

 

Jeg er helt håpløs om dagen- kommer ikke under 2000 ckal om dagen. Er så værsyk og kroppen vil bare gå i hi for vinteren.. Er møkk lei av å registrere maten hele tiden og

 

Tenker på mat hele tiden og hvor mye og hva jeg kan spise, og merker ikke når jeg er sulten eller mett. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

 

Skal legge inn vekt igjen imorgen (Fra og med neste uke skal jeg greie å legge inn på mandager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...