Gå til innhold

hei


Anbefalte innlegg

Ja nå er det pån igjen etter utallige forsøk. Jeg veier 101,4 kg og det er selvfølgelig altfor mye. Føler meg faktisk litt motivert og det er jo bedre enn ingenting. Drømmemålet mitt hadde vært 68 - 70 kg. Hadde jeg klart det hadde jeg vært kjempestolt og lykkelig. Mitt første delmål er 90 kg. Hadde vært fint og klart det innen utgangen av februar. Kunne tenke meg å komme i konttakt med andre som også har et sånt mål. Håper på noen svar.

Hiolsen kikk,45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei Kikk,

 

Hvordan går det med deg?

 

Hvordan er treningsprogrammet ditt? Deltar du på GR kurs eller bare her i diskusjonsforumet?

 

Jeg skal ned 25 kg, har egentlig ingen dato for når målet skal være nådd. Men skal begynne å arbeide i mars, det hadde vært greit å vært nede minst 15 kg til da - og kanskje resten til sommeren?

 

Huff, sukk. Motivasjonen er så fraværende. Men jeg skal. SKAL greie det.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Mitt utgangspunk var 100,00 kg på 1 kursdag.(slutten av august). I morgen håper jeg at vekten er under 94 kg (sto stille forrige uke for første gang). 1 mål er 90 kg innen jul. Håper det går bra. Ellers håper jeg å komme meg ned til 70 kg til sommeren. Aller helst ned til 65 kg, som er mitt langsiktige mål. Tar i utgangspunktet 10 kg om gangen.

 

Lykke til på veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er inne i min 3. uke av mitt første GR-kurs. jeg er 24 år og veide 96 kg ved kursstart. har til nå gått ned det første kiloet, så jeg er nede på 95 akkurat nå. Første delmål er under 90 kilo før julaften.

 

Ejg har prøvd å slanke meg før, men har aldri gått ned så mye som 5 kilo, jeg ågr ned 2-3 kilo og da slapper jeg av og belønner meg sjøl med godis og masse mat. :-/

 

Men nå er det virkelig alvor. Jeg er skikkelig motivert og kjenner at det er lurt å gå på kurs! jeg vil gjerne holde kontakten med deg og se hvordan det går. Drømmemålet er 67 kilo. men v ifår se. Syns det er vanskelig å sette et endelig mål, da jeg alltid har vært overvektig, og derfor vet jeg ikke hva som vil passe meg.

 

Men men, det er mange delmål dit, nå er det 5 kilo til jul som gjelder for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er inne i min 3. uke av mitt første GR-kurs. jeg er 24 år og veide 96 kg ved kursstart. har til nå gått ned det første kiloet' date=' så jeg er nede på 95 akkurat nå. Første delmål er under 90 kilo før julaften.

 

Ejg har prøvd å slanke meg før, men har aldri gått ned så mye som 5 kilo, jeg ågr ned 2-3 kilo og da slapper jeg av og belønner meg sjøl med godis og masse mat. :-/

 

Men nå er det virkelig alvor. Jeg er skikkelig motivert og kjenner at det er lurt å gå på kurs! jeg vil gjerne holde kontakten med deg og se hvordan det går. Drømmemålet er 67 kilo. men v ifår se. Syns det er vanskelig å sette et endelig mål, da jeg alltid har vært overvektig, og derfor vet jeg ikke hva som vil passe meg.

 

Men men, det er mange delmål dit, nå er det 5 kilo til jul som gjelder for min del.[/quote']

 

Samme utgangspunkt og samme mål. Artig............Lykke til og stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...