Gå til innhold

Nå er det på tide å gjøre noe


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame som gjerne vil gå ned 30 kg, og da vil jeg gjerne begynne med 10 kg til jul, er her noen som vil henge seg på eller? Gikk på kurs ifjor og det gikk fint, så skled det ut. Jeg bor på en avsidesliggende plass uten tilbud om nye kurs, så dette får være et ærlig forsøk. Jeg begynner imorgen, har noen venniner som også skal ned, men ikke like mye som meg. Hjelp meg så skal jeg hjelpe deg. Jeg mangler motivasjon.

 

Kom igjen...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med. Jeg har lagt på meg 30 kg etter to tette svangerskap, og etter mye om og men her hjemme, har jeg blitt alene med to søte små under tre år. Så jeg kommer meg heller ikke på kurs. Har gått Grete Roede kurs tidligere før svangerskapene, så jeg vet hva jeg må gjøre. Det verrste er å holde ut så resultatene kommer. Etter hvert vet jeg jo at det blir lettere og lettere, men fint med litt "motivasjonsvenner" slik at en kommer i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg starta dagen og veka mi på vegen mot eit nytt, sunnare og slankare liv......dere er med sant jenter....10 kg til jul.....vi begynner med dette så er vi igang og klare for jula....

 

stå på dere også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det gått 5 dager og jeg har vore ganske flink....gruer meg litt til helga, er invitert i bursdag imåra, vin og god mat, det blir ein kjempe prøvelse....men jeg har spart kosemerkene mine....så får jeg ete sunt utover dagen slik at jeg kan unne meg litt på kvelden...dette må jeg klare....jeg må bare legge slagplanen idag og holde meg til den i hele morgen...for slik ting ser ut nå gleder jeg meg til å veie meg på mandag og det skal ikke spolerast med ein fest....

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes alt selv var vanskelig. veide 107 kilo.veldig glad i snop og lett laget mat.

Men nok var nok, jeg orket rett og slett ikke mere.veide 65 kg for 6 år siden og no er jeg på vei ned igjen.i løpet av 2 år no så har jeg gått ned 20kg. alt på egenhånd. Jeg er bare glad for at jeg fikk nok, før jeg tør ikke å tenke på hvordan jeg ville ha sett ut i dag om jeg ikke hadde begynte å trene.

Veier no mellom 84-86 kg. går litt opp og ned der. men no har jeg meldt meg inn på sats igjen.og klar for å ta av resten.

Jeg har nok stor tro på at du og vil klare det. Alle kan det er bare det å kunne ta det første steget.

 

Og det viktigste er tålmodighet, for det er en lang vei.Men for resultatet er det verdt det.

 

Et lite visdoms ord som kan hjelpe i de vanskligst tider, jeg bruker det selv når jeg kjenner at ting ikke går som det skal, og når jeg vil få humøret i balanse igjen.

 

TÅLMODIGHET ER NØKKELEN TIL INDE RO. Det hjelper, og en føler seg mye bedre etterpå.

 

Lykke til på ferden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin
da har eg gått ned 1 kg og 1 cm......må skjerpe meg litt til til neste veging......hadde forventa meir...men kan bare skylde på meg sjølv....

 

1 kg på en uke er jo kjempe bra. En bør jo ligge mellom 500 g og 1 kg i uka. Du har ingen grunn til å deppe. Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...