Gå til innhold

Vektrapportering uke 42


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Til Cattis, fin nedgang, grattis!

 

Til Tone1, gratulerer med en ned!

 

Til jeanett84, hold ut så går du ned fire!

 

Til xldama og cice, her er det bare å vente å ce! :(

 

Pæra står på stedet hvil,

og tror hun snart må gå i eksil!

Uten fristelser små

slik at veien blir lettere å gå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boffeline

Vekten er som kjent innimellom litt lunefull, så hold ut selv om den står stille eller går litt opp, spis sunt, tren så mye du kan og husk det er langtidsvirkningene som teller!!!!!!!

 

Mine resultater denne uken er ned 0,7 kg etter en uke med reising og litt lite trening, men er ganske fornøyd. Centimeterene ble også mindre så jeg er fornøyd :-).

 

God slanke uke - tenk på alle de flotte nye klærne vi skal kjøpe til sommeren i minst 2 størrelser mindre!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2 uker har jeg gått ned 700 gram, ikke så mye men den rette veien! Starter på kurs igjen neste uke. MEN har gått ned 12,2 totalt og vekta viser et tall jeg ikke har sett på 4 år!!! GANSKE SÅ FORNØYD! Dessuten så kunne jeg stramme belte 2 hakk inn denne uka!!!!!

Her er det bare å stå på alle sammen!!! Resultatene kommer før eller senere, og jeg satser på å nå målet mitt med 15 kilo til ned til 17 mai!! DVS jeg må ned 500 gram i uka. Det kan gå om helsa blir bedre og jeg får flere enn 3 trimpoeng i uka.....

 

 

STÅ PÅ JENTER!! INTET Å TAPE!!!!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt forrige uke 98,1

Vekt denne uka 99,0

 

Har flyttet denne uken, og virkelig ikke brydd meg særlig om dietten.....Og resultatet av det kan sees ovenfor.... Huffameg, ikke bra! Men, begynner på ny frisk denne uka. Mitt første delmål om 96kg innen 1. november kan se litt fjernt ut, men jeg skal satse alt!!

 

Har ikke målt meg denne uka da målebåndet ligger et eller annet sted i flyttelasset, men tror egentlig ikke det er store endringer. Virker ikke sånn på klærne hvertfall.

 

Håper det har gått/går bedre for dere andre denne uken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg målt meg, og målebandet viste 2 cm mindre midje. Ingen vekt denne veka. Får ikkje gjort det før neste veke, men då SKAL den vere minst vere 1kg mindre enn forge veke!!!

 

Huldra seier seg medium fornøgd med cm'tra idag.

 

Stå på alle samman :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

1 kg ned denne uken.

Status etter første kurs:

- 4,5 kg

- 15 cm

Jeg fortsetter på nytt kurs neste uke.

Grovt reknet bør jeg klare å komme meg under 80 kg til 17 mai i denne farten. Da bør bunaden passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne som vet hvorfor det er oppført fylke på noen ' date='og ikke andre ????

er det inn på min profil man skal registrere det eller?[/quote']

 

Gå inn på Diskusjon og velg "endre profildata". Her greide i alle fall jeg å legge inn at jeg er fra Trøndelag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til en trønderbærte fra en annen.: takker for opplysninga.

Cice: grattis med masse nedgang. Det er så gøy når man ser resultat på vekta og på målbåndet.

Til alle: Er det noen som har erfaring med slanke- belte. Der du svetter bort magen. Jeg har trimmet på steppemaskina mi og går masse turer, tar sit ups også, men vurderer å kjøp et sånnt belte på elkjøp. 399,-

Er det vert det og funker det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også vurdert slikt magebelte, men vet ikke om det funker.

SÅ derfor ville vi blitt veldig glad om noen vet om noen eller helst har prøvd det selv:-)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...